oh nee laat maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je van aan de schijt gaat.
Met buikkrampen blijf je altijd wakker.
10/10 jullie passen zo goed bij elkaar jullie kinderen zullen als darth vader zijn <333quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook even sherlocken hoor
[..]
ezell
wtf
[..]
donker blond
[..]
[..]
Dit is onwaar, jij begon erover dat je het niet meer zag zitten fokkie
ja ik ook niet maar werkt welquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh, ja daar kan ik niet goed tegen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
ik haal wel gewoon energy een zak chips en lolly's
die primark ook, wat een gekke winkel toch ook hihahoquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar werkt wel
ik was vandaag bij de primark en ik ben echt een kwartier maar binnen geweest of zo. iedereen stond buiten op me te wachten
dat is kutquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar werkt wel
ik was vandaag bij de primark en ik ben echt een kwartier maar binnen geweest of zo. iedereen stond buiten op me te wachten
zout enzo tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die chips zal vast voor het wakker blijven zijn.
ik snap dit nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
10/10 jullie passen zo goed bij elkaar jullie kinderen zullen als darth vader zijn <333
doritosquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die chips zal vast voor het wakker blijven zijn.
Oké man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zout enzo toch![]()
![]()
:
![]()
:
:D: D: D:: D:D:D:D:D::D:D:
Het is dat je ondertitel mij aanspreekt. Anders hard ik je wellicht wel een versleten tandenborstel toegewenst.quote:
Jij mag altijd binnen komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar dit leek me een goede binnenkomer?
Weet niet.quote:
Ik heb al een versleten tandenborstel, jou wensen kunnen mij niet raken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je ondertitel mij aanspreekt. Anders hard ik je wellicht wel een versleten tandenborstel toegewenst.
Magiequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
Altijd als pizza in de sc is eet ik die zelfde dag of de dag ervoor of de dag erna pizza
Blijkbaar niet. Ik ga weerquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ohik dacht heel even dat Pizza_Pepperoni was wedergekeerd
Grapje tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik ga weer
*moest lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
ik vind pizza's foto op fb schattig
hoezo moest je lachenquote:
ja was een kleine primark en was heel overzichtelijk dus was ook zo klaar hoor, even 2 broeken gepakt die ik al heb maar dan andere kleuren en nog een witte blazer, even snel voor de spiegel gepastquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is kutkan je niet eens ff kijken. maar is ook niet fijn als het zo druk is. Nog wat leuks gevonden?
Wel snelle kassa dan als je zo snel weer buiten wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja was een kleine primark en was heel overzichtelijk dus was ook zo klaar hoor, even 2 broeken gepakt die ik al heb maar dan andere kleuren en nog een witte blazer, even snel voor de spiegel gepastze hadden verder ook niet zoveel
Doe een nieuwe danquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer op die foto lijk
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lol supersof stop fb stalkings
quote:
gebruik foundationquote:
hoezoquote:
ja was in dortmund, gewoon midden in een overdekt winkelcentrum een primark echt wtfquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel snelle kassa dan als je zo snel weer buiten was
tcquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
vanavond weer oppassen van 19-23
helaas geen leuke baby vandaag op tc
nice nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja was in dortmund, gewoon midden in een overdekt winkelcentrum een primark echt wtfwas ook echt vet klein. maar dan alsnog 40 kassa's of zo dus ging supersnel
ja dat doen we vaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |