quote:Op zondag 29 december 2013 00:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee die FOK!user hier dan..
LEFT: 80
BEST CHECKOUT: D20 - D20
Mwah tegen MvG zal ie het niet zo heel makkelijk krijgen. Wade ben je ook nog niet van af, al wil die soms na 2 sets stoppenquote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
Ik neem wel aan dat Lewis dit WK met heel veel gemak zal winnen.
Je Wade 't nooit.quote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mwah tegen MvG zal ie het niet zo heel makkelijk krijgen. Wade ben je ook nog niet van af, al wil die soms na 2 sets stoppen
Oke.quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Webster wint gewoon het WK en word zo de vijfde darter die het BDO WK en het PDC WK wint na Priestley, Taylor, Part en Van Barneveld.
De kans dat Webster dit WK wint is 0,1%. Dus dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Webster wint gewoon het WK en word zo de vijfde darter die het BDO WK en het PDC WK wint na Priestley, Taylor, Part en Van Barneveld.
Ja ik ook want anders moet MVG tegen Lewis en dat gaat 'm nie worre.quote:
Kans is inmiddels 1 op 6.quote:Op zondag 29 december 2013 00:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De kans dat Webster dit WK wint is 0,1%. Dus dat is inderdaad een mogelijkheid.
En de eerste "lefty".quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Nice tryquote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Van wat ik gezien heb vond ik die partij ook wel 1 van de mooiste. Al vond ik Smith-Taylor ook erg leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 10:33 schreef polderturk het volgende:
Wat was de beste wedstrijd tot nu toe volgens jullie? Voor mij was dat Smith-Wright. Beide darters haalden een zeer hoog niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |