SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, ik hou je er aan akhi :-).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer er iets interessants op de agenda staat en ik zal kijken of ik kan komen.
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.quote:
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.
Zo hoort het ooook. Had je ook laagjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitHeb serieus gesmuld. Het zijn de kilo's waard.
Mevrouw oorwax heeft smaakpapillen blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij zikkim of zo, smaakt echt vies.
Heb ook last van mn huid. Stfu kardesquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen kan last hebben van beetje acne. Waarom haten
Allah rahatlik versinquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ook last van mn huid. Stfu kardes![]()
Ik ga. Ajuuu.
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allah rahatlik versin, wat is stfu?
Beeeeestquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Houd je bek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Sorry, mijn vader kon alleen dit eruit spuiten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef l3east het volgende:
[..]
Tot zo ver deugd in onze relatie.
Je vader beschuldigen is niet zo netjes (Hij deed namelijk zijn best).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, mijn vader kon alleen dit eruit spuiten.
Tis goed met je, broekie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef l3east het volgende:
[..]
Je vader beschuldigen is niet zo netjes (Hij deed namelijk zijn best).
Jij weet niet eens of ik relatie en alles hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Evde kalacaksın. Yeme artık. Pis boğazlı
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meer eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij weet niet eens of ik relatie en alles hebAma haklisin. Heb pas net mijn avondeten op.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meet eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je verliefd bent en waarsch. iemand hebt. Maar je moet je bruidsjurk weer aan straks. Doe rustig aan. Waar je ook mee zit, meer eten zorgt voor nog meer kutgevoel... ACHTERAF.
Self wete. Wees lief voor jezelfquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.Echt niet. Ga zo een fles water drinken en slapen. Ik verhonger mijzelf morgen wel, als balansdagje. Verhongeren in de zin van fruit, fruit en nog eens fruit en dat scheelt weer.
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Self wete. Wees lief voor jezelfJe lichaam is geen container.
Olm yuru git be. Begin jij ook al.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb een bmi van 19,50 meette ik vandaag, moet 8kg aankomen voor 22. Leen mij wat kilo's stimo.
hoe zwaar weeg je dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasOf hoeveel kilo het ook is.
Zullen we het hierbij laten?
Hoeveel weeg je dan. En hoeveel moet je wegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Een van mijn broeken die ik laatst heb gekocht is een maatje te klein. Ik pas er niet in.Maar ik vond het zo mooi, moest hem gewoon hebben. Die broek is nu mijn motivatie om af te vallen hehe.
Nee hoor, maar sowieso dom van mij om aan gesprek mee te doen wanneer het gaat over kilo's, vrouwen zijn dan ineens heel lichtgeraaktquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Olm yuru git be. Begin jij ook al.
aman aman, sakin! allah korusun! je bent niet de enige iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te zwaar iig. Ik zweer het ik ga gewoon weer beginnen met roken.
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar. Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En jij bent geen predikant, he? ik vind dit raar om aan te nemen van iemand die tot voor kort nog zelf 15 kilo zwaarder wasOf hoeveel kilo het ook is.
Zullen we het hierbij laten?
ik ga zo een oliebol etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh lieve schat. Ik weet, je bedoelt het goed, maar heb geen zin in gezeik over eten en alles.Echt niet. Ga zo een fles water drinken en slapen. Ik verhonger mijzelf morgen wel, als balansdagje. Verhongeren in de zin van fruit, fruit en nog eens fruit en dat scheelt weer.
Gaat je niks aan gaat je niks aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan. En hoeveel moet je wegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder een klikoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Self wete. Wees lief voor jezelfJe lichaam is geen container.
Yapma bequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar. Wat is jouw excuus?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
8 kilootjes vanwege een burnout van twee jaar? Wat is jouw excuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |