SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, ik hou je er aan akhi :-).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer er iets interessants op de agenda staat en ik zal kijken of ik kan komen.
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.quote:
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.
Zo hoort het ooook. Had je ook laagjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitHeb serieus gesmuld. Het zijn de kilo's waard.
Mevrouw oorwax heeft smaakpapillen blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij zikkim of zo, smaakt echt vies.
Heb ook last van mn huid. Stfu kardesquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen kan last hebben van beetje acne. Waarom haten
Allah rahatlik versinquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ook last van mn huid. Stfu kardes![]()
Ik ga. Ajuuu.
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allah rahatlik versin, wat is stfu?
Beeeeestquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Houd je bek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Sorry, mijn vader kon alleen dit eruit spuiten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef l3east het volgende:
[..]
Tot zo ver deugd in onze relatie.
Je vader beschuldigen is niet zo netjes (Hij deed namelijk zijn best).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, mijn vader kon alleen dit eruit spuiten.
Tis goed met je, broekie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef l3east het volgende:
[..]
Je vader beschuldigen is niet zo netjes (Hij deed namelijk zijn best).
Jij weet niet eens of ik relatie en alles hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Evde kalacaksın. Yeme artık. Pis boğazlı
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meer eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij weet niet eens of ik relatie en alles hebAma haklisin. Heb pas net mijn avondeten op.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meet eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meer eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.
Self wete. Wees lief voor jezelfquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.Echt niet. Ga zo een fles water drinken en slapen. Ik verhonger mijzelf morgen wel, als balansdagje. Verhongeren in de zin van fruit, fruit en nog eens fruit en dat scheelt weer.
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Self wete. Wees lief voor jezelfJe lichaam is geen container.
Olm yuru git be. Begin jij ook al.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb een bmi van 19,50 meette ik vandaag, moet 8kg aankomen voor 22. Leen mij wat kilo's stimo.
hoe zwaar weeg je dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasOf hoeveel kilo het ook is.
Zullen we het hierbij laten?
Hoeveel weeg je dan. En hoeveel moet je wegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Een van mijn broeken die ik laatst heb gekocht is een maatje te klein. Ik pas er niet in.Maar ik vond het zo mooi, moest hem gewoon hebben. Die broek is nu mijn motivatie om af te vallen hehe.
Nee hoor, maar sowieso dom van mij om aan gesprek mee te doen wanneer het gaat over kilo's, vrouwen zijn dan ineens heel lichtgeraaktquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Olm yuru git be. Begin jij ook al.
aman aman, sakin! allah korusun! je bent niet de enige iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te zwaar iig. Ik zweer het ik ga gewoon weer beginnen met roken.
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar. Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasOf hoeveel kilo het ook is.
Zullen we het hierbij laten?
ik ga zo een oliebol etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.Echt niet. Ga zo een fles water drinken en slapen. Ik verhonger mijzelf morgen wel, als balansdagje. Verhongeren in de zin van fruit, fruit en nog eens fruit en dat scheelt weer.
Gaat je niks aan gaat je niks aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan. En hoeveel moet je wegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder een klikoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Self wete. Wees lief voor jezelfJe lichaam is geen container.
Yapma bequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar. Wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar? Wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gaat je niks aan gaat je niks aanOh, dat is toch niet slecht? Mensen met BMI van 22 schijnen minst vatbaar voor ziektes te zijn, dus je zit ongeveer bijna perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik een verre stuk van.
Het vet zit bij mij niet op de juiste plekken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh, dat is toch niet slecht? Mensen met BMI van 22 schijnen minst vatbaar voor ziektes te zijn, dus je zit ongeveer bijna perfect, ik een verre stuk van.
Zijn er dan wel juiste plekken voor vet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het vet zit bij mij niet op de juiste plekken.
Dat is kut. Echt kut. Sorry to hearquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Loop dus maar even door als je wil?
Tja. Shit happens. Word alleen schijtziek van mensen die mij erin stampen dat ik zo dik ben geworden, dus jouw tip kwam echt even niet op het juiste moment.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat is kut. Echt kut. Sorry to hear
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn er dan wel juiste plekken voor vet?
Ikke heb peer. Als ik weer slank ben is mijn figuur wel echt lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut.
[ afbeelding ]
De peer- en zandloper vrouwen kunnen gerust een paar pondjes extra hebben omdat het vet bij hun op de kont, benen/dijen en borsten gaat zitten. Ik ben een banaan. Redelijk recht en wanneer ik aankom kom ik overal aan, maar dus ook bij mijn buik, wat weer een risicozone is. Buikvet is echt gevaarlijk vet.
Maar goed, ik had ook een appel kunnen zijn. Die komen echt alleen maar aan bij hun buik (en daarboven).
Bij Nederlanders zie ik dat ook vaak. Appel. Dan hebben ze hele dunne benen met een bolle buik. Bij Turken zie ik dat weinig (bijna nooit). Maar goed, een banaan figuur is nou ook niet echt iets om trots op te zijn. Wanneer ik afval ben ik een plank.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ikke heb peer. Als ik weer slank ben is mijn figuur wel echt lekker![]()
Appel is drama. Hebben die MexicaantjesKk dat is echt GEEN gezicht.
Excuses. Ik zal er niets meer over zeggen. Ik post mijn shizzle in mijn eigen topic. Als je inspiratie wilt moet je maar eens kijken:quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja. Shit happens. Word alleen schijtziek van mensen die mij erin stampen dat ik zo dik ben geworden, dus jouw tip kwam echt even niet op het juiste moment.
Ik werk eraan.
Ik hou niet van sporten. Had laatst iets van Jillian nog wat gedownload die ik eventueel zou doen want tis maar 23 minuten. Ik fiets tegenwoordig. Yeter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Excuses. Ik zal er niets meer over zeggen. Ik post mijn shizzle in mijn eigen topic. Als je inspiratie wilt moet je maar eens kijken:
LIF / Logboek van MT (afvallen d.m.v. KT en cutten)
Ik wil ook een dikke kont. Heb nu een huge ass als ik anderen mag geloven, maar tis geen mooie ronde slap on it ass.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij Nederlanders zie ik dat ook vaak. Appel. Dan hebben ze hele dunne benen met een bolle buik. Bij Turken zie ik dat weinig (bijna nooit). Maar goed, een banaan figuur is nou ook niet echt iets om trots op te zijn. Wanneer ik afval ben ik een plank.
Een vriendin van mij heeft echt een mooi zandloper figuur. Super dunne buik/taille, dikke kont, borsten. Perfect gewoon. Ben ik echt jaloers op.
Dat meisje dat ik bedoel heeft echt een perfecte ass. Ze traint veel maar het zit verder ook gewoon in haar genen. Heb namelijk ook haar familieleden gezien. Ze heeft nichtjes van 14/15 die superrr dun zijn maar een ass van hier tot tokio hebben. Ik ken maar weinig mensen met zo'n figuur maar het is wel echt mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou niet van sporten. Had laatst iets van Jillian nog wat gedownload die ik eventueel zou doen want tis maar 23 minuten. Ik fiets tegenwoordig. Yeter.
[..]
Ik wil ook een dikke kont. Heb nu een huge ass als ik anderen mag geloven, maar tis geen mooie ronde slap on it ass.
Mn nichtje heeft een huge ass. Maar zij is 1.60, dus als zij aan komt lopen moet ik eerst een 30 minuten uitlachen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat meisje dat ik bedoel heeft echt een perfecte ass. Ze traint veel maar het zit verder ook gewoon in haar genen. Heb namelijk ook haar familieleden gezien. Ze heeft nichtjes van 14/15 die superrr dun zijn maar een ass van hier tot tokio hebben. Ik ken maar weinig mensen met zo'n figuur maar het is wel echt mooi.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje heeft een huge ass. Maar zij is 1.60, dus als zij aan komt lopen moet ik eerst een 30 minuten uitlachen.
Ik kan dromen van zo'n kont. Als ik weer normaal weeg heb ik een platte, doch brede kont.quote:
Daarom squatten en fitness. De enige reden dat ik sport is omdat ik niet in een plank wil veranderen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan dromen van zo'n kont. Als ik weer normaal weeg heb ik een platte, doch brede kont.
Nope. Ik weiger te squatten en fitnessen om aan het beeld te voldoen die mannen zo graag willen. Vind het zelf wel best eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom squatten en fitness. De enige reden dat ik sport is omdat ik niet in een plank wil veranderen.
Je moet het ook vooral voor jezelf doen. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik alles voor zo'n 75% voor mezelf doe.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. Ik weiger te squatten en fitnessen om aan het beeld te voldoen die mannen zo graag willen. Vind het zelf wel best eigenlijk.
Nu niet, dan welquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet het ook vooral voor jezelf doen. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik alles voor zo'n 75% voor mezelf doe.
Maar als je zelf tevreden bent dan is er geen probleem.
Ik heb geen skinny benen. Ook niet te dik, gewoon normaal tot chubby. Zoals ik al zei, ik kom overal geleidelijk aan. En ja ik fiets maar dat is elke dag maar 30 min. in totaal. Wil je tegen je genen in gaan trainen/sporten, dan moet je wel iets meer doen dan dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu niet, dan wel![]()
Hoe kun jij skinny benen hebben? Je fietst toch?
Ah okquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen skinny benen. Ook niet te dik, gewoon normaal tot chubby. Zoals ik al zei, ik kom overal geleidelijk aan. En ja ik fiets maar dat is elke dag maar 30 min. in totaal. Wil je tegen je genen in gaan trainen/sporten, dan moet je wel iets meer doen dan dat.
Inderdaad. Zelfs toen ik nog naar school ging en OV had ging ik overal met de fiets heen tenzij het echt ver was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah okIk ga 1 uur fietsen. Ben blij dat ik even niet kan autorijden. Bewegen is echt heel fijn. Vandaag naar kinderboerderij gelopen met mijn nichtje, heb daar echt van genoten. Normaliter gebruikte ik voor alles een auto
![]()
Her neyse, tis 12 uur. Slaaptijd![]()
BMI is BS.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh, dat is toch niet slecht? Mensen met BMI van 22 schijnen minst vatbaar voor ziektes te zijn, dus je zit ongeveer bijna perfect, ik een verre stuk van.
Welke maatstaf gebruik jij eigenlijk? De BMI is niet altijd betrouwbaar, nee. Maar wel makkelijk te berekenen om een ruwe schatting te krijgen.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik fiets altijd zo hard als ik kan. Mensen kunnen mij nooit bijhouden. Fiets daarom ook altijd alleen.
Klinkt verkeerd.quote:
vind het te subjectief.quote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Julis het volgende:
Ey Kubi.
[ afbeelding ]
Wil je langer leven? Word een eunuch!
Playerrrrrrrquote:Op zondag 29 december 2013 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Welke maatstaf gebruik jij eigenlijk? De BMI is niet altijd betrouwbaar, nee. Maar wel makkelijk te berekenen om een ruwe schatting te krijgen.
Jij had echt een aparte oogkleur! Ik kan het me niet meer precies voor de geest halen. Maar ze waren helder bruin/grijs-achtig. Welke kleur was het precies?
Beetje laat vrees ik... vroeger deden de mensen dat bij jonge jongens voor het puberen... jij had het leven van je abi kunnen verlengen terwijl hij sliep met een schaartje... maar hebt dat nagelatenquote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Julis het volgende:
Ey Kubi.
[ afbeelding ]
Wil je langer leven? Word een eunuch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schijnt nog in de scheiding te zittenquote:Op zondag 29 december 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
Jij hebt je best gedaan. Na een tijdje houdt dat op.
Je bent te direct. Houden mannen niet zo van denk ik.
Beter. Of wil je zijn rebound chick zijn?quote:Op zondag 29 december 2013 10:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij schijnt nog in de scheiding te zittenBekend bij collega's.
Verklaart een hoop.
Ik laat hem met rust.
Nee, dat wil ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 10:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter. Of wil je zijn rebound chick zijn?
Zo voel ik me ook. Heb gisteren de verjaardag van een goede vriend van mij moeten missenquote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
Je komt eenzaam over. Niet alleen, wel eenzaam. Die gaat geen enkele man vullen. Blijf een tijd alleen.
Hebben volgens mij veel meer vrouwen last van.quote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet.
Toen ik net uit elkaar was zat ik ook te kloten. Ik vond wel mannen erg leuk, maar het was meer om de emotionele leegte op te vullen. Iemand leren kennen en waarderen zat er niet zo in. Was meer om mijn issues te ontvluchten. Ik geef toe dat ik daar nog steeds een beetje last van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |