De teller op Youtube telt af naar 0:30 uur, of krijgen we weer een halfuur lang filmpjes over de main eventers?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Timetable UFC 168 zaterdag:
01.00 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur Main card
er zit een presser voor over dat fight pass,dat nieuwe kanaal van de ufcquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De teller op Youtube telt af naar 0:30 uur, of krijgen we weer een halfuur lang filmpjes over de main eventers?
what have you been smoking??quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Chris Weidman vs. Anderson Silva
Ronda Rousey vs Miesha Tate
Josh Barnett vs Travis Browne
Jim Miller vs. Fabrício Camões
Dustin Poirier vs Diego Brandao
Ach zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit een presser voor over dat fight pass,dat nieuwe kanaal van de ufc
Ha!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Plagiaat!
SPT / [Centraal] MMA topic #228 I back. Trust me.
ik vertrouw hem niet, komt gewoon voor die dikke payday opdagenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Plagiaat!
SPT / [Centraal] MMA topic #228 I back. Trust me.
aii netjes manquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef aadspagaat het volgende:
ik zit al aan de redbull, ook al vind ik het te zoete troep! gister en vandaag totaal 25uren werk verzet! maar moet wakker blijven voor dit dikke event.
sorry ben kapotmoe dan kijkt het niet eens lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wel altijd de tijd vragen, foei, foei
ik heb geeneens facebook wat lul jequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor het downloaden, beach kijkt op zijn facebook "and your new champ izzzz !!!!![]()
![]()
![]()
lol, Spidertronquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef THEFXR het volgende:
vermist: een LitmanenAFCA, laatste gezien op 26 dec online.
gaat om een jonge iets gezette Amsterdamse man, die dol is op Ronda Rousey.
verslaafd is aan MMA en voetbal.
wie heeft deze Jari nog online gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |