Sorryquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits zet het raam open
Ik hoor het
Ik vind zelfs Thank U beter dan Ironicquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Homdeck het volgende:
deze is goed te doen vind ik. Beter dan Ironic iig.
fuck, Anak gemist...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nadeel van Anak is dat het niet te verstaan is
Ironic is zo doodgedraaid, die heeft dezelfde fallout-tijd als Tjernobyl.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs Thank U beter dan Ironic
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
Sta je daar achter de bar zo je best te doen....staan die lui je aan te gapen alsof je gek bent
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ironic is zo doodgedraaid, die heeft dezelfde fallout-tijd als Tjernobyl.
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
Sta je daar achter de bar zo je best te doen....staan die lui je aan te gapen alsof je gek bent
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijken
Wel leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...
Nou met barkrukken dansen lijkt me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...
Typisch nederlands publiek. Wordt bij concerten ook vaak over geklaagd... zo lauw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijken
Eens, maar een beetje middenweg is er toch wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Schatje mag ik je fotoquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou met barkrukken dansen lijkt me wel leuk om te zien
Inderdaad, eerst de bierglazenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, maar een beetje middenweg is er toch wel.
En die zitten in plastic bekertjes, dus dat gaat prima!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst de bierglazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |