Toen ik 10 was vond ik Schnappie leuk dus het kan ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Ik kende dit niet toen ik 10 was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond dit leuk toen ik 10 was
Ook geen Personal Jesusquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ferdo het volgende:
Sander die zijn ochtendshow maar weer eens spamt?
En géén Jesus Is Just Allright.
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar zou het niet snel meer opzetten. Maar op z'n tijd word ik er ook blij van, jeugdsentiment
Lekker meid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Zeker een lastige fasequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.
Hij doet spelletjes, maar kijkt ook zelf filmpjes... Af en toe zingt en danst hij mee met de muziek die we horen. <3 Hij vindt muziek wel heel leuk.
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nog een CD van Linda, Roos en Jessica
Hij vindt hardcore nu ook erg leuk. En Lennon beweegt dan ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.
Spice Girls hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
Er staat uberhaupt weinig van DM in.quote:
quote:
Dan had je al goeie smaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Mijn favoriete liedje was toen overigens van de Queens of the Stone Age
RIPquote:
is ook.quote:
Ja precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjemaar op feestjes is het altijd wel een succes.
En uitgerekend díe ging dood.quote:
noobie ook niet hoor, toen was dit liedje er nog niet namelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |