Als een cirkelzaag snijden ze door mijn trommelvliezenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
God, wat heb ik een tyfushekel aan doedelzakken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ja hij is weer weg, ik kap ermee helaas
Haggisquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan nog liever rauwe Haggis eten
Zal wel dialect zijn danquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt ook echt nergens op.
Hedde ik kan natuurlijk niet. Dan krijg je hek.
Majo...hoe moet dat dan met t aandeel vrouwelijk schoon hier?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ja hij is weer weg, ik kap ermee helaas
Cocker_Spaniel, Rellende_Rotscholier, klein verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat je naam is... Ik las er altijd een hondenras in..![]()
Zet je pruik opquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Majo...hoe moet dat dan met t aandeel vrouwelijk schoon hier?
Ik krijg jeuk aan mijn doedelzakquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
God, wat heb ik een tyfushekel aan doedelzakken.
Ze hadden dit dus bij SR moeten draaien om de friezen enthousiast te krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
De meeste stemmers komen uit Friesland
Ik kan wel mee blijven posten maar een stuk saaier als ik het niet kan luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Majo...hoe moet dat dan met t aandeel vrouwelijk schoon hier?
Lang niet op geblazen, zeker?quote:
Uccie wil wel zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan wel mee blijven posten maar een stuk saaier als ik het niet kan luisteren
Dat is een dialectquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt ook echt nergens op.
Hedde ik kan natuurlijk niet. Dan krijg je hek.
Dat wil ze niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |