Oh goed dat ik het weet. Als ik ga is het echt altijd verschrikkelijk druk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nice nice
ik was een keer naar hoofddorp, was rond zes uur ofzo. half uurtje voor sluitingstijd. Super rustigecht chill.
ja die vond ik ook wel chillquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nice nice
ik was een keer naar hoofddorp, was rond zes uur ofzo. half uurtje voor sluitingstijd. Super rustigecht chill.
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef Jhali het volgende:
nou maar even mijn broeken passen voor de zekerheid
ik heb ook een shirt waar ''i won't keep calm, fuck off'' op staat, stoer he :s
mijn beste vriendin heeft een shirt waar keep calm and carry on opstaat en hij kostte maar 5 euro dus vond wel grappigquote:
jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef Jhali het volgende:
nou maar even mijn broeken passen voor de zekerheid
ik heb ook een shirt waar ''i won't keep calm, fuck off'' op staat, stoer he :s
Zijn zoveel mensen met die shirtsquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
mijn beste vriendin heeft een shirt waar keep calm and carry on opstaat en hij kostte maar 5 euro dus vond wel grappig
Ja ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja med jauw?
dat topic van braddie![]()
KLB / Geef me maar een ban.
Je verstaat hem dan ook daadwerkelijk, of?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu in een taxi met een racist als taxichauffeur.
Immers mist.
min of meer, tot ze te snel gaan pratenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verstaat hem dan ook daadwerkelijk, of?
Ja was chillquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh goed dat ik het weet. Als ik ga is het echt altijd verschrikkelijk druk.
Wel gelijk aan het niveau van zijn racisme jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
of te moeilijke woorden gaan gebruiken, als is dat niet het geval bij deze man.
Uitstekend, zo even happie eten ergens.quote:
Mensen zijn smerig racistisch in Polen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel gelijk aan het niveau van zijn racisme ja
Lex Immers is dan inderdaad nog doelgerichter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen zijn smerig racistisch in Polen.
Geniet er van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend, zo even happie eten ergens.
En een borrel scoren.
ik wel tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef Jhali het volgende:
niemand vindt mijn inso vuurwerk leuk ;s ok dan.
Jij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zoveel mensen met die shirts
he jijquote:
Ik ben daar wel goed inquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga t proberen iig, vorige keer is t mislukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |