Sinds een tijdje heeft TS een relatie of beter gezegd had.
Het is gisteravond 8:20 met een blikje Malibu cola (ja ik weet het

) in mijn handen had ik al wat aardig drank op en zat ik mijn vriendin wat te plagen/irriteren door haar af te leiden van GTST ( zowiezo gtst

) waarna ik m'n afwas deed en op weg ging naar maten voor een pokeravond, zuipen en gezellig uitgaan.
Eenmaal aangekomen begonnen we met pokeren wat al snel saai werd dus werd het atten met dobbelstenen waarbij ik en een andere maat steeds de lul waren, aangezien de at hier Bacardi rasberry bevond was ik al snel erg dronken en al snel volgde iedereen waarna we de stad in gingen.
Na wat bier gezuip en gespeel in een kroegje kreeg ik een app van mijn vriendin.
Mijn lieffie: Ik verveel me
Ik: Ok
Ik: Kom naar de stad ik mis je <3
Mijn lieffie: Hmmm geen zin om om te kleden
Ik: Ok
Mijn lieffie: Waar zijn jullie dan?
Ik: We gaan zometeen ***** in
Mijn lieffie: Oke moet kijken of ik kom zo ja dan zie ik jullie daar
Ondertussen waren we anderhalf uur later en lekker aan het dansen en was mijn vriendin er nog steeds niet, aangezien ik door alle ruzies, irritaties en de weinig aandacht van de afgelopen weken boos werd en dat gecombineerd met een shitload aan alcohol besloot ik op versier toer te gaan.
Al snel was ik met allerlei wijven aan het dansen en voor ik het wist was ik met een wijf aan het bekken tot ik opeens uit mijn ooghoeken zie dat een vriend van me angstig kijkt en ik word weggetrokken als ik omdraai kijk ik de donkerste groene ogen die ik heb gezien, een blik en gezichsexpressie van woede, verdriet en boosheid kijken me aan waarna een soort mening van vuistslag en platte hand (geen idee wat het was) mijn gezicht raken en mijn vriendin weg rent, einde avond en waarschijnlijk einde relatie.
Toen heb ik na een paar minuten bij zinnen komen mijn jas maar gepakt en ben ik op de fiets naar huis gegaan in mijn eentje, waarna ik toen ik thuis was (mijn vriendin woont met mij) heel rustig naar boven ben gegaan en mijn kamer ben in gegaan.
Klacht: Vriendin spoorloos/reageert niet na geėscaleerde avond.
Klacht2: Kut kater