Het gitaarwerk is anders best wel goedquote:
Ome Eric he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gitaarwerk is anders best wel goed
Ik nu drie...waarvan 1 al uit de droger...dus morgen strijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een was gedraaid tussendoor. Bed verschonen is morgen aan de beurt. Zo een rotklus
Drie bedden, jij slaapt lang uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nu drie...waarvan 1 al uit de droger...dus morgen strijken
Ik heb geen droger het hangt aan een rekje nu.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nu drie...waarvan 1 al uit de droger...dus morgen strijken
Ik ken nog zo'n groep.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gitaarwerk is anders best wel goed
was machine staat idd ook aan. Andere overtrek is ook al van de lijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een was gedraaid tussendoor. Bed verschonen is morgen aan de beurt. Zo een rotklus
Nadeel is alleen dat je met 4 sets niet zoveel tijd hebt om te starten.quote:
Nee, wassen geen bedden. Bed doe ik dinsdagochtend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Drie bedden, jij slaapt lang uit
Beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Uccie het volgende:
E
[..]
Nee, wassen geen bedden. Bed doe ik dinsdagochtend.
Komt goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat je met 4 sets niet zoveel tijd hebt om te starten.
Als ik bezoek heb moet de was ook altijd wel weg zijn jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
was machine staat idd ook aan. Andere overtrek is ook al van de lijn.
Ik weet dat ik morgen helemaal geen zin heb in de was en maandag komen mn ouders langs dus dan moet de was wel droog zijn...
en dan buiten ophangen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Uccie het volgende:
E
[..]
Nee, wassen geen bedden. Bed doe ik dinsdagochtend.
Ruikt wel lekker frisquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik bezoek heb moet de was ook altijd wel weg zijn jaVanuit de huiskamer (waar ik nu zit) zie je het hangen...
Ringo Starr slaat beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Met Phil Collins slaan we ons er doorheen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |