Ik doe het niet... ik doe het niet.. ik doe het niet... *bijt nagels*quote:
Ik ken nog een groep....ach laat maar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef Cee het volgende:
Wel gaaf dat ie hierna nog is gaan drummen bij Foo Fighters.
Dit gaat over FOK!kers onder mekaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:35 schreef Uccie het volgende:
I'm so happy
'Cause today I found my friends
They're in my head, I'm so ugly
That's okay 'cause so are you
En basspelen bij Garbage...tegelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef Cee het volgende:
Wel gaaf dat ie hierna nog is gaan drummen bij Foo Fighters.
Dit lied schept een band.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over FOK!kers onder mekaar.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over FOK!kers onder mekaar.
Dan is dit dus niet dat bandje uit Liverpool.quote:
Dat is toch de vader van de vermeende aidshoer zonder fatsoenlijke latexreet op MTV?quote:
Dat doen er wel meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kan ook alleen in de Top2000 he? Eerst met z'n allen los op Dan en dan meteen weer los op Nirvana
Ja, zangeres van z'n band heeft 't ingezongen, Shirley Bassey.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De producer van deze plaat heeft zelf ooit een nummer voor een bondfilm gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |