Eagle, S.O.S., The Name of The Game, Does Your Mother Know... moet ik doorgaan?quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
ABBA is voor mij toch vooral The Winner Takes It All en vooral The Day Before You Came
(op laatstgenoemde heb ik gestemd)
quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het LARP-nummer der LARP-nummers
Kitch impliceert niet een gebrek aan kwaliteit. Er wordt vooral een gebrek aan subtiliteit mee bedoeldquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom willen mensen dit eigenlijk zo graag kitsch noemen?
Het kan ook gewoon kwaliteit zijn zonder er kitsch achteraan moet komen.
Ik vind dit gewoon episch, niets kitschquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Omdat het mooi past bij die schilderijen in kamperwoningenquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dat valt bijna niet opquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef FritsFlits het volgende:
Vooral als je bedenkt dat het een man is
quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat valt bijna niet op
[ afbeelding ]
So be it. Muziek is me te belangrijk om me over dat soort labeltjes zorgen te maken. Ben laatst enorm van leer getrokken in een topic over Guilty Pleasures; hoepel op met je Guilty Pleasures.quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je dit leuk vind, ben je toch wel zó'n verschrikkelijke fairy..
of 5xquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer moet je gewoon 1 keer per jaar horen
We zijn het heerlijk vaak eensquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon episch, niets kitsch
Ik had m dit jaar nog niet gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer moet je gewoon 1 keer per jaar horen
En heel vaak ook niet, maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn het heerlijk vaak eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |