soms ligt het maar net aan het moment waarop je iets voor het eerst gehoord hebt, of in een bepaalde context later nog eens gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vind ik juist heel mooi, maar ja, misschien ook door jeugdsentiment.
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden Twan en Lennon eigenlijk van de top2000 Diaan?
Ik denk dat 90% van de liedjes die ik leuk vind, emotie/sentiment is. Want om nou te zeggen dat het technisch zulke pareltjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
soms ligt het maar net aan het moment waarop je iets voor het eerst gehoord hebt, of in een bepaalde context later nog eens gehoord.
Arrow ...en het schijnt dat die weer via de kabel te beluisteren zijnquote:
Douchen en dan tukken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen om te douchen en me aan te kleden of om nog een tukkie te doen
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
Wat een veel goede nummers luister ik niet normaal zeg
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zeg je?
En wat is goed trouwens.
Twan vindt de nieuwe nummers wel leuk dan waarschijnlijk? En Lennon is een sneakaapquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.![]()
Lennon luistert gewoon mee, het maakt hem niet veel uit. Ook omdat hij nu meer op iPad mag.
Nee, ik bedoel zo'n CD serie van Arcade, met al dit soort nummers. In de zelfde tijd als Dance Classics. Volgens mij is Knuffelrock van daarnaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arrow ...en het schijnt dat die weer via de kabel te beluisteren zijn
Ook een optiequote:
Zonde. Deze staat wel in bepaalde speellijstjes. Koptelefoon, afsluiten van de rest van de wereld enquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ook
Ah OK was een beetje rare zin namelijk. Dit zou ik echt nooit opzetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ook
Hehe kan ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerst even slapen en dan douchen?
Oh ja dat zou wel eens kunnen, ik herinner dat mijn moeder ergens ooit zoiets kocht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo'n CD serie van Arcade, met al dit soort nummers. In de zelfde tijd als Dance Classics. Volgens mij is Knuffelrock van daarna
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.![]()
Lennon luistert gewoon mee, het maakt hem niet veel uit. Ook omdat hij nu meer op iPad mag.
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twan vindt de nieuwe nummers wel leuk dan waarschijnlijk? En Lennon is een sneakaap
Blurred Lines is ook best een lekker nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesmoet als een oom maar eens echte muziek erin stampen
Ik typ nu ook geen literair werkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK was een beetje rare zin namelijk. Dit zou ik echt nooit opzetten.
Ik vond Blurred Lines ook leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesmoet als een oom maar eens echte muziek erin stampen
Hij zit ook wel in zo'n lastige leeftijdsfase. Gezien jullie muzieksmaak komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.
Hahaha hij heeft nog gelijk ook.
Van muzikale twin souls naar soulmatesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blurred Lines is ook best een lekker nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |