Als zij een sneer uitdelen verdien je het ook gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:
Heb zelf ook wel eens gezeik met Frank of Mortaxx, dat ik weer eens een sneer van ze krijg,

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben erg vaak benadert om mod te worde maar ik vind gwn niet kunne dus altijd nee gesegt

Pff, een modje om die reden uit zijn functie zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
 ?
?

Ga jij nou maar de koeien melkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?

Ik word liever door Frank fatsoenlijk benadert over mijn posts of whatever dan dat ik meteen volledig word afgekat door Motorbloempje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?

Juist geen censuur op woorden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij was nogal overijverig met censuur van bepaalde woorden, en was nogal vrij met het geven van zijn mening over andere mods/admins.

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij gaf bepaalde users zoals Kreator geen voorkeursbehandeling, waardoor Kreator weg is gegaan.
En hij zal vast wel niet genoeg geslijmd hebben achter de schermen.
In b4 ban.

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben erg vaak benadert om mod te worde maar ik vind gwn niet kunne dus altijd nee gesegt

LN is een best groot gemis..quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).

Retorische vraagquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef padlarf het volgende:
Maar Braddie, blijf je nou of ga je weg?

Godverdomme, kanker ect. weghalen. Alhoewel censuur waarschijnlijk een groot woord is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist geen censuur op woorden.

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Blondje_93 het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Je kan zeggen wat je wil maar gelijk heeft ie wel.
Mods als motorbloempje die een user helemaal af gaat zeiken.. Sorry hoor, maar word dan ook geen mod! Bij deze stel ik dan ook voor haar die blauwe kleur af te nemen

Braddie.. overdag is het een heel normale jongen, maar s'avonds word hij graag vernederd en is hij onderdanig..quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef Oognip het volgende:
is het weer zo ver Braddie? In de OP zeg je weer dat je klaar bent met FOK! en vervolgens loop je alsnog te posten

maar die is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt wel mee, Marie is nu actiever.

En dit. Al is 'gewoon afvallen' wel makkelijk gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon afvallen, lenzen nemen en je haar doen.
Hoe moeilijk kan 't nou zijn man?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |