SMS dat danquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld hè.... Ik zit zelf heel beschaafd (met kleren aan) achter mijn computer. En de enige ranzige site die ik op m'n scherm heb, is Fok!
Ik had het voor de gein gewoon ge-sms't. Puur om ff te trollenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld hè.... Ik zit zelf heel beschaafd (met kleren aan) achter mijn computer. En de enige ranzige site die ik op m'n scherm heb, is Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Keldertje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is al niet meer geloofwaardig. Elke man ontgaat spontaan de lust als je de Kast moet aanhoren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Ik had het voor de gein gewoon ge-sms't. Puur om ff te trollen :p
Ze waren laatst op een tentfeest en alleen een rijtje oude huisvrouwen besteedde aandacht aan ze, haha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
De Kast
Als Fries schaam ik me hiervoor
M`n moeder zei al "hier hebben alleen Friezen op gestemd"quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
De Kast
Als Fries schaam ik me hiervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |