De webplayer is een bladwijzer en de andere niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die kan ook ja. Waarom niet direct via iTunes/WMP?
De crême de la crême van de Nederlandse muziekwereld, én René Froger!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De crême de la crême van de Nederlandse muziekwereld, én René Froger!
Aldus Stenders.
D'r is d'r ééntje bij Radio 2 die is nog erger, maar die presenteert dit jaar gelukkig geen Top2000quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef WeezerButler het volgende:
Die Bert Maaldrinkman heeft een echt radiohoofd
Ik heb op tweede kerstdag het spel 'Hotel' gespeeld, iedereen was in de eerste ronde al failliet, een groot fiasco dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monopoly en Monopoly Junior met elkaar vergelijkenBij Junior heb je gewoon mazzel nodig met gratis kassa's
WMP doet het toch niet meer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die kan ook ja. Waarom niet direct via iTunes/WMP?
Jij bent ook bijna inteelt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef FritsFlits het volgende:
Overigens, mijn zwager uit Volendam houdt niet van Volendamse muziek
Nee, ik heb niets met Volendam te maken. Mijn zus heeft met een Volendammerquote:
Dat heb ik hier thuis liggen. Het vervelendste aan dat spel is dat je altijd al die hotels in elkaar moet zetten, kolerewerkjequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb op tweede kerstdag het spel 'Hotel' gespeeld, iedereen was in de eerste ronde al failliet, een groot fiasco dus.
Ow het is kinderuitvoering.. dat gaat een stuk sneller.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier speelt iedereen minstens 4 uur door
De René Froger die op de radio belde naar Jensen was opvallend vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De crême de la crême van de Nederlandse muziekwereld, én René Froger!
Aldus Stenders.
Wanneer gaat de laatste boot?quote:
De Heen-en-Weer vertrekt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wanneer gaat de laatste boot?
Als ze eenmaal in elkaar zitten hoef je ze niet meer uit elkaar halen en kan je ze zo de doos in gooien, dus dat probleem valt wel mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik hier thuis liggen. Het vervelendste aan dat spel is dat je altijd al die hotels in elkaar moet zetten, kolerewerkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |