quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef Fred_B het volgende:
In de tijd van De Kast had je ook nog een groep met de naam BED trouwens. Dat was nog erger dan dit.
Bij mij mogen ze afloop (bij het weglopen) trouwens Danse Macabre gaan draaien. Lijkt me wel humor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zei mijn oma ook over Mieke Telkamp, we hebben het niet durven uitproberen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze afloop (bij het weglopen) trouwens Danse Macabre gaan draaien. Lijkt me wel humor.
Dat jaquote:
Ruimschoots, wat mij betreft.quote:
Dat is in `t kader "jullie vragen, ik draai "quote:
Ik zei toch dat je naam op de Efteling lijkt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze afloop (bij het weglopen) trouwens Danse Macabre gaan draaien. Lijkt me wel humor.
ja, maar dit is Robert Plant, niet The Beatlesquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet Lucifer?
Hebben een betere drummer dan The Beatles..
Oh god, ik ken het nog ookquote:
Sifre +rquote:
Griet Wiersma is mijn favorietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Er zijn zoveel betere Friese bands en liedjes.
Prettig daar onder die steen zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Dringt nu pas tot mij door dat H.H. daar de drummer is..![]()
Inderdaad. En weet je ook waar het over gaat dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je naam op de Efteling lijkt.
Overigens is Dance Macabre een geniaal klassiek stuk
Twarresquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Griet Wiersma is mijn favoriet
Ben er niet bij met mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prettig daar onder die steen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |