Deze editie is zelfs nog voor 1 Januari uitgekomen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef padlarf het volgende:
Het maandelijkse Braddie stopt er mee topic

Wel even goed de artiesteningang verkennen hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
braddie wanneer spreke we af om naakt te gaan yammen ik heb ook een tyros 3

quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef Oognip het volgende:
Maar waarom heeft Braddie nog geen ban? Ik heb meer te doen vandaag

Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef Rectum het volgende:
jij neemt vaker afscheid van FOK! dan dat de stukadoor van de woningbouw bij jullie langskomt

)
 )

. Zo zie je hoe het communisme hier op Fok haar werk doet.
. Zo zie je hoe het communisme hier op Fok haar werk doet. 

Het is een forum, sinds wanneer spreken we dan van professionaliteit ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Aberella het volgende:
De eerste (en waarschijnlijk laatste) terechte klacht van de Bradman!
Geen idee wie die motorbloempje is maar ze klinkt niet erg professioneel
Gelukkig hebben wij in KLB alleen maar leuke modjes (hi morti)

Wie niet lezen kan moet voelen...quote:

Maar Bradsters naam en lichaam is ons bekend, dat maakt het een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
Overigens is de kern van het probleem dat sommige users (waaronder TS) fok! te serieus nemen. Wanneer je het simpelweg van je af laat glijden wat eenieder tegen je heeft gezegd op het moment dit je uitlogt, hoef je je verder niet druk te maken over hoe onaardig een mod tegen je doet.

Als je dit forum al niet aankan, dan zal het in het echte leven ook wel lastig worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
Overigens is de kern van het probleem dat sommige users (waaronder TS) fok! te serieus nemen. Wanneer je het simpelweg van je af laat glijden wat eenieder tegen je heeft gezegd op het moment dit je uitlogt, hoef je je verder niet druk te maken over hoe onaardig een mod tegen je doet. Maar aangezien dat hele R&P het zeer serieus nemen van fok! juist in stand houdt, kunnen die mods zich beter een beetje netjes gedragen.

Faal, mods kunnen niet bannen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Fvandercraats het volgende:
Het gros van de moderators op Fok doen hun titel geen eer aan.
Van de meeste bashreacties is toch zeker de helft afkomstig van moderators. En als je in discussie gaat met zo'n mod dan banned hij/zij je gewoon.

Komt millimeterkikkerkopje ook weer aanzetten hoor...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Braddie, lieve schat, probeer boven die achterlijke users te staan. En reageer alleen op serieuze posts in je topics. Als je ze geen voer geeft eten ze ook niet.
Dit is mij laatst ook gezegd toen ik ff uitraasde bij iemand over een topic van mij. Waarin mij fijntjes werd vermeld dat ik "een dusdanig slecht mens ben".
Ik word soms ook flink getreiterd. En ook ik moet er boven staan. De persoon die dit zei is vele malen triester dan ik ben.
Je weet wat ik van je vind, dat is waardevoller dan wat bepaalde users van je vinden.
Dikke knuffel Bradster!

Wauw man, m`n naam is bekend, wat erg zeg.. Dat achtervolgt mij zéééker mijn hele levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar Bradsters naam en lichaam is ons bekend, dat maakt het een stuk moeilijker.

nee hij gaat vol en er komt slotje op #2quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt dit nu trouwens ook een reeks?

Het is een poepstreep op je CV ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wauw man, m`n naam is bekend, wat erg zeg.. Dat achtervolgt mij zéééker mijn hele leven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |