Krentenbol, ijsmeis etc.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef MAHL het volgende:
Trouwens wel een tijdje geleden dat er zo'n user-rel is geweest. Laatste keer was geloof ik de Juminelle-gate.

Allebei!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Bedoel je het opsluiten en het onmogelijk maken om een mening te geven, of een standbeeld oprichten en verplicht vereren?
[..]
R&P / Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15
Hoppa.

Dat je een lekker wijf bent geeft je niet het recht om misbruik te maken van je modrechten. Ik kan me voorstellen dat Braddie het er erg moeilijk mee heeft en jij strijkt nog ff wat extra zout in de open wonden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, meid, nou, het is toch wat hè?

Piye, ik snap wat je bedoelt, maar Braddie post al twee jaar elke maand een of ander janktopic in R&P over zijn zelfmedelijden. Vervolgens krijgt hij pagina's aan serieuze adviezen en goedbedoelde hulp, waar hij vervolgens helemaal niets mee doet, en een maand later maakt hij weer een nieuw topic aan. Etc, etc. Ja, kom op, dan kun je wel verwachten dat men het na een tijdje zat is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Oké, dus je treitert users alleen maar als ze hypocriet zijn? O dan is het goed en heb ik niks gezegd, want dat is wel goed gedrag voor een mod van een forum waar vooral mensen komen die met zichzelf in de knoop zitten.

Ik wil de Pizza inferno halen maar anders moet ik deze live rel topic missenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Neverthelesss het volgende:
Fijn vermaak dit voor de zaterdag, top

Ik zie niet wat motorbloempje daar verkeerd doet. Ze is direct, maar daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Bedoel je het opsluiten en het onmogelijk maken om een mening te geven, of een standbeeld oprichten en verplicht vereren?
[..]
R&P / Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15
Hoppa.

Is de bezorgservice van de Lidl kapoet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil de Pizza inferno halen maar anders moet ik deze live rel topic missen

Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Piye, ik snap wat je bedoelt, maar Braddie post al twee jaar elke maand een of ander janktopic in R&P over zijn zelfmedelijden. Vervolgens krijgt hij pagina's aan serieuze adviezen en goedbedoelde hulp, waar hij vervolgens helemaal niets mee doet, en een maand later maakt hij weer een nieuw topic aan. Etc, etc. Ja, kom op, dan kun je wel verwachten dat men het na een tijdje zat is.

True that!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is het getroll van motorbloempje op zich wel een terechte klacht, misschien eens in FB neerleggen?

Bezorgservice vertrouw ik niet, tegenwoordig hoor je daar vaak van die verhalen over.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Is de bezorgservice van de Lidl kapoet?

Dat maakt het nog steeds niet acceptabel om je als moderator zo te gedragen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Piye, ik snap wat je bedoelt, maar Braddie post al twee jaar elke maand een of ander janktopic in R&P over zijn zelfmedelijden. Vervolgens krijgt hij pagina's aan serieuze adviezen en goedbedoelde hulp, waar hij vervolgens helemaal niets mee doet, en een maand later maakt hij weer een nieuw topic aan. Etc, etc. Ja, kom op, dan kun je wel verwachten dat men het na een tijdje zat is.

Nu ff een jaartje volhouden mimang en jij lacht FOK! uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ik heb adviezen opgevolgd, begin me wat normaler te kleden, m`n haar te doen, ga naar de sportschool, ben gewicht kwijt.
beetje een achterlijke aanname dit.

De vraag is volgens mij vooral of een mod zich neutraler moet opstellen of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:19 schreef Triptamine2 het volgende:
Braddie, wat jij moet doen is XTC of speedjunk worden. Je word er dun van, en gaat tegen iedereen aanlullen alsof je ze al jaren kent.

Ben jij het broertje van Badtrip?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:19 schreef Triptamine2 het volgende:
Braddie, wat jij moet doen is XTC of speedjunk worden. Je word er dun van, en gaat tegen iedereen aanlullen alsof je ze al jaren kent.

Dan geef je de user in kwestie een ban van het R&P subforum, netzoals Susteren nu bijvoorbeeld niet meer in KLB alleen kan posten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]

www.thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil de Pizza inferno halen maar anders moet ik deze live rel topic missen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |