Z'n vrouw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgensmij heeft niemand die Co ooit serieus genomen
Wij wel..quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volgensmij heeft niemand die Co ooit serieus genomen
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat voor de buis gekluisterd, wat een pot
Met bamihapjes? Of bewaar je die voor vanavond?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat voor de buis gekluisterd, wat een pot
Laat Van Gerwen - Lewis maar zo'n wedstrijd als vorig jaar worden, dit was peanuts vergeleken met die matchquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ik hoop niet dat het nog ZO spannend wordt....
Zo goed speelde hij. Dat ze dat vinden.quote:
Ja toen een lading toppers net was vertrokkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stond ooit in de halve finale van Lakeside
Is ie niet gestopt? Rug problemen ofzo..quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is ie niet gestopt? Rug ploblemen ofzo..
Ja maar verloor daarna ook van Glenn Moody.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja niet raar als je zijn houding ziet tijdens het dartenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is ie niet gestopt? Rug ploblemen ofzo..
Alleen Voort, Klaasen en MVGquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja toen een lading toppers net was vertrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef reatrix het volgende:
Daar gaat de volgende en laatste Nederlander!
Lewis Wereldkampioen
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Die langnek en kale in de studio wisten vooraf zeker dat MVG de halve finale zou spelen tegen Lewis
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson - Lewis in de halve finale, topshow.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Ja hoor. Het zal wel aan de griep liggen.
Anderson is vandaag gewoon een klasse beter.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:52 schreef hafcfan het volgende:
Alle dagjes dartmensen haken nu af zeker das wel kut voor rtl. Nu support ik vol op Peter Wright samen met mijn vriend die t hier mee eens is.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef Grifte het volgende:
Halve finale genoeg voor een PL-plek Anderson?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef Aerioz het volgende:
Daar zitten ze weer, nee joh dit kan nog makkelijk.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie MVG tegen deze Anderson niet drie sets op rij pakken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een lulletjes die twee analisten.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Agja jammer, maar deze Anderson verdient t ook
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef chufi het volgende:
Uitzending staat tot 17:30... Dus we gaan door tot 4-3
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Staat wel goed te smijten ineens.. Maar Anderson is niet kapot te krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef SanAnt het volgende:
Lalalalalalaaa Anderson ,Anderson Gary Anderson![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ik heb je IP ik ga je nu hacken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:26 schreef hafcfan het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie gaat het WK winnen?
Je hebt gestemd op: Adrian Lewis
Je IP is: 82.72.184.102
Alleen Lewis - Wade kán leuk worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
Nu is t leukste toch wel over. Die van vnv zijn al gespeeld voor ze begonnen zijn en dat is Mike-Webster ook. Halve finales worden wel top
Jeb das wel jammer aan verrassingen, maar wat zeg jij nou van Lewis-MVGquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Lewis - Wade kán leuk worden.
Zie ik nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wat zijn als Webster straks MvG eruit knikkert
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wat zijn als Webster straks MvG eruit knikkert
Lewis gaat die pakken puur op de finishes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb das wel jammer aan verrassingen, maar wat zeg jij nou van Lewis-MVG
Precies dit op de dubbels echt veel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis gaat die pakken puur op de finishes.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!! MICHAEL VAN GERWEN HEEFT TOCH GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kneus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:46 schreef polderturk het volgende:
IK WAS GESTOPT MET KIJKEN OMDAT VAN GERWEN AAN HET VERLIEZEN WAS !!!! HEEFT HIJ TOCH GEWONNEN !!!!!!!!!!
JOOOOEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!
Toeteren alles!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:46 schreef polderturk het volgende:
IK WAS GESTOPT MET KIJKEN OMDAT VAN GERWEN AAN HET VERLIEZEN WAS !!!! HEEFT HIJ TOCH GEWONNEN !!!!!!!!!!
JOOOOEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat wordt toeteren door de straten
Dat gaat de finale wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die SanAnt leeft nog in de waan dat de finale Wright - Wade wordt.
Denk dat je ook niet zo'n fan van Henderson en Michael Smith bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen met z'n vieze plofgezicht
Barney
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 18:12:13Michael van Gerwen: "Ik bleef er in geloven. Ik knak niet zo snel. Dit zijn de zeges die tellen. Mijn zelfvertrouwen is skyhigh. #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 18:14:02Gary Anderson: "Ik had Michael bij z'n strot maar vergat dicht te knijpen. Ik had moeten winnen maar heb verzuimd. Dom en stom." #rtl7darts reageer retweet
Deden die chicks ook al met Lewis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 18:12:13Michael van Gerwen: "Ik bleef er in geloven. Ik knak niet zo snel. Dit zijn de zeges die tellen. Mijn zelfvertrouwen is skyhigh. #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 18:14:02Gary Anderson: "Ik had Michael bij z'n strot maar vergat dicht te knijpen. Ik had moeten winnen maar heb verzuimd. Dom en stom." #rtl7darts reageer retweet
Mijn Engels is echt niet slecht, maar hier kan ik weinig van makenquote:
Je moet dan ook Schots beheersen, Anderson is geen Engelsman.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Mijn Engels is echt niet slecht, maar hier kan ik weinig van maken
In het begin dacht ik dat die ging janken ..quote:
Nee klopt. Heeft overigens niets te maken met de fysieke gesteldheid van de heren hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:15 schreef Knaller het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet zo'n fan van Henderson en Michael Smith bent.
Ah, dus mensen die op kantoor werken kunnen ook prima 60uur gaan werken want dat is natuurlijk niet zwaar, in de bouw werken dat is pas zwaar!?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt. Heeft overigens niets te maken met de fysieke gesteldheid van de heren hoor
Maar waar ik me wel aan stoor is dat wanneer mensen beweren dat darts TOPSPORT is. Dan kijk ik naar bijv. een partij van Henderson en dan denk ik; verdedig dat standpunt eens met droge ogen
Darts is gewoon een sport. Het was een kroegsport, maar inmiddels uitgegroeid tot iets volwaardigs. Maar laten we wel wezen, die gasten op dat podium zien alleen maar af omdat ze 1,5 uur geen biertje kunnen nuttigen
ARE YOU MADquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dus mensen die op kantoor werken kunnen ook prima 60uur gaan werken want dat is natuurlijk niet zwaar, in de bouw werken dat is pas zwaar!?
Nee hoor, ik ben geen darter en ook geen vies dik varken maar het is wel zwaarquote:
Zijn er genoeg die niet drinkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Nee klopt. Heeft overigens niets te maken met de fysieke gesteldheid van de heren hoor
Maar waar ik me wel aan stoor is dat wanneer mensen beweren dat darts TOPSPORT is. Dan kijk ik
naar bijv. een partij van Henderson en dan denk ik; verdedig dat standpunt eens met droge ogen
Darts is gewoon een sport. Het was een kroegsport, maar inmiddels uitgegroeid tot iets volwaardigs. Maar laten we wel wezen, die gasten op dat podium zien alleen maar af omdat ze 1,5 uur geen biertje kunnen nuttigen
Ach, ik dik het wat aan zoals je begrijpt (haha, ik zei dik), maar darts is gewoon geen topsport. Als iemand dit durft te beweren, nou go your gang. Het blijft gewoon een ontzettend leuke SPORT, niet meer niet minder. Net zoals ze paardrijden ook sport noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen darter en ook geen vies dik varken maar het is wel zwaarik snap je punt maar ik denk wij het gewoon enorm onderschatten. Daarnaast is het natuurlijk erg moeilijk vergelijken..
Ja. Alleen met topacteurs. Klein schopje en ze liggen te janken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Vind je voetbal wel topsport overigens?
Het is ook niet echt een fysieke sport al kan je een aardige lamme arm ervan krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt. Heeft overigens niets te maken met de fysieke gesteldheid van de heren hoor
Maar waar ik me wel aan stoor is dat wanneer mensen beweren dat darts TOPSPORT is. Dan kijk ik naar bijv. een partij van Henderson en dan denk ik; verdedig dat standpunt eens met droge ogen
Newton 2-5 Wrightquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
En nu door met de voorspellingen. Wat gaat het worden vanavond mensen
Newton - Wright
Whitlock - White
2-5quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
En nu door met de voorspellingen. Wat gaat het worden vanavond mensen
Newton - Wright
Whitlock - White
Rugby, MMA, boksen, kickbox, turnen.. ik vind voetbal lastig ik vind het eigenlijk er onder zitten, zo spectaculair is het niet, fysiek ook veel minder zwaar dan de sporten die ik noem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Alleen met topacteurs. Klein schopje en ze liggen te janken.
Sport der sporten vind ik (ondanks dat ik er 0,0 mee heb) Rugby.
Triatlon ziet er ook altijd wel vermoeiend uit. En dan vooral een Ironman editie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rugby, MMA, boksen, kickbox, turnen.. ik vind voetbal lastig ik vind het eigenlijk er onder zitten, zo spectaculair is het niet, fysiek ook veel minder zwaar dan de sporten die ik noem.
Je vergeet ijshockeyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rugby, MMA, boksen, kickbox, turnen.. ik vind voetbal lastig ik vind het eigenlijk er onder zitten, zo spectaculair is het niet, fysiek ook veel minder zwaar dan de sporten die ik noem.
Turnen hoort in het circus thuis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maargoed ontopic:quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newton 2-5 Wright
Whitlock 5-3 White
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een sport waarbij je nadat je klaar bent 2 minuten moet wachten op een jury die punten geeft is geen sport.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een raar mannetje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef polderturk het volgende:
Wat was trouwens het 3-dart gemiddelde?
Waarom kijk je dan MMA?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Een sport waarbij je nadat je klaar bent 2 minuten moet wachten op een jury die punten geeft is geen sport.
Omdat ik daar (vaak) wel kan zien wie er de betere is als het niet eerder al beslist wordt.quote:
En Formule 1quote:
Curling is geen topsport; F1 is dat wel. Of laat ik het anders zeggen, een F1 coureur kan zonder training gewoon meedoen aan een triatlon en daar behoorlijk mee komen. Een Culringaar zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.quote:
Sebastian Vettel kan niet zwemmenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Curling is geen topsport; F1 is dat wel. Of laat ik het anders zeggen, een F1 coureur kan zonder training gewoon meedoen aan een triatlon en daar behoorlijk mee komen. Een Culringaar zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.
Dat lijkt me bijzonder stug. Heb je daar een bron van? Ik bedoel het kan natuurlijk dat hij als kind veel te druk bezig was met de karts en daarom de zwemlessen gemist heeft, maar mij lijkt het sterk. Erg sterk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Sebastian Vettel kan niet zwemmen
Serieus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Sebastian Vettel kan niet zwemmen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef IbanMayo het volgende:
Zit die kk Maijer er weer. Waarom niet Koert de hele dag.
Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef IbanMayo het volgende:
Zit die kk Maijer er weer. Waarom niet Koert de hele dag.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder stug. Heb je daar een bron van? Ik bedoel het kan natuurlijk dat hij als kind veel te druk bezig was met de karts en daarom de zwemlessen gemist heeft, maar mij lijkt het sterk. Erg sterk.
Maargoed, zoals gezegd zou het kunnen. Dat zou dan een leuk F1 weetje zijn wat ik niet wist en zoveel zijn daar niet van
GvD weet ik veel of die kan zwemmenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Serieus?
Overigens vind ik dat "darten is geen sport" gepraat maar onzin.
Ben er wel van overtuigd dat het aantal darters dat niet kan zwemmen hoger is dan F1 coureurs.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
GvD weet ik veel of die kan zwemmen![]()
Daarom vind ik die discussie over dat darten geen sport is zo'n onzin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef SanAnt het volgende:
Darten wel 1 van de leukste tv kijk sporten .
Vet blijft toch drijven?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben er wel van overtuigd dat het aantal darters dat niet kan zwemmen hoger is dan F1 coureurs.
Met Anderson ipv Hamilton zou het een prachtige line-up zijn. Al had ik Huybrechts nog wel willen zien ipv Thornton, maargoed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Phil Taylor - Michael van Gerwen - James Wade - Adrian Lewis - Dave Chisnall - Raymond van Barneveld - Peter Wright - Robert Thornton - Simon Whitlock - Andy Hamilton (misschien Gando voor Hammer)
Huybrechts heeft dit jaar niet echt geïmponeerd vind ik. Je moet het wel verdienen. Anderson heeft dit jaar ook niets gepresteerd. Hamilton blijft wél constant presteren en heeft dit jaar m.u.v het WK een goed jaar gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met Anderson ipv Hamilton zou het een prachtige line-up zijn. Al had ik Huybrechts nog wel willen zien ipv Thornton, maargoed.
Zijn spel is ook vrij kleurloos.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton is eigenlijk de speler die de kwartfinales onzichtbaar binnengewandeld is. Niemand heeft het over hem.
Vrij saaie darter ook. Blijft knullig dat hij in de Premier League heeft gegooid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn spel is ook vrij kleurloos.
Hij zit nog niet in de kwartfinales. Daarvoor moet hij eerst snakebite verslaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton is eigenlijk de speler die de kwartfinales onzichtbaar binnengewandeld is. Niemand heeft het over hem.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij zit nog niet inde kwartfinales. Daarvoor moet hij eerst snakebite verslaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eigenlijk wel de opmerking van de dagquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij zit nog niet in de kwartfinales. Daarvoor moet hij eerst snakebite verslaan.
Dat bedoel ik ook. Hij speelt eigenlijk altijd degelijk, maar mist het explosieve dat de echte toppers hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij saaie darter ook. Blijft knullig dat hij in de Premier League heeft gegooid.
Dit is de meest debiele reactie die vandaag voorbij is gekomen..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wtf? Natuurlijk ben ik serieus.
er staat quarter-final in beeldquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wtf? Natuurlijk ben ik serieus.
Dat zek ik opmerking van de dag #rtl dartsquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de meest debiele reactie die vandaag voorbij is gekomen..
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef polderturk het volgende:
Ohh shit. Het is wel een kwartfinale partij
Game, shot and the set, Wes Newton.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zou zo`n scheids roepen tegen Newton op dat moment?
Nee..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Game, shot and the set, Wes Newton.
Onee, Newton stond al voor natuurlijkquote:
Dat is dan iig. iets..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt ook in aanmerking voor de post van de dag.
Heeft ie geen zin in, want dat had ie gister ook al gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Szura het volgende:
Sjak kan die regels wat betreft kleding gewoon niet uitleggen.
Onderschat je Newton toch even dit toernooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:54 schreef polderturk het volgende:
De Wright van de vorige partij veegt zijn reet af met Newton.
Toen kwam er ook geen fatsoenlijk antwoordquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heeft ie geen zin in, want dat had ie gister ook al gedaan.
Wright, Newton, White of Whitlock in de finale van het WK.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SPT / PDC World Darts Championship 2014 #46 MVG V WEBSTER MORGEN
Wat is er zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wright, Newton, White of Whitlock in de finale van het WK.
Wat is die rode balk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SPT / PDC World Darts Championship 2014 #46 MVG V WEBSTER MORGEN
Vind het persoonlijk wel een fijne darter om naar te kijken, leuke style en gooit lekker snel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtueel nummer 3 van de wereld, niets mis mee.
Heeft altijd wel mooie finishes in de hoge hoed. Zorgt voor spektakel. Dit jaar is Wade jammer genoeg zijn grootste kwelgeest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel een fijne darter om naar te kijken, leuke style en gooit lekker snel.
Zou de derde keer zijn voor Whitlock.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wright, Newton, White of Whitlock in de finale van het WK.
Als ik wil slapen kijk ik geen tv.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Newton is doodsaai. Als ik wil slapen dan kijk ik naar zijn partijen.
Turbo van MVG geleendquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Snakebite draait op volle toeren.
Ik kijk altijd globaal wat er in de OP staat zodat ik als ik iets wil weten weet of ik het in de OP kan vinden of het moet vragen.quote:
69% nu, best ziek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef polderturk het volgende:
Newton is een beest met die dubbels.
Getrouwd weet ik niet maar wel een partnerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Is Marcel eigenlijk getrouwd?
Kan me niet voorstellen dat iemand het langer dan 30 minuten met hem uithoud, behalve als ze ervoor betaald krijgen zoals Vincent en Roland
Helemaal mee eens.quote:
Helemaal. Wat een kutwoord is dat. Zo overbodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |