abonnement Unibet Coolblue
pi_135223747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:11 schreef Altron het volgende:

[..]

Zoals beloofd.

Gisteren effe voor het eerst echt gespeeld samen met m'n broer.
Gok dat het in je uppie iets minder leuk is maar kheb gisteren zat lol gehad met het zoeken naar items.

Je begint in de middle of nowhere met alleen een zaklamp , batterijen , broek,shirt en schoenen.
Er is geen map waar je even op kan kijken dus je moet maar een kant op gaan lopen.
Je maag begint al gelijk te knorren en je heb al snel dorst , dus je eerste behoeften zijn niet nieuwe items maar eten en drinken.
Als je dit niet op tijd vind , ga je gewoon dood... simpel.

Dus je moet gelijk alle huizen afspeuren naar eten en drinken , je komt van alles tegen.
Elk item heeft ook een bepaalde kwaliteit , met pristine als beste.
Die geld dus voor wapens en uitrusting maar ook voor eten en drinken.
Als je een rotte appel eet komt dit dus meestal niet goed.

Maar goed , in mijn geval startte ik bij het strand , en lag er een weg in de buurt die ik gevolgd heb en die uiteindelijk bij een stadje uitkwam.
M'n broer kwam uiteindelijk in een andere stadje aan , en via de borden hebben we uiteindelijk elkaar gevonden en zijn we een stadje uit gaan kammen.

Wel grappig , je heb zo goed als geen plek om dingen mee te nemen.
Dus een backpack is echt een must voordat je dingen mee kan nemen.

In het begin is het vooral spelers en zombies ontwijken die je tegenkomt , totdat je een fire-axe gevonden hebt en/of een wapen.
Daar kwam ik wel achter toen ik door m'n kop werdt geknald door een andere speler , en je gewoon weer vanaf 0 kan beginnen.
Dus als je als een kip zonder kop alle straten maar door gaat rennen zonder te kijken kan je hard afgestraft worden.
Gelukkig spawn je wel in de buurt waar je dood ben gegaan en is het goed aan te lopen.
Met een beetje geluk liggen je items er nog , zo niet.... pech hebben :)

Wel grappig trouwens dat er een direct voice com. inzit , kan je gelijk met gasten bij je in de buurt praten.

Al met al vond ik het leuk weg spelen ,vanavond weer effe verder.
Zo, dat klinkt eigenlijk wel behoorlijk vet :)
Ik neem aan dat je, wanneer je wilt kappen, er iets van safehouses zijn waar je veilig uit kunt loggen?
Als hij binnenkort nog eens met een sale voorbij komt neem ik hem misschien wel mee :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef Tain het volgende:
Hmm PlayStation Now klint leuk. Nu hopen dat het ook vanaf een PC te benaderen is.
Laat het eerst maar hier komen.. Zal denk niet voor 2015 zijn ;(
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135223783


Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135223920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Zo, dat klinkt eigenlijk wel behoorlijk vet :)
Ik neem aan dat je, wanneer je wilt kappen, er iets van safehouses zijn waar je veilig uit kunt loggen?
Als hij binnenkort nog eens met een sale voorbij komt neem ik hem misschien wel mee :)

Je kan nu al zoveel dingen doen...bijvoorbeeld andere gasten in de boeien slaan , iemand een bloedtransfusie geven om degene te poisenen met een andere bloed groep ( weet niet of dit al goed werkt ).
Als je slechte bandages gebruikt als je aan het bloeden bent kan dit ook weer slecht zijn.
En er komt echt nog veel meer bij van wat ik begreep.

Wel hier en daar uiteraard nog een beetje buggy.

Zover ik weet heb je niet echt safehouses , je kan gewoon op elke plek uitloggen waar je dan ook weer begin als je inlog.
Weet alleen niet hoe het zit als iemand achter je aanzit , neem aan dat je dan niet effe snel uit kan loggen om hem zo te ontlopen op een server , aangezien je daarna gewoon weer op een andere server kan inloggen met jou character waar andere spelers opzitten.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135224015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef Altron het volgende:

[..]

Je kan nu al zoveel dingen doen...bijvoorbeeld andere gasten in de boeien slaan , iemand een bloedtransfusie geven om degene te poisenen met een andere bloed groep ( weet niet of dit al goed werkt ).
Als je slechte bandages gebruikt als je aan het bloeden bent kan dit ook weer slecht zijn.
En er komt echt nog veel meer bij van wat ik begreep.

Wel hier en daar uiteraard nog een beetje buggy.

Zover ik weet heb je niet echt safehouses , je kan gewoon op elke plek uitloggen waar je dan ook weer begin als je inlog.
Weet alleen niet hoe het zit als iemand achter je aanzit , neem aan dat je dan niet effe snel uit kan loggen om hem zo te ontlopen op een server , aangezien je daarna gewoon weer op een andere server kan inloggen met jou character waar andere spelers opzitten.
Ah ok :D
Maar klinkt erg tof! Thnx voor de minireview kerel :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135224090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:10 schreef Poit het volgende:

[..]

Ah ok :D
Maar klinkt erg tof! Thnx voor de minireview kerel :)
Haha , np. :D
Heb de helft nog gemist , maar wilde het nog een beetje ''kort'' houden.

Als ik nieuwe ervaringen heb (goed of slecht) deel ik deze uiteraard weer even ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135224221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:13 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha , np. :D
Heb de helft nog gemist , maar wilde het nog een beetje ''kort'' houden.

Als ik nieuwe ervaringen heb (goed of slecht) deel ik deze uiteraard weer even ;)
Aight! Cool ^O^
Misschien kom ik je ooit wel backstabben :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135224412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Laat het eerst maar hier komen.. Zal denk niet voor 2015 zijn ;(
Ach dat maakt me niet zoveel uit, maar als het op een tv speelbaar wordt dan verwacht ik ook een pc mogelijkheid. Dan kunnen de Sony consoles in de kast en kan ik toch de spellen spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_135224463
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Ach dat maakt me niet zoveel uit, maar als het op een tv speelbaar wordt dan verwacht ik ook een pc mogelijkheid. Dan kunnen de Sony consoles in de kast en kan ik toch de spellen spelen.
Bravia was toch bevestigd?
En ik blijf er sceptisch over.. Ik zie me geen online shooter spelen wanneer er merkbare inputlag is..
Wanneer ik m'n PSVita gebruik om Remote Play dingen van m'n ps3 te spelen merk ik ook al inputlag, en dat gaat via een directe wifi verbinding..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135224602
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135225233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:29 schreef Poit het volgende:

[..]

Bravia was toch bevestigd?
En ik blijf er sceptisch over.. Ik zie me geen online shooter spelen wanneer er merkbare inputlag is..
Wanneer ik m'n PSVita gebruik om Remote Play dingen van m'n ps3 te spelen merk ik ook al inputlag, en dat gaat via een directe wifi verbinding..
Dacht het wel idd.

Online shooters speel ik toch niet meer met een controller, dus dat maakt mij dan niet uit.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_135225256
quote:
Ziet er mooi uit, maar heel praktisch lijkt het me niet. Lees de reacties ook maar :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_135225397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Tain het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, maar heel praktisch lijkt het me niet. Lees de reacties ook maar :)
Nee, dat niet, maar fancypancy ziet het er wel uit :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Tain het volgende:

[..]

Dacht het wel idd.

Online shooters speel ik toch niet meer met een controller, dus dat maakt mij dan niet uit.
ToBo + Muis kan ook prima op PS4 heur :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135226965
quote:
Klint idd leuk.
Maar hier zitten nogal wat haken en ogen aan.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135228112
Klanten die mijn reeds ontwikkelde fancy pancy flash applicaties 'upgraden' naar echt insane lelijke HTML5 oplossingen (omdat HTML5 :') ) :'(

:'(

:')
pi_135228529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Klanten die mijn reeds ontwikkelde fancy pancy flash applicaties 'upgraden' naar echt insane lelijke HTML5 oplossingen (omdat HTML5 :') ) :'(

:'(

:')
Flash :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_135229025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Klanten die mijn reeds ontwikkelde fancy pancy flash applicaties 'upgraden' naar echt insane lelijke HTML5 oplossingen (omdat HTML5 :') ) :'(

:'(

:')
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Flash :')
Wat moet je anders wanneer de mobiele markt steeds groter wordt en daar (grotendeels door meneer Jobs) geen Flash op draait.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135229753
Agreed.

Maar de hele HTML5 wereld kan bij lange na niet tippen aan het spul wat Flash kan. Ik maak nu ook display-campagnes in HTML5 (farce want het is gewoon CSS3 + JS) en dat spul staat nog zo in zijn kinderschoenen. Display-platformen zijn houwtje touwtje, specificaties ontbreken, standaard oplossingen zijn karig en lelijk, animatiewerk is zeer beperkt, asset-control is absent.

Geef mij maar Flash als dev-tool O+ Dat je het niet voor webtoepassingen moet gebruiken die puur gericht zijn op de reguliere web-oplossingen: 100% true, maar voor specifieke complexere applicaties (o.a. games) is er op dit moment geen betere tool dan Flash imo.

Flash O+

pi_135230020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Agreed.

Maar de hele HTML5 wereld kan bij lange na niet tippen aan het spul wat Flash kan. Ik maak nu ook display-campagnes in HTML5 (farce want het is gewoon CSS3 + JS) en dat spul staat nog zo in zijn kinderschoenen. Display-platformen zijn houwtje touwtje, specificaties ontbreken, standaard oplossingen zijn karig en lelijk, animatiewerk is zeer beperkt, asset-control is absent.

Geef mij maar Flash als dev-tool O+ Dat je het niet voor webtoepassingen moet gebruiken die puur gericht zijn op de reguliere web-oplossingen: 100% true, maar voor specifieke complexere applicaties (o.a. games) is er op dit moment geen betere tool dan Flash imo.

Flash O+

Helemaal eens hoor!!
Ik blijf Flash gewoon een goede tool vinden (misschien wat zwaar voor wat het doet maar ok). Helaas wordt Flash gewoon van de markt af gedrukt..
En eerlijk is eerlijk, er zijn meer dan genoeg echt goed werkende HTML5 applicaties te vinden, o,a, games

http://www.merixstudio.com/skytte/
http://www.contrejour.ie

Volgens mij is Vimeo ook bezig met een HTML5 only videoplayer.
http://tweakers.net/nieuw(...)rd-html5-speler.html
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135230378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Helemaal eens hoor!!
Ik blijf Flash gewoon een goede tool vinden (misschien wat zwaar voor wat het doet maar ok). Helaas wordt Flash gewoon van de markt af gedrukt..
En eerlijk is eerlijk, er zijn meer dan genoeg echt goed werkende HTML5 applicaties te vinden, o,a, games

http://www.merixstudio.com/skytte/
http://www.contrejour.ie

Volgens mij is Vimeo ook bezig met een HTML5 only videoplayer.
http://tweakers.net/nieuw(...)rd-html5-speler.html
True, er zijn non-flash dingen ontwikkeld (voornamelijk canvas spul != HTML5) die erg goed werken en slick zijn, maar ga niet vragen wat de ontwikkelkosten zijn want dan val je stijl achterover :D

Ik zie het gewoon niet als universele oplossing. Zolang er 100 browsers zijn, 0 policy en structuur mbt aanpak van het web-protocol (iedereen kan doen en laten wat hij wil) en we steeds meer en meer fractioning van OS-en en (mobile) browsers krijgen zal het nooit de oplossing worden die men wil dat het wordt.

imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 13:46:08 ]
pi_135230520
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135230789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

True, er zijn non-flash dingen ontwikkeld (voornamelijk canvas spul != HTML5) die erg goed werken en slick zijn, maar ga niet vragen wat de ontwikkelkosten zijn want dan val je stijl achterover :D

Ik zie het gewoon niet als universele oplossing. Zolang er 100 browsers zijn, 0 policy en structuur mbt aanpak van het web-protocol (iedereen kan doen en laten wat hij wil) en we steeds meer en meer fractioning van OS-en en (mobile) browsers krijgen zal het nooit de oplossing worden die men wil dat het wordt.

imo.
Op dit moment is het hele HTML5 in ieder geval universeler dan Flash.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135231074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:56 schreef Poit het volgende:

[..]

Op dit moment is het hele HTML5 in ieder geval universeler dan Flash.
Qua ondersteuning 'ja' (nog veel shit werkt niet cross browser en cross platform), qua implementatie: absoluut niet.

En daar zit imo het probleem.

(natuurlijk is er niks te implementeren als het niet wordt ondersteund :D In dat opzicht is Flash waardeloos aan het worden (als web-tool !!), maar ik vind het geen universele oplossing (omdat je alles meerdere malen moet ontwikkelen en testen (browser x, browser y, mobile device 1, mobile device 2, etc, etc).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 14:04:00 ]
pi_135231439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Qua ondersteuning 'ja' (nog veel shit werkt niet cross browser en cross platform), qua implementatie: absoluut niet.

En daar zit imo het probleem.

(natuurlijk is er niks te implementeren als het niet wordt ondersteund :D In dat opzicht is Flash waardeloos aan het worden (als web-tool !!), maar ik vind het geen universele oplossing (omdat je alles meerdere malen moet ontwikkelen en testen (browser x, browser y, mobile device 1, mobile device 2, etc, etc).
Dat probleem heb je niet alleen met fancy pancy html5 maar ook al met css3. Webkit browsers reageren weer anders op dingen dan bvb FireFox of IE etc.
Ah well, eerlijk gezegd maak ik me meer zorgen om de hoeveelheid IE7 en 8 gebruikers er nog zijn :o
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_135232938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat probleem heb je niet alleen met fancy pancy html5 maar ook al met css3. Webkit browsers reageren weer anders op dingen dan bvb FireFox of IE etc.
Ah well, eerlijk gezegd maak ik me meer zorgen om de hoeveelheid IE7 en 8 gebruikers er nog zijn :o
Dat dus.

En dat gaat nog problemen opleveren. Mark my words. Vooral als er dalijk nieuwe fancypancy html5 dingen bijkomen (en meer en meer en meer).

Als de basis niet eens fatsoenlijk is, wat wil je dan uitbouwen :')

HTML5 :') Die shit wordt dalijk onbetaalbaar as fuck :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 14:51:49 ]
pi_135233109
het probleem met html5 is imho dat jan en alleman het maar gaat ondersteunen en gebruiken terwijl het nog geen standaard is en er dus geen (semi)verplichting is het te ondersteunen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')