Die van Bob Marley Live!quote:Op zondag 29 december 2013 01:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik zie net op de dvd dat het niet Royal Albert Hall is... Al die tijd gedacht.... Maar het is in het Lyceum Theatre.
Dit plaatjequote:
Ik wist het niet zeker, maar zie dat Elf het net bevestigd.quote:
Rond 2004-2005 is een compleet concert gehouden van allerlei artiesten met wie Horn heeft gewerkt. Er is toen ook een dubbel-cd verschenen met nummers die hij heeft geproduceerd.quote:
Toen ze nog geen kapsones hadquote:
*proest*quote:
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen er komt werkelijk weinig bijzonders meer vanancht met maaike ouboter als culminerend dieptepunt. Have fun nog en tot morgen!
Je klinkt gelijk Armandquote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef FritsFlits het volgende:
Linda de Mol was vroeger een knappe vrouw, maar daar is niets meer van over
Die liveplaat van Bob is ook in het lyceum opgenomenquote:
Maar op zich wel een leuk modern nummer...wel erg hoog.quote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het sportmoment van 2013 volgens de Mart
Alleen ik zit niet aan de drugsquote:
Armand zat niet aan de drugs. Armand was verhevenquote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen ik zit niet aan de drugs
Met jouw postaantallen zou je dat anders wel verwachten.quote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alleen ik zit niet aan de drugs
Mee eens! zeker zonde.quote:Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Dven het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel matige versie
Trustenquote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dag scorpion![]()
Ik ga ook naar bed... Tot morgen.
Trustequote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dag scorpion![]()
Truste Diaan!quote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dag scorpion![]()
Ow Okay, dat wist ik niet. Die hebben we volgens mij ook...quote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die liveplaat van Bob is ook in het lyceum opgenomen
Ik heb RTL4 vanaf het begin meegemaaktquote:
Mike Oldfieldquote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
Een keur aan artiesten heeft sindsdien gebruikgemaakt van Horn als producent: Cher, Grace Jones, Seal, Propaganda, Tina Turner, Lisa Stansfield, Tom Jones, Paul McCartney, Pet Shop Boys, Simple Minds, Eros Ramazzotti, Mike Oldfield, Marc Almond, Charlotte Church, t.A.T.u, LeAnn Rimes en Belle & Sebastian.
Belle & Sebastion is ook tof
Wat doe jij trouwens precies in de studio?quote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
Een keur aan artiesten heeft sindsdien gebruikgemaakt van Horn als producent: Cher, Grace Jones, Seal, Propaganda, Tina Turner, Lisa Stansfield, Tom Jones, Paul McCartney, Pet Shop Boys, Simple Minds, Eros Ramazzotti, Mike Oldfield, Marc Almond, Charlotte Church, t.A.T.u, LeAnn Rimes en Belle & Sebastian.
In dat lijstje ontbreekt nog Robbie Williams. Het album "Reality Killed The Video Star" is door Horn geproduceerd.quote:Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen tussen 5 en 6.quote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mike OldfieldKrijgen we hem nog te zien met zijn Moonlight Shadow of is hij al geweest?
Overdag? Nogal belangrijk voor mijquote:Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen tussen 5 en 6.
Ja.quote:
Morgen als in vandaag?quote:Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen tussen 5 en 6.
Maar ze zat eerst bij Veronicaquote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb RTL4 vanaf het begin meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |