gisteren 12-13 is wel ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Micson het volgende:
Een van de matigste uren tot nu toe naar mijn mening. Behalve Boudewijn natuurlijk.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij leest nu niet mee.Maar inderdaad... een groot deel.
Hij is het aquarium bij de buren aan het leeg vissen, hij mag die vissen allemaal hebben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Ik ga even wat eten en dan nog even op bed
Bij mij zal de rek er over 2 a 3 jaar ook wel uit zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga even dartsen kijken, ik merk dat ik niet zoveel geduld meer heb om uren T2000 te luisteren en te posten.
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Ik had het bij SR ook al. Word erg ongedurig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij zal de rek er over 2 a 3 jaar ook wel uit zijn
Herkenbaar, het lijkt dan vanzelf te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
@Diaan: Oh ja, wel afgemaakt hoor, uiteindelijk met gemak, maar in de 3e deed ik helemaal niks meer en bleef ik bijna zitten, snel alles weer in/opgehaald, da's het nadeel van slimme kindjes, het lukt ze uiteindelijk toch wel. Maar hoe je je iets eigen maakt, echt studeren, ik heb nog steeds geen idee, ik kon/wist altijd alles al
Ongedurig?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het bij SR ook al. Word erg ongedurig.
Hele rek was er sowieso daar uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het bij SR ook al. Word erg ongedurig.
Even teruggezocht maar je hebt gelijk idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gisteren 12-13 is wel erger
Nee hoor, stond gewoon rondom het glazen huis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hele rek was er sowieso daar uit
SR ga ik denk ik volgend jaar ook niet meer echt strak volgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hele rek was er sowieso daar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |