nee dat was alleen in 2006 volgens mij. Nu wordt de WC ranking gebruikt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
moet er nog een kwalificatie geschaatst worden?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde posten dat Samuel Descormiers als eerste deelnemer op de 5 km in Canada 6.41 schaatste.
Toen moest ie alleen nog een rondje
Moet je nagaan dat de limiet 6:33 isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde posten dat Samuel Descormiers als eerste deelnemer op de 5 km in Canada 6.41 schaatste.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Sameul je moet nog een rondje!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Toch niet het verval in 1 rondje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
30.8 naar 35.8Leuk niveau daar
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sameul je moet nog een rondje!!!
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch niet het verval in 1 rondje?
Het aantal mensen dat in het stadion zit is wel op een hand te tellen, dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef DeeBee het volgende:
Waarschijnlijk kijken er ook echt alleen Nederlanders naar deze stream...
Zo, die naam heb ik zeker tien jaar niet gezien/gehoord... ff zoeken wie dat ook alweer isquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja
http://speedskatingresults.com/live/
Good old KC Boutiette gaat nu van start op de 500 meter
SPOILER: 500M VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geloof dat snelste tijd ongeveer 6.40 is nu. Traagste Nederlander op OKT reed 6.33quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
tijdwaarneming hapert volgens mij. Is er al iemand sneller geweest dan welke Nederlander dan ook tijdens het OKT?
Ha Ha haquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
SPOILER: 500M HerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
En dan hebben ze nog niet eens vuurwerk afgestoken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat in het stadion zit is wel op een hand te tellen, dus zou best kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |