Lekker met wat vrienden jezelf volzuipen in dat cafe, kan jou dat nou schelen joh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde net dat er een wachttijd is van anderhalf uur voor het cafeDaar ga je toch niet op wachten.
En het is idd nog steeds een dooie boel daar. Gisteren was het wel eventjes wat gezelliger, door de drank waarschijnlijk.
Ben bezig een zak kabels uit te zoeken, dus post niet zoveel
Wat ga je doen met al die snoeren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Ben bezig een zak kabels uit te zoeken, dus post niet zoveel
Het gaat niet over last friday nightquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Mijn Fillipijns is niet meer zo goed als het geweest is
Ben je nu beetje laat meequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef Uccie het volgende:
Het enige dat ik in het filipijns ken is Fijne kerst...
Het mijne is ook wat roestig, het gaat over zijn kind, maar heel ver kom ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Die van mij is nooit wat geweest, maar dat weerhield me niet om er op te stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Nou ja precies, maar zie je mensen daar dat doen? Misschien is het bier wel heel duur daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker met wat vrienden jezelf volzuipen in dat cafe, kan jou dat nou schelen joh.
In de loop der jaren verzameld... ik zoek eigenlijk een coax-kabel, zal er vast tussenzitten, maar alles zit door elkaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die snoeren?
Ja bedenk me ook dat ik bijna niemand fijne kerst heb gewenst dit jaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nu beetje laat mee
Of vroeg
het is half 12 damnquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja precies, maar zie je mensen daar dat doen? Misschien is het bier wel heel duur daar
in dat verwaterde festival bier, nee dan drink ik liever nog een goede bak koffie...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou enAls je anderhalf uur hebt staan wachten heb je vast trek in een pilsje gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |