quote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
Seto stuurde me net een vakantiekiekje! Jullie moeten de groetjes hebben!Hahaha trolololol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja ze komen allemaal een beetje klein over, thans, van wat ik tot nu toe heb gezien. Veel massa, maar voor een normaal leven niet echt aestheticquote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ze dan offcycle zijnnee maar ik vond Coleman ook aardig klein in het echt. Wel goed droog natuurlijk maar lang niet zo imponerend als op foto's. En hij is ook echt 5'7 ofzo
Seto stuurde me net een vakantiekiekje! Jullie moeten de groetjes hebben!lolololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Seto stuurde me net een vakantiekiekje! Jullie moeten de groetjes hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is sexiquote:
HOLLAND REPRESENTquote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn er überhaupt Nederlanders vertegenwoordigd
6'2" arian masterrace presentquote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn er überhaupt Nederlanders vertegenwoordigd
quote:Op zondag 29 december 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een Nederlander?
Minder kans om je dood te drinken aan vodka, je mist niks.quote:
ik ben in 4 maanden 4kg bijgekomen en kan mijn abs bijna niet meer zien, zit alleen nog rond de 74~76kg dus nog geen tijd om te cutten. Rond de 77~78 kleine cut/recomp doen.quote:
je eet kut, je traint klote en je dag/nachtritme is verstoord, wat verwacht je nu van je lichaam?quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben in 4 maanden 4kg bijgekomen en kan mijn abs bijna niet meer zien, zit alleen nog rond de 74~76kg dus nog geen tijd om te cutten. Rond de 77~78 kleine cut/recomp doen.
Zonder abs voel ik me skinny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |