quote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voetbal, soms nog erger dan religie
quote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierop aansluitend:
[ afbeelding ]
(Willie Nelson)
Ik vind het nogal van een enorme beperking getuigen om om de zin het over 'tetten' te hebben..quote:Op zondag 29 december 2013 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis met daarmee bezig te zijn?
quote:
Op deze manier wel. De versie van Tina Turner vind ik een beetje naar.quote:
Al een tijdje weg hoorquote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
essnhills vindt de plaatjes niet leuk
(waar is ze?)
Welkom op FOK!quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nogal van een enorme beperking getuigen om om de zin het over 'tetten' te hebben..
Bovenkarspelquote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
essnhills vindt de plaatjes niet leuk
(waar is ze?)
quote:
Tetten zijn altijd correct. Ongeveer van het caliber dat ik binnen kantoor verstuur. En dat is een hoopquote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nogal van een enorme beperking getuigen om om de zin het over 'tetten' te hebben..
TMIquote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net had ik wel een Dream trouwens.
kutnummer maar topnummerquote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Hierna de baas van alle kitcherige werken
Hoe bedoel je "is dat nog bekend"? Natuurlijk is gewoon bekend welke tracks op albums staan en welke singles zijnquote:Op zondag 29 december 2013 01:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat bij de Beatles nog bekend? Heb het idee dat alles daar wel scoort
Geen natte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |