Je zal toch moetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer wordt nummer 472 gedraaid ? Kan niet wachten !
Na 473....en omdat dit heel flauw is, zal ik voor je kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
Kusjes in de halsquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zij wilde een kus maar hij draaide weg dus zij kust zijn hals
Over een tijdjequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]maar was maar zo half half....
Plaatje doet het niet, maar ik weet welke auto dat is... mooi ding.quote:
AFwas eruit halen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef Uccie het volgende:
Ok...even wat Marco B&Trijntje O ontwijkend gedrag uitoefenen...tot zo.
ciabatta afbakken en courgette en spek grillenquote:
Ik heb er 2 gestemd zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah volgend uur weer 1 waarop ik gestemd heb
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop is bij mijn ouders in gebruik tot hun nieuwe laptop komt (de vorige is overleden)
mijn moeder net, ze opent internet 'Waarom zijn alle bladwijzers ineens allemaal verandert? We hadden toch hele andere' 'Ja klopt mam, maar je zit nu op mijn laptop' 'ja maar dat maakt toch niet uit?' 'Jawel, dat zijn míjn bladwijzers' ' Ohhh!'
Nu doet ie 'tquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar ik weet welke auto dat is... mooi ding.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop is bij mijn ouders in gebruik tot hun nieuwe laptop komt (de vorige is overleden)
mijn moeder net, ze opent internet 'Waarom zijn alle bladwijzers ineens allemaal verandert? We hadden toch hele andere' 'Ja klopt mam, maar je zit nu op mijn laptop' 'ja maar dat maakt toch niet uit?' 'Jawel, dat zijn míjn bladwijzers' ' Ohhh!'
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |