Tsja. Wat is commercieel. Radio Veronica was een piratenzender. Wat dat betreft is alles niet publiek en derhalve commercieel en foutquote:Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef FritsFlits het volgende:
En Nederland heeft tot de komst van Talpa geen echte commerciele zender gehad binnen de landsgrenzen
Dankequote:
Eh ja, ik tel dit nog als een zaterdag.quote:
Publiek en commercieelquote:Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja. Wat is commercieel. Radio Veronica was een piratenzender. Wat dat betreft is alles niet publiek en derhalve commercieel en fout
Zolang je niet geslapen hebt is het nog vandaag.quote:Op zondag 29 december 2013 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh ja, ik tel dit nog als een zaterdag.
De volgende dag dient pas wanneer je ogen weer openenquote:Op zondag 29 december 2013 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh ja, ik tel dit nog als een zaterdag.
Hey pik! Nog een beetje gezellig in VBL? (te) Lang al niet meer geweestquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 29 december 2013 01:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang je niet geslapen hebt is het nog vandaag.
Daar denken complete volksstammen anders over, getuige de #102-notering in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trevor Horn wist van Belfast Child ook niks meer te maken. Poep blijft poep.
Hehehequote:Op zondag 29 december 2013 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar denken complete volksstammen anders over, getuige de #102-notering in de Top 2000.
Toch wel 1 van de beste Nederlandstalige bands ooit. Hebben zoveel goeds gemaakt. Huub is een heel onbeholpen genie.quote:Op zondag 29 december 2013 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
De Dijk... Met eindelijk een minder vaag nummer.
Belfast Childquote:Op zondag 29 december 2013 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar denken complete volksstammen anders over, getuige de #102-notering in de Top 2000.
Ja ik kan geen vijf dingen tegelijk doen, sorryquote:Op zondag 29 december 2013 01:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey pik! Nog een beetje gezellig in VBL? (te) Lang al niet meer geweest
Moeten zij weten, met hun wansmaakquote:Op zondag 29 december 2013 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het houdt niet op...niet vanzelfquote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Maar ik kan van je houden
Zoals niemand anders kan
Jaja..
Maar goed, ik ben ervan overtuigd dat een goede producer sommige nummers beter weet te maken. Ik vind "Bodies" van Robbie Williams een goed voorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moeten zij weten, met hun wansmaak
Het was een vraag omdat ik letterlijk al dagen niet meer in de SC gepost hebquote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan geen vijf dingen tegelijk doen, sorryna de jaarwisseling zal ik er weer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |