Zouteloos nummer.quote:Op zondag 29 december 2013 08:55 schreef FritsFlits het volgende:
Mooi Liedje.. een mooi liedje voor jou..
Lemon Tree is trouwens tof, ook die clip
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
Lekkere Bowie
Ik ga even plat, tot straks denk ik
Fietsen ook, maar ik heb een hekel aan doppen in het verkeer. Ook lopend hoor.. moet gewoon m'n omgeving horenquote:Op zondag 29 december 2013 09:04 schreef cafca het volgende:
Dalijk even sporten, ik zat te twijfelen tussen lopen en fietsen, ga toch maar lopen, want dat kan met muziek
quote:
Daarom fiets ik ook nooit met muziek. Lopen gaat wel, ik loop in het buitengebied, goed overzichtelijk en te voet kun je veel sneller reageren, dus dat gaat prima.quote:Op zondag 29 december 2013 09:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fietsen ook, maar ik heb een hekel aan doppen in het verkeer. Ook lopend hoor.. moet gewoon m'n omgeving horen
quote:Op zondag 29 december 2013 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
Cee, ik zou door je onderschrift bijna denken dat je uit Wolluk komt, maar je profiel zegt wat anders
Enige plek in het openbaar waar ik muziek luister is als ik met de trein reis. Metro ook niet eens. Alsof je in een cocoon loopt als je muziek op hebt en je doet dat.quote:Op zondag 29 december 2013 09:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarom fiets ik ook nooit met muziek. Lopen gaat wel, ik loop in het buitengebied, goed overzichtelijk en te voet kun je veel sneller reageren, dus dat gaat prima.
Hoe denk je anders dat ik Holle Bolle Gijs kenquote:Op zondag 29 december 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Frits van de Kets was.
Is ook per plaats verschillendquote:
Ik heb een dejavuquote:Op zondag 29 december 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
de nummertjes worden steeds kleiner en de hits steeds groter
Geboren en getogen maar sinds 8 jaar woonachtig in Chillburg.quote:Op zondag 29 december 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee komt uit het Brabantse Hillywood toch?
Daarom Top2000quote:Op zondag 29 december 2013 09:14 schreef cafca het volgende:
Ons mam leeft al dertig jaar niet meer, maar komt nog regelmatig langs in de ouwe plaatjes in de top 2000....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |