Hebben je ouders je Madelaine genoemd?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Straks een nummer waarin mijn (echte) voornaam voorkomt. Het antwoord ga ik trouwens wijselijk niet geven.
Hoi Marco.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Straks een nummer waarin mijn (echte) voornaam voorkomt. Het antwoord ga ik trouwens wijselijk niet geven.
Sinds Baker Street een betere cover isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sinds wanneer is ik leef niet meer voor een meezinger?
Ik kan hem helemaal meezingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sinds wanneer is ik leef niet meer voor een meezinger?
Die 80's special was geweldig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Net de Andere Tijden 80s special van 2e kerstdag teruggekeken, was weer een mooi tijdsbeeld
Nu Graham Norton Show.
Die van Undercover uit de 90's vond ik best wel goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sinds Baker Street een betere cover is
Pamela?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Er zat wel een bijzonder fijn vrouwmens in die clip, op de achtergrondquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die van Undercover uit de 90's vond ik best wel goed eigenlijk...
en wat heeft ze daar voor gedaan ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beker en een optreden in Las Vegas of zo...
Hallo The Lauquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie zitten heerlijk op het verkeerde spoor. Het kwartje valt wel als het betreffende nummer eenmaal wordt gedraaid
You're so Vain?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie zitten heerlijk op het verkeerde spoor. Het kwartje valt wel als het betreffende nummer eenmaal wordt gedraaid
opera zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat heeft ze daar voor gedaan ?
You're so vain?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |