Als je de doos dan weer tevoorschijn haalt zijn er altijd een aantal die toch weer uit elkaar liggen op magische wijze.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze eenmaal in elkaar zitten hoef je ze niet meer uit elkaar halen en kan je ze zo de doos in gooien, dus dat probleem valt wel mee.
Dan weet je wel dat je met de echte van doen hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De René Froger die op de radio belde naar Jensen was opvallend vol van zichzelf.
Ja, dat we het hebben over het spel 'Hotel' en niet over 'Monopoly'.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
Hotels in elkaar zetten bij Monopoly? Ik mis wat
Bij Hotel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
Hotels in elkaar zetten bij Monopoly? Ik mis wat
Pitch -4quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gwen Stefani heeft een lage stem gekregen zeg.
Op een gegeven moment hadden ze er twee aan de lijn, de 1 was nog wel redelijk bescheiden en de echte beweerde dat hij elke dag voor tweehonderdduizend man zong in de Arena.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je met de echte van doen hebt.
Regels voor failissement ed zitten slecht in elkaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
Hotel ooit 2x gespeeld.. was niet veel aan
Is dat de zangeres uit Glee?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gwen Stefani heeft een lage stem gekregen zeg.
Ik bedoel ook Windows Media Player. Dacht dat die link niet meer werktequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WinAmp ja, ik bedoelde Windows Media Player.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |