Ja nou ja, ze hebben zo veel dat het weinig uitmaakt bij die luiquote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "is dat nog bekend"? Natuurlijk is gewoon bekend welke tracks op albums staan en welke singles zijn
quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Dven het volgende:
Overigens ben ik sinds anderhalf uur weer vrijgezel
Dat was dan wel een natte.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Tijn het volgende:
Dit nummer zong ik als klein kind achterin de auto als m'n moeder me naar zwemles bracht
Bang dat Vangelis gaat zingen?quote:Op zondag 29 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere manier doet deze ABBA-plaat Grieks aan. Je verwacht eigenlijk niet dat één van de ABBA-dames gaat zingen, je verwacht Demis Roussous....
En toch vind ik het een goed nummer. Het is gewoon knap gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Hierna de baas van alle kitcherige werken
quote:Op zondag 29 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Op de één of andere manier doet deze ABBA-plaat Grieks aan. Je verwacht eigenlijk niet dat één van de ABBA-dames gaat zingen, je verwacht Demis Roussous....
quote:Op zondag 29 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
Da's vervelend voor je.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Dven het volgende:
Overigens ben ik sinds anderhalf uur weer vrijgezel
Ik vind het zeker een tof nummer ookquote:Op zondag 29 december 2013 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En toch vind ik het een goed nummer. Het is gewoon knap gemaakt.
Het is wel bijzonder dat The Beatles ook goed scoren met nummers die nooit als single zijn uitgebracht. Ik denk dat dat is wat Elfletterig bedoelde te zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze hebben zo veel dat het weinig uitmaakt bij die lui
Nah, zat er al anderhalf jaar aan te komenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Hierna de baas van alle kitcherige werken
Anderhalf jaar?quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, zat er al anderhalf jaar aan te komen
Dan kan het nog steeds wel vervelend zijn, toch? Maar misschien voelt het meer als een bevrijding voor je?quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, zat er al anderhalf jaar aan te komen
Dat is inderdaad wat ik bedoeldequote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat The Beatles ook goed scoren met nummers die nooit als single zijn uitgebracht. Ik denk dat dat is wat Elfletterig bedoelde te zeggen.
Eagle, S.O.S., The Name of The Game, Does Your Mother Know... moet ik doorgaan?quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
ABBA is voor mij toch vooral The Winner Takes It All en vooral The Day Before You Came
(op laatstgenoemde heb ik gestemd)
quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het LARP-nummer der LARP-nummers
Kitch impliceert niet een gebrek aan kwaliteit. Er wordt vooral een gebrek aan subtiliteit mee bedoeldquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom willen mensen dit eigenlijk zo graag kitsch noemen?
Het kan ook gewoon kwaliteit zijn zonder er kitsch achteraan moet komen.
Ik vind dit gewoon episch, niets kitschquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat het mooi past bij die schilderijen in kamperwoningenquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dat valt bijna niet opquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef FritsFlits het volgende:
Vooral als je bedenkt dat het een man is
quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat valt bijna niet op
[ afbeelding ]
So be it. Muziek is me te belangrijk om me over dat soort labeltjes zorgen te maken. Ben laatst enorm van leer getrokken in een topic over Guilty Pleasures; hoepel op met je Guilty Pleasures.quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je dit leuk vind, ben je toch wel zó'n verschrikkelijke fairy..
of 5xquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer moet je gewoon 1 keer per jaar horen
We zijn het heerlijk vaak eensquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon episch, niets kitsch
Ik had m dit jaar nog niet gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer moet je gewoon 1 keer per jaar horen
En heel vaak ook niet, maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn het heerlijk vaak eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |