abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_134871562
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
FP :')

OEH MIJN HOND HEEFT ZOVEEL LAST VAN VUURWERK

Mijn reactie:
Ja die hond heeft er ook echt zelf voor gekozen om bij iemand in een huis te gaan wonen op 100 vierkante meter, ipv in de vrije natuur te leven.

Gelijk dislikes natuurlijk :') Want ja mensen hebben honden omdat honden ons nodig hebben :') Flikker toch op.
Daarbij kan je natuurlijk met je hond ook ff op vuurwerk cursus gaan. Of gewoon zelf doen, hond naar buiten nemen en waar de hond bij staat vuurwerk afsteken. Problem solved.
Een hond heeft nooit in de vrije natuur geleefd en met vuurwerk voor zijn neus afsteken loop je alleen maar meer kans om je hond nog banger te maken. Ik zou in elk geval nog geen sollicitatie versturen naar National Geograpic om de nieuwe honden fluisteraar te worden.
pi_134872427

Mijn stamkroeg!
Fear is the grease of society.
pi_134872453
Doe mij maar voor 1 bitcoin aan bier.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134872534
Dat zijn 273 en een half biertje
Fear is the grease of society.
pi_134872555
Hoeveel euro is een bitcoin?
Fear is the grease of society.
pi_134872617
515 euro
Fear is the grease of society.
pi_134872636
530 ofzo nu
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134872646
In Amsterdam zijn dat 100 biertjes.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134872655
515/273= 1.88e.

Klein biertje kost daar 2 euro dus wat ze in artikl zeggen klopt niet
Fear is the grease of society.
pi_134872680
maar mogelijk oude koers, zou leuk zijn als begin van de avond biertje duurder is als aan het einde.
Fear is the grease of society.
pi_134872692
en halverwege de avond de chineese markt weer in elkaar klapt.
Fear is the grease of society.
pi_134872807
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een hond heeft nooit in de vrije natuur geleefd en met vuurwerk voor zijn neus afsteken loop je alleen maar meer kans om je hond nog banger te maken. Ik zou in elk geval nog geen sollicitatie versturen naar National Geograpic om de nieuwe honden fluisteraar te worden.
De voorvaders van de honden dan. Ja het is eigenlijk nog erger, een heel ras gekweekt om als huisdier van de mens te dienen, want dat is normaal... Politie honden leren ook om te gaan met harden knallen, koeien met langsrazende treinen, politie paarden met de grootste tering herrie die je voor kan stellen. Alles went.

Moet eens afgelopen zijn om altijd maar toe te geven aan het gezeik van minderheden in dit land. Zielig joh voor je hondje, ga je toch een paar dagen naar centerparks. Mensen mogen zelf ook best eens zichzelf aanpassen voordat ze weer beginnen te janken dat de ander zich aan moet passen.

Ja ik kan hier slecht tegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ame_thyst op 30-12-2013 14:08:08 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134872912
Ik steek gewoon mijn matje af hoor, 45 seconden en het is weer over.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134873538
Nitraten mat
Fear is the grease of society.
pi_134873554
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

De voorvaders van de honden dan. Ja het is eigenlijk nog erger, een heel ras gekweekt om als huisdier van de mens te dienen, want dat is normaal... Politie honden leren ook om te gaan met harden knallen, koeien met langsrazende treinen, politie paarden met de grootste tering herrie die je voor kan stellen. Alles went.

Moet eens afgelopen zijn om altijd maar toe te geven aan het gezeik van minderheden in dit land. Zielig joh voor je hondje, ga je toch een paar dagen naar centerparks. Mensen mogen zelf ook best eens zichzelf aanpassen voordat ze weer beginnen te janken dat de ander zich aan moet passen.

Ja ik kan hier slecht tegen.
Toegeven aan gezeik van minderheden ben ik het helemaal mee eens. Mijn hond vind het vuurwerk ook 3x niets, maar pech gehad. Tis maar een weekje per jaar oid.
En ze zijn natuurlijk niet echt gekweekt voor het houden als huisdier, meer voor de jacht vroegah maar dat is niet meer nodig dus dan maar als huisdier. Kunnen ze wel in de natuur loslaten maar dat kunnen ze niet meer aan en levert alleen maar problemen op. Het laatste ras dat we hebben getempt en gekweekt om in de velden te werken leveren ook alleen maar problemen op sinds we ze weer los hebben gelaten in de natuur.
pi_134873582
Als je de hond geen aandacht geeft mij angst zal hij het al normaal opvatten, want bij heel veel aandacht gaat het erin slijten. dus vanaf puppy aan gewoon niks aan doen.
Fear is the grease of society.
pi_134874004
Onstuimige maar droge jaarwisseling verwacht

hij is boos denk ik :')

Zelf weinig ervaring met honden, wel een keer het verhaal gehoord dat iemand ook een hond had die bang was van vuurwerk. Met die hond naar buiten is gegaan en wat rotjes heeft afgestoken waar die hond bij was en toen was de hond een stuk rustiger geworden omdat hij wist waar het geluid vandaan kwam.
Maar goed dat kan een individueel geval zijn. Ik vond het wel logisch klinken :P

Is niet alsof ik het niet sneu vind voor die honden natuurlijk
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134874181
Oh nu wenst hij me dood, even piek messagen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134874198
Banaan vraag
Fear is the grease of society.
pi_134874236
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Onstuimige maar droge jaarwisseling verwacht

hij is boos denk ik :')

Zelf weinig ervaring met honden, wel een keer het verhaal gehoord dat iemand ook een hond had die bang was van vuurwerk. Met die hond naar buiten is gegaan en wat rotjes heeft afgestoken waar die hond bij was en toen was de hond een stuk rustiger geworden omdat hij wist waar het geluid vandaan kwam.
Maar goed dat kan een individueel geval zijn. Ik vond het wel logisch klinken :P
Net als mensen zijn ook alle honden verschillend. Kan werken, maar je kan hem ook een trauma voor het leven geven. Dan kan je beter langs een cursus of een bandje met vuurwerk geluid opzetten oid. :P
pi_134874447
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Onstuimige maar droge jaarwisseling verwacht

hij is boos denk ik :')

Zelf weinig ervaring met honden, wel een keer het verhaal gehoord dat iemand ook een hond had die bang was van vuurwerk. Met die hond naar buiten is gegaan en wat rotjes heeft afgestoken waar die hond bij was en toen was de hond een stuk rustiger geworden omdat hij wist waar het geluid vandaan kwam.
Maar goed dat kan een individueel geval zijn. Ik vond het wel logisch klinken :P

Is niet alsof ik het niet sneu vind voor die honden natuurlijk
Bij mijn broer zat ook iemand die helemaal bang was voor vuurwerk. zit nu volgensmij ook alweer 2 weken in centerparks ivm vuurwerk. Zieke shit hoe iemand zo bang kan zijn maar natuurlijk wel weer heel wat anders dan een hond.

Gast reageerd nog niet eens fatsoenlijk op jou(w) :')
pi_134874898
Naar syrie sturen die watjes met hun vuurwerk angst :')
Fear is the grease of society.
pi_134874917
Had op facebook gister ook wel een interessante discussie over vuurwerk en het verbieden ervan.
Niemand kan ontkennen dat er last ondervonden wordt door vuurwerk. Echter worden er ook een hoop mensen blij van, vinden het leuk om af te steken, doen er heel voorzichtig mee etc.
Geval van, paar mensen met hun illegale troep verpesten het voor de rest.

Moet je dan zoiets verbieden? Het zal zeker wat overlast schelen maar wat is dan het alternatief, dure pro shows die gemeenten moeten betalen, auto's die in vlammen opgaan omdat men de hormonen niet meer kwijt kan door rotjes te gooien.
En als we dan toch producten die door sommigen mensen misbruikt worden gaan verbieden heb ik nog wel wat tips.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 30 december 2013 @ 14:44:01 #99
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134875207
Zet deze even bij hem op de stoep. :)

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134875316
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Had op facebook gister ook wel een interessante discussie over vuurwerk en het verbieden ervan.
Niemand kan ontkennen dat er last ondervonden wordt door vuurwerk. Echter worden er ook een hoop mensen blij van, vinden het leuk om af te steken, doen er heel voorzichtig mee etc.
Geval van, paar mensen met hun illegale troep verpesten het voor de rest.

Moet je dan zoiets verbieden? Het zal zeker wat overlast schelen maar wat is dan het alternatief, dure pro shows die gemeenten moeten betalen, auto's die in vlammen opgaan omdat men de hormonen niet meer kwijt kan door rotjes te gooien.
En als we dan toch producten die door sommigen mensen misbruikt worden gaan verbieden heb ik nog wel wat tips.
Overlast die ik er van ervaar is niet zo zeer de knalletjes, maar eerder de afval. Wordt gewoon niet opgeruimd. Paar jaar terug nog zo'n klapjosti in de wijk die besloot een 100000klapper af te steken. Zo'n mooie rooie mat. Die rooie troep heeft vervolgens nog maanden op straat gelegen. Maar wel bij een ander voor de deur want hij ging hem natuurlijk niet voor zijn eigen deur afsteken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')