Ik heb eergisteren Planes gezienquote:
Je noemt geen namen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Bij sommige mensen is het een soort van russische roulette
Gelukkig is geen enkele diepvries pizza zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef bondage het volgende:
Ik kan een pizza niet zelf maken zoals een echte Italiaan dat kan.
Ik eet geen diepvriespizza. Als ik pizza eet dan is dat in een Italiaans restaurant of laten bezorgen. Al heeft het bezorgen vaak als nadeel dat de bodem van de pizza sompig wordt omdat deze in een afgesloten ruimte ligt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig is geen enkele diepvries pizza zo.
qua smaak bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zelfgemaakte chips wel minder lekker.
Killer elitequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren Planes gezien![]()
Vond 'm stiekem best wel aardig, maar het was geen lachen gieren brullen ofzo
Ik maak mijn pizza's zelf. Lekkerder dan bezorgen. Zo goed als een echte Italiaan durf ik het niet te noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik eet geen diepvriespizza. Als ik pizza eet dan is dat in een Italiaans restaurant of laten bezorgen. Al heeft het bezorgen vaak als nadeel dat de bodem van de pizza sompig wordt omdat deze in een afgesloten ruimte ligt.
is ook lekkerder vind ik beetje ham derop en paprikas veel kaas krijg al honger van het ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak mijn pizza's zelf. Lekkerder dan bezorgen. Zo goed als een echte Italiaan durf ik het niet te noemen.
qua chips als ik het al eet dan heb ik het liefste doritosquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is vast allemaal chemische troep. Maar ik vind het lekker.
Maak je de bodem ook zelf of koop je die wel kant en klaar? Ik heb wel eens pizza gemaakt met een kant en klare bodem. Was op zich goed te eten maar het kan wel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak mijn pizza's zelf. Lekkerder dan bezorgen. Zo goed als een echte Italiaan durf ik het niet te noemen.
Bodem maak ik zelf. Dat is niet zo lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Maak je de bodem ook zelf of koop je die wel kant en klaar? Ik heb wel eens pizza gemaakt met een kant en klare bodem. Was op zich goed te eten maar het kan wel beter.
Nice. Ik dacht zelf dat het qua smaak niet zoveel uit zou maken en heb maar voor de makkelijke optie gekozenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bodem maak ik zelf. Dat is niet zo lastig.
Je eigen bodem maken is zo simpel. Ik heb wel een keer kant en klaar geprobeerd, zo'n rol met deeg, die was lekker maar eigenlijk te vet en te zoet. En een keer zo'n voorgebakken, maar die werd te droog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Ik dacht zelf dat het qua smaak niet zoveel uit zou maken en heb maar voor de makkelijke optie gekozen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je eigen bodem maken is zo simpel. Ik heb wel een keer kant en klaar geprobeerd, zo'n rol met deeg, die was lekker maar eigenlijk te vet en te zoet. En een keer zo'n voorgebakken, maar die werd te droog.
Dit was een pizza Serrano ham, cherry tomaatjes en bassilicum. En mascarpone, want dat vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Alleen zou ik nog wel een pizza steen voor in de oven willen, dan komen ze in de buurt van een echte italiaan.
Als je er een beetje verstand van hebt kan ik me voorstellen dat je ze zelf net zo goed of beter kunt maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn eigen pizza steenoven. En eigengemaakte pizza's zijn echt wel lekkerder dan van de pizzeria...
[ afbeelding ]
Ik had zo'n rol deeg, misschien toch maar een keer zelf een bodem maken als ik tijd heb. Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je eigen bodem maken is zo simpel. Ik heb wel een keer kant en klaar geprobeerd, zo'n rol met deeg, die was lekker maar eigenlijk te vet en te zoet. En een keer zo'n voorgebakken, maar die werd te droog.
Dit was een pizza Serrano ham, cherry tomaatjes en bassilicum. En mascarpone, want dat vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Alleen zou ik nog wel een pizza steen voor in de oven willen, dan komen ze in de buurt van een echte italiaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |