SPOILER: Maat 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 56Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 62Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MutsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: (wieg)lakentjes en omslagdoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:55 schreef GotC het volgende:
Hier ook vanalles en nog wat te koopPer maat gesorteerd, heel veel is nooit gebruikt. Prijs komen we wel uit, verzenden het liefste voor meerdere dingen. Ik wil ook wel dingen meenemen naar de meet van 4 januari
.
Voor betere foto's, DM/PM maarSPOILER: Maat 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 56Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 62Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MutsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt een dmSPOILER: (wieg)lakentjes en omslagdoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
![]()
Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Te koop: avent babyfoon
Ik heb een luxere gekregen dus deze mag weg. Alleen gebruikt om uit te proberen![]()
Nog een keer de rompers. Rest zet ik nu op de foto, dat kan ik over een paar dagen posten. Stuur me bij interesse een pm:
Uni van links naar rechts: 6-12 maanden, 62/68, 12 maanden:
Uni met dierenopdruk, lange mouw, maat 62:
Speciaal voor mousemickey. sorry heb nog niet meer gevonden, van links naar rechts:
Maat 74, maat 62/68:
En met streepjes, maat 62/68 en 12 maanden:
Maat 80:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Wat een leuk spul GotC!
Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!
en ik verkoop nog:
little dutch hanglamp![]()
@Tinuviel. Dank voor de moeite. Ik heb inmiddels een paar rompers gevonden bij Zalando, dus ben weer even voorzien...![]()
Hoi! Ik had een zwarte en spijkerskinny maat 38/29. Op dit moment uitgeleend en bij een vriendin, maar kan vragen of ze ze met oud en nieuw meeneemt zodat ik foto's kan maken. D'r baby is alweer 10 weken, en volgens mij draagt ze ze momenteel niet meer.quote:Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!
Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!
en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp![]()
Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.quote:Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!
en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.![]()
Ik hoopte er eigenlijk 43,- incl verzendkosten voor te krijgen. (nieuwprijs is 65,- en hij hangt hier pas een jaar. Maar de kinderkamer moet unisex worden aangezien we een jongetje krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.) Maar je mag ook gerust een bod doen.
Ikea snap ik niet :-P
Mousemickey, ja als je een foto hebt. Ik ben wel benieuwd!![]()
Die outfit had M gisteren aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:55 schreef GotC het volgende:
Donkerblauw Hema stretch-shirtje (maat 50-56) met sterrenbroekje (O+), maat 56.De grijze broek kreeg ik van Keshet
, de lichtblauwe versie kocht ik zelf. Ik ga van de week kijken of ze nog in maatje 62 hangen want vind het wel heel leuk staan.
![]()
Peuterbed, gietijzer, spiraalbodem, maten ongeveer 1.70x 0.80m.
Prijs: 100 euro.
Ledikantje, gietijzer, inclusief op maat gemaakt matras (nog erg netjes!). Maten ongeveer 1.30x 0.70m. Prijs: 100 euro. (ik had er zelf een 'voering' ingemaakt, die hoort er dus niet standaard in).
Bij interesse graag PM. Ik kan dan wel meer foto's maken en de precieze maten vermelden. Maar bedden staan nu in de opslag. Op te halen in Brabant of Zuid Limburg. Evt in omgeving Beverwijk."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.![]()
Oh, en als er interesse is in jongenskleding maat 122-128 hoor ik het graag per PM, dan maak ik ook wel even foto's. (Katoenen wintertruien, longsleeves van oa DesignHero's en Hipperdepip en een wollen geruite houtje-touwtje winterjas)."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.![]()
Mochten ze het broekje niet in 62 hebben, geef dan een seintje dan kijk ik hier nog effequote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Die outfit had M gisteren aanDe grijze broek kreeg ik van Keshet
, de lichtblauwe versie kocht ik zelf. Ik ga van de week kijken of ze nog in maatje 62 hangen want vind het wel heel leuk staan.
![]()
![]()
Dank je!quote:Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Mochten ze het broekje niet in 62 hebben, geef dan een seintje dan kijk ik hier nog effe![]()
Ik heb een skinny spijkerbroek van Queen Mum! Mt 38, lengte 34 (ik heb normaal lengte 32 en hij paste best, droeg 'm met enkellaarsjes). Plaatje:quote:Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!
en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp
Sluit netjes aan en lubbert niet bij de knie, niet in de droger geweest.
[ Bericht 8% gewijzigd door Juud-- op 29-12-2013 13:01:01 ]![]()
Heb je nog je Little People ?quote:Op zondag 29 december 2013 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Iemand nog behoefte aan babyspul ?
Box, voedkussens, kruik, wipper, hydrofielen, wieg dekentjes, flessen sterilisator etc.All I need is for my man to live up to his role
Daar komt ie dan hè:quote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar maatje 62 en 68!
Maat 50-56
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Schoenen en overig:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XSLUP3RI
Alles is gewassen en gestreken, er gaat niets in de droger. Er wordt in huis niet gerookt en we hebben 2 katten die ik angstvallig bij de kleertjes probeer weg te houden.
Reacties graag per pm. Voorkeur gaat uit naar pakketjes, maar ik vind het geen probleem om voor 1 kledingstuk naar de brievenbus te lopen :-)
Ik heb nog een jumpsuit van Molo in maat 68. Ik kan er even niet bij voor een foto, maar deze print, maar dan dus een jumpsuit met lange mouwen en lange pijpen:
http://www.kienk.nl/images/14310512dragonfly.jpg![]()
Ok, foto's probeer ik te regelen. Ze zijn volgens mij allebei van mamalicious, en lengtemaat 30 of iets langer (was 32, laat ze altijd iets korter maken). Als je lang bent, zullen ze dus hoogwater zijnquote:Op zondag 29 december 2013 11:44 schreef Kwisted het volgende:
Mousemickey, ja als je een foto hebt. Ik ben wel benieuwd!, maar dan iets de broek van Juud waarschijnlijk juist goed voor je
Geen droger oid, want die heb ik niet. Niet veel gedragen, wegens hormonen te veel positiekleding. En als je dan pok nog te vroeg bevalt, kun je allemaal niet zo lang aan...![]()
![]()
oh haha dan gaat het waarschijnlijk niet passen! Ik heb lengtemaat 32/34quote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, foto's probeer ik te regelen. Ze zijn volgens mij allebei van mamalicious, en lengtemaat 30 of iets langer (was 32, laat ze altijd iets korter maken). Als je lang bent, zullen ze dus hoogwater zijn, maar dan iets de broek van Juud waarschijnlijk juist goed voor je
![]()
![]()
Nee, dan zijn ze je waarschijnlijk te kortquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh haha dan gaat het waarschijnlijk niet passen! Ik heb lengtemaat 32/34![]()
![]()
Ja snap ik.
Iemand anders misschien interesse?
Alle andere positie kleding is al weg. Kwisted ik heb volgens mij ook nog een tanken. Zwart broekje met een gebloemd bovenstuk. Ik moet even de maat nakijken.![]()
Oh en ik heb ook nog een lading babyspeelgoed. Voor 0-6 maanden. Iemand interesse?
En 2 babyd - dingen. Zo'n kleed met speelboog zeg maar. 1 echt voor een meisje, andere uni. Bij interesse maak ik een foto.![]()
je bent een schat!quote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef danic het volgende:
Alle andere positie kleding is al weg. Kwisted ik heb volgens mij ook nog een tanken. Zwart broekje met een gebloemd bovenstuk. Ik moet even de maat nakijken.![]()
Moonah, wat een prachtig bedjequote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef Moonah het volgende:
Peuterbed, gietijzer, spiraalbodem, maten ongeveer 1.70x 0.80m.
Prijs: 100 euro.
[ link | afbeelding ]
Ledikantje, gietijzer, inclusief op maat gemaakt matras (nog erg netjes!). Maten ongeveer 1.30x 0.70m. Prijs: 100 euro. (ik had er zelf een 'voering' ingemaakt, die hoort er dus niet standaard in).
[ link | afbeelding ]
Bij interesse graag PM. Ik kan dan wel meer foto's maken en de precieze maten vermelden. Maar bedden staan nu in de opslag. Op te halen in Brabant of Zuid Limburg. Evt in omgeving Beverwijk.Mijn man vindt het niks
![]()
![]()
Ik zag lieve reacties van mensen die nog broekjes maat 74/80 haddenFoto's heel graag!
Suikert, dat broekje vind ik tof voor een jongen, maar voor een meisje niet zo
Sarcasme. Herken het.![]()
Mexx maat 74. Heel fijn smalvallend broekje. Mijn dochter kroop pas toen ze maat 80 had dus nog in prima staat!quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zag lieve reacties van mensen die nog broekjes maat 74/80 haddenFoto's heel graag!
![]()
![]()
oh en toch Spirit, als ik me er even me mag bemoeien, dat soort broekjes stonden mijn meisje ook zo gaaf! Ik deed er dan wel en strak truitje op aan, omdat het broekje dan al baggy valt.quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik bewaar de mijne nu voor ons jongetje, want ik vind dat het voor beide goed kan![]()
sowieso vind ik de broekjes van de H&M echt super! F heeft nu 2 slim fit spijkerbroekjes die ze al best lang aan heeft en die zijn zo super leuk en fijn![]()
![]()
+1quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh en toch Spirit, als ik me er even me mag bemoeien, dat soort broekjes stonden mijn meisje ook zo gaaf! Ik deed er dan wel en strak truitje op aan, omdat het broekje dan al baggy valt.
Ik bewaar de mijne nu voor ons jongetje, want ik vind dat het voor beide goed kan![]()
sowieso vind ik de broekjes van de H&M echt super! F heeft nu 2 slim fit spijkerbroekjes die ze al best lang aan heeft en die zijn zo super leuk en fijn![]()
Ik bewaar alleen niks voor een jongetje![]()
![]()
Alweer verkocht!
In de aanbieding:
Vaenait pyjama nieuw in de verpakking. Ik had per ongeluk de verkeerde maat gekocht en kreeg gratis een nieuwe thuisgestuurd, dus heb ik deze over. Ik hoef er dus ook niet de hoofdprijs voor te hebben, voor ¤5 incl. verzenden mag je 'm hebben!
Het is chinese maat 4-5Y, wat overeenkomt met maat 92-98.
[ Bericht 18% gewijzigd door Fannetje op 29-12-2013 19:21:27 ]![]()
Oh, die is zoooo leuk FannetjeM heeft precies dezelfde. In dezelfde maat ook (ik vind hem qua maat trouwens eerder vergelijkbaar met 86/92).
![]()
Dank je wel voor de foto Fannetje! Maar als ik heel eerlijk ben is het niet helemaal mijn smaakVerder ben ik helemaal niet lastig hoor
![]()
En als jullie dat baggy broekje echt zo tof vinden, ga ik van de week wel even kijken bij D h&m
Sarcasme. Herken het.![]()
Oh echt ja? Anne past die maat nog nét, en die gaat nu naar 98/104 van kleding. Vorig jaar droeg ze deze maat ook, toen zat ze in 92. Vandaar de 92/98. Volgens Vaenait is het voor 89-101 cmquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef Kyara het volgende:
Oh, die is zoooo leuk FannetjeM heeft precies dezelfde. In dezelfde maat ook (ik vind hem qua maat trouwens eerder vergelijkbaar met 86/92).
![]()
![]()
Hier ook t baggy broekje, maar dan bij een jongetje. Hij is mijn slankie eigenlijk net iets te baggy, maar t kan wel, zakt iig niet van zn kont, elastiek is best strak. Gekregen van oma, eigenlijk niet echt mijn smaak.quote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Spirit82 het volgende:
En als jullie dat baggy broekje echt zo tof vinden, ga ik van de week wel even kijken bij D h&m
Dus als iemand er nog 1 (donkerblauw) zoekt in 68, heb ik hier liggen, zgan.![]()
Hier net zo idd!quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Anne past die maat nog nét, en die gaat nu naar 98/104 van kleding. Vorig jaar droeg ze deze maat ook, toen zat ze in 92. Vandaar de 92/98. Volgens Vaenait is het voor 89-101 cm
Floris past m op zich ook nog, maar maat groter zit beter![]()
![]()
Helaas. Iemand anders interesse in dit fijne broekje?quote:Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dank je wel voor de foto Fannetje! Maar als ik heel eerlijk ben is het niet helemaal mijn smaakVerder ben ik helemaal niet lastig hoor
![]()
En als jullie dat baggy broekje echt zo tof vinden, ga ik van de week wel even kijken bij D h&m![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja maak straks even een foto.
All I need is for my man to live up to his role
M zit in maat 92 en het shirtje wordt al een beetje kort en strak. Pijpen zijn wel lang maar dat maakt minder uit vind ik. Maar hij heeft nog echt zo dikke peuterbuik.quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Anne past die maat nog nét, en die gaat nu naar 98/104 van kleding. Vorig jaar droeg ze deze maat ook, toen zat ze in 92. Vandaar de 92/98. Volgens Vaenait is het voor 89-101 cm![]()
Ik gooi hem er nog eens in..
Wie maakt mij los
Mijn album
Met o.a:
Leuk rokje maat 98 (voorkant zie album)
Trui h&m 98/104
Blouse 98/104
Rokjes 98/104
Nog meer rokjes![]()
links mexx 98 rechts hema 86/92 vallen beide ruim
Shirtjes 104
h&m boyfriend jeans maat 98
(Meer maat 98 broeken in t album)
En deze... Erg leuk klittenband prikdoek
Eerder overgenomen via fok... Mijn dochter vond hem vooral erg leuk rond de tijd dat ze veel nieuwe woordjes aan het leren was. Dan stopte ik er plaatjes in van die woordjes. Of later dingen passend bij thema's zoals winter/kerst enzWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Kleine jongetjes dingen voor kleine prijsjes!
Ik zie dat de foto's vrij donker zijn, dus bij interesse op verzoek betere foto's
Maat 62: Noppies, HEMA, HEMA, just small
Lief en Zara (is 68, maar valt als 62)
Maat 68: KikKid vest, NEXT trui en broekje van H&M.
Grain de ble (tweezijdig te dragen), broekje prenatal
Maat 68, zacht pakje Imps & elfs.
Shitload aan rompers, maat 62/68, alles HEMA. Links lange mouwen, midden korte mouwen, rechts zonder mouwen.
Aapies maat s:![]()
![]()
Wie van jullie heeft onderstaande slofjes/laarsjes van de H&M liggen in maat 19/21? Ze zijn al heel lang uitverkocht
http://www.hm.com/nl/product/00714?article=00714-D![]()
Ow en ik heb kleine flesjes in de aanbieding. Oud en nieuw model avent en tomee tippee.
Daarnaast ook nog een flessenwarmer van avent en een magnetron sterilisator.![]()
Ohhh mag ik dat Kikkid vest en het I&E pakje?quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef mousemicky het volgende:
Ik zie dat de foto's vrij donker zijn, dus bij interesse op verzoek betere foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Shitload aan rompers, maat 62/68, alles HEMA. Links lange mouwen, midden korte mouwen, rechts zonder mouwen.
[ link | afbeelding ]
Aapies maat s:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Is goedquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohhh mag ik dat Kikkid vest en het I&E pakje?
PM maar even voor de details![]()
![]()
Thanks. Heb het even aangepast.quote:Op zondag 29 december 2013 20:15 schreef Linda2205 het volgende:
Danic, die paardjes romper + broekje uit mt.56 liggen hier![]()
Iemand nog spijkerbroeken mt 92 liggen? Iets dikkere kwaliteit graag. Of gevoerde broeken? Moest er net 3 wegleggen die de dame niet meer past, verder alleeb dunne broekjes hier.
Skinny's staat haar niet.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik heb ook nog 2 lampjes voor een meisjeskamer. De hanglamp moet even wat aanacht
Mijn man heeft het bovenkantje hergebruikt![]()
![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door amaranta op 30-12-2013 10:31:37 ]![]()
Wat voor maat is dat rode jurkje amaranta?!*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
92 geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef Elmo76 het volgende:
Wat voor maat is dat rode jurkje amaranta?!![]()
Dezelfde heb ik ook nog in de aanbieding in maat 20. Echt heerlijke schoentjesquote:Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef amaranta het volgende:
maat 23
[ afbeelding ]
Schoenen zien er nog goed uit. Leer is wat 'krakelig' maar dat hoort zo.Rayen 2½ jaar!![]()
En ze staan ook zo stoer he! Vond ik tenminstequote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dezelfde heb ik ook nog in de aanbieding in maat 20. Echt heerlijke schoentjes![]()
Oke Thanks! Dan heb ik er voor de grote niks meer aan en voor de kleine nog lang niet. Jammer.quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, 92, er zit ook nog een voering onder.*You little wonder, little wonder you*
Helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oke Thanks! Dan heb ik er voor de grote niks meer aan en voor de kleine nog lang niet. Jammer.
Welke maat zoek je? IK heb van dit merk (echt super spul) nog veel meer kleren
http://ww3.mayoral.com/int/
(merk)![]()
Iemand interesse in 'tussenbroeken' ik heb 5 stuks (geloof ik) indian rose voornamelijk. 30 /32.
Ik had ze zelf overgenomen maar ik kon eigenlijk alweer bijna in mijn eigen kloffie
ik wil evt foto's maken. verkoop ze allemaal voor 30 + verz![]()
Hij is wel erg leuk L0t!
Jongenskleding maat 80-86
was nog niet aan prijzen toegekomen maar daar verwacht ik geen problemen mee. Iemand verder nog op zoek naar iets speciaals? Ik heb nog meisjeskleding van maat 50 t/m maat 68 liggen en nog wat restanten jongenskleding maat 50 - 74.![]()
De grote zit in 110 qua lengte, smal vallend. En de kleine heeft 68/74, heel smal vallend.quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Helaas.
Welke maat zoek je? IK heb van dit merk (echt super spul) nog veel meer kleren
http://ww3.mayoral.com/int/
(merk)*You little wonder, little wonder you*
er zitten leuke dingen bij! Maar mobiel kan ik de maten niet zien en dat is voor sommige items wel belangrijk (seizoensgebonden). Vanavond even de laptop erbij pakken. Ik hoop dat ik dan nog niet te laat ben!quote:Op maandag 30 december 2013 15:50 schreef Kyara het volgende:
Hij is wel erg leuk L0t!
Jongenskleding maat 80-86
was nog niet aan prijzen toegekomen maar daar verwacht ik geen problemen mee. Iemand verder nog op zoek naar iets speciaals? Ik heb nog meisjeskleding van maat 50 t/m maat 68 liggen en nog wat restanten jongenskleding maat 50 - 74.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Volgens mij had onze Hema ze nu in de uitverkoop. Mocht ik er nog tegenaan lopen moet ik hem voor je meenemen?quote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand toevallig nog dit tuinbroekje van de Hema in maat 80? Of iets wat er op lijkt.
[ afbeelding ]![]()
Iemand nog dikke truien in 104 of groter? Of hele smalle broeken 104. Geen skinny jeans!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Hier ook nog eentje. Is maat 80 maar valt eerder als 74/80 en is hier dus al te klein. Donkerblauw met grijze stoffen rand en bandje:quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Ik zal zo even updaten wat weg / gereserveerd is.quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
er zitten leuke dingen bij! Maar mobiel kan ik de maten niet zien en dat is voor sommige items wel belangrijk (seizoensgebonden). Vanavond even de laptop erbij pakken. Ik hoop dat ik dan nog niet te laat ben!![]()
Ik ga als de kids op bed liggen de foto's aanlaten zien. Ik zie al wel dingen die ik wel graag wil hebben!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.![]()
Je hebt PMquote:Op maandag 30 december 2013 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zo even updaten wat weg / gereserveerd is.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
elastische hemarompers 62/68?quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef mousemicky het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aapies maat s:
[ link | afbeelding ]
de printloze , alleen die met sterretjes is leuk![]()
![]()
Maat 80 ?quote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand toevallig nog dit tuinbroekje van de Hema in maat 80? Of iets wat er op lijkt.
[ afbeelding ]![]()
All I need is for my man to live up to his role
I know, mijn bolliequote:![]()
. Ze knapt in de breedte gewoon bijna uit dat broekje maat 74
. De rest van haar maat 74 kleertjes past nog gelukkig
.
Maarrrrr ik heb weer te vroeg geroepen. Vanmiddag nog even langs de Hema gegaan en ze hadden 'm gewoon nog. Dus Kiwi bedankt voor je aanbod, superlief maar niet meer nodig! Helaas niet in de uitverkoop hier
.
![]()
2 "Positie"jassen onder spoiler. (foto's zijn beetje groot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*You little wonder, little wonder you*
Feestelijk jurkje van Steps, maat 44.
Ik weet niet of het een positiejurk is, maar ik zag er nogal behoorlijk enorm over de datum zwanger uit toen ik 'm vorige week aan had.![]()
Dus voor een mooie zwangere bolle buik lijkt me deze jurk beter geschikt!
13,50.
*You little wonder, little wonder you*
Ohhh dat zwartwitte jurkjeHet wordt voor maart zeker geen geschikt weer meer voor zulks?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Is die van I&E? En zoja heb je hem nog?quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Hier ook nog eentje. Is maat 80 maar valt eerder als 74/80 en is hier dus al te klein. Donkerblauw met grijze stoffen rand en bandje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je kunt er altijd een vestje overheen doen of een bolerootje!quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh dat zwartwitte jurkjeHet wordt voor maart zeker geen geschikt weer meer voor zulks?
*You little wonder, little wonder you*
Ja maar ja maar ik vind die mouwen zo leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Je kunt er altijd een vestje overheen doen of een bolerootje!![]()
Ik laat m schieten elmo! Normaal maat m ook, dus toch al geen perfecte match. Succes met de verkoop
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
haha! Als je zwanger bent heb je het toch niet koud!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik vind die mouwen zo leuk![]()
Ik laat m schieten elmo! Normaal maat m ook, dus toch al geen perfecte match. Succes met de verkoop
Maarre, thanks! (hij valt trouwens wel wat kleiner uit)*You little wonder, little wonder you*
Nee hij is van H&M. Ik heb al een DM gekregen over het broekje, maar mocht dat niet doorgaan mag jij hem overnemen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is die van I&E? En zoja heb je hem nog?Carpe Diem- Pluk de Dag
Ik wil niet ondankbaar zijn, maar dan laat ik 'm aan me voorbij gaan. Ik dacht even dat het de superfijne gevoerde broek was waar F binnenkort uit groeit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:56 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee hij is van H&M. Ik heb al een DM gekregen over het broekje, maar mocht dat niet doorgaan mag jij hem overnemen.![]()
![]()
O kijk dat is mooi!quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
I know, mijn bollie![]()
. Ze knapt in de breedte gewoon bijna uit dat broekje maat 74
. De rest van haar maat 74 kleertjes past nog gelukkig
.
Maarrrrr ik heb weer te vroeg geroepen. Vanmiddag nog even langs de Hema gegaan en ze hadden 'm gewoon nog. Dus Kiwi bedankt voor je aanbod, superlief maar niet meer nodig! Helaas niet in de uitverkoop hier
.
Ik heb voor mijn meisje de rokjes-uitvoering er van gekocht. Ook leuk vond ik! Nog wel op de groei dus nog even geduld.![]()
En Elmo wat heb je leuke jurkjes, hier geen buikvoor in het zwangere jurkje. Hoewel, wel buik maar dan staat hij mij dus precies hetzelfde![]()
![]()
Jep, de effen zijn stretch, en die met de strepen. Km zijn al weg, dus heb nog 3 keer lm en 1 zm.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elastische hemarompers 62/68?
de printloze , alleen die met sterretjes is leuk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: