Ben wat administratie doen, geen idee waar de rest isquote:Op zondag 29 december 2013 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Is er nu echt al 4 minutes niet meer gepost?
Kan ookquote:
Holy.. crap..quote:Op zondag 29 december 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat inkakken gebeurt wel bij nummer 736
Ik ben daar ook geweest bij de open dag. Uiteindelijk niet ingeschreven omdat het naar mijn mening in the middle of nowhere lag en ik wilde in de pauzes wel even naar de Hema kunnen.quote:Op zondag 29 december 2013 09:21 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ooit aanmelding gedaan aan de St. Joost academie in Breda. Stapte uit de bus en kon toen even de weg niet vinden. Gelijk een Brabander me helpen en uiteindelijk nog een paar. Lief volk daar
Oh mijn god.quote:Op zondag 29 december 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat inkakken gebeurt wel bij nummer 736
Whahahahaquote:Op zondag 29 december 2013 09:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest bij de open dag. Uiteindelijk niet ingeschreven omdat het naar mijn mening in the middle of nowhere lag en ik wilde in de pauzes wel even naar de Hema kunnen.
Geboren in St. Michielsgestel, gewoond in Tilburg, Nijmegen, Den Bosch, tegenwoordig in Oisterwijkquote:
Concurrent?quote:Op zondag 29 december 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De St. Joost is van de concurrent
Avans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |