Nee, dan hang ik de overtrekken in de eetkamer op een rek...en ga daarna naar mijn ouders, is het droog als ik thuiskom.quote:
het hangt bij ons in de woonkamer op het rekje. Enige plek met ruimtequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik bezoek heb moet de was ook altijd wel weg zijn jaVanuit de huiskamer (waar ik nu zit) zie je het hangen...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ringo Starr slaat er beter naast.
Lekker met de top2k op de achtergrondquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga me ook even aan het huishouden wijden
ow jij bent niet thuis met oud en nieuw... wij hier welquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan hang ik de overtrekken in de eetkamer op een rek...en ga daarna naar mijn ouders, is het droog als ik thuiskom.
Dat is blofquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga me ook even aan het huishouden wijden
Ja anders had ik het ook vandaag gedaan denk ik of morgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij bent niet thuis met oud en nieuw... wij hier wel
Ik gooi altijd alles in de droger.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het hangt bij ons in de woonkamer op het rekje. Enige plek met ruimte
Ik ben lief aan het leren zuinig te doen, minder de droger te gebruiken en ze leert zelfs dat de handdoeken nu veel beter drogen.
Geil.quote:
Neem een werksterquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd alles in de droger.Aan een rekje duurt me veel te lang. En moet ik voor naar de zolder. Wasmachine en droger staan bij elkaar in de bijkeuken.
Gemak dient de mens...ik heb een bloedhekel aan huishoudelijk werk..
Sokken, washandjes al dat kleine grut, gooi in de droger, echt 3000x iets aan een knijper prikken is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd alles in de droger.Aan een rekje duurt me veel te lang. En moet ik voor naar de zolder. Wasmachine en droger staan bij elkaar in de bijkeuken.
Gemak dient de mens...ik heb een bloedhekel aan huishoudelijk werk..
Heb ik ook gedaan.quote:
Bij mij in de 'computerkamer' die grenst aan de huiskamer. En hele 'harde' handdoeken vind ik zelf veel lekkerder dan die zachte, ik gebruik ook geen wasverzachter (ook al omdat ik die luchtjes maar niks vind).quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het hangt bij ons in de woonkamer op het rekje. Enige plek met ruimte
Ik ben lief aan het leren zuinig te doen, minder de droger te gebruiken en ze leert zelfs dat de handdoeken nu veel beter drogen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Nu betaal ik alimentatie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Nu betaal ik alimentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |