SMS dat danquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld hè.... Ik zit zelf heel beschaafd (met kleren aan) achter mijn computer. En de enige ranzige site die ik op m'n scherm heb, is Fok!
Ik had het voor de gein gewoon ge-sms't. Puur om ff te trollenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld hè.... Ik zit zelf heel beschaafd (met kleren aan) achter mijn computer. En de enige ranzige site die ik op m'n scherm heb, is Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Keldertje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is al niet meer geloofwaardig. Elke man ontgaat spontaan de lust als je de Kast moet aanhoren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Ik had het voor de gein gewoon ge-sms't. Puur om ff te trollen :p
Ze waren laatst op een tentfeest en alleen een rijtje oude huisvrouwen besteedde aandacht aan ze, haha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
De Kast
Als Fries schaam ik me hiervoor
M`n moeder zei al "hier hebben alleen Friezen op gestemd"quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
De Kast
Als Fries schaam ik me hiervoor
Wat een rotleven heb jij danquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef glittertje39 het volgende:
1 van de beste concerten die ik heb gezien...coldplay in de ahoy 2008![]()
Nee, haha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
M`n moeder zei al "hier hebben alleen Friezen op gestemd"
was ik bijquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef glittertje39 het volgende:
1 van de beste concerten die ik heb gezien...coldplay in de ahoy 2008![]()
Mooi dat jij hier ook niet grutsk op bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ze waren laatst op een tentfeest en alleen een rijtje oude huisvrouwen besteedde aandacht aan ze, haha.
Ik heb er ook niet zoveel mee.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een rotleven heb jij dan
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Timo20 het volgende:
F*cking Kast ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doe je Simply Red ernstig tekort mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Kast, zeg maar de Simply Red van Nederland
Er zijn zoveel betere Friese bands en liedjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat jij hier ook niet grutsk op bent.
Je hebt zelf niet goed gelezen, muts. Het ging om 'hedde ik'. Niet om hedde zelf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En.. Heb je gelezen waarom 'hedde' wel correct is?
Ik heb ze gehoord toen ze in de Goffert speeldequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heb ze ook nog in de goffert gezien maar ahoy was![]()
![]()
toch nog verstandige Friezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |