abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 13:11:31 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135098778
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah wacht, je bent zo'n gladjakker? Die zijn niet zo populair meer tegenwoordig volgens mij. Of je moet voor jongere meiden gaan ;)
Eh, ok? Zo zie ik mezelf eigenlijk niet aangezien ik juist niet zo 'smooth' ben qua vrouwen. Zij was 23 overigens.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135098788
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:05 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb haar aangesproken toen ik aan de bar wat drankjes ging halen. Na gewoon een beetje algemeen gepraat (wat is je naam, wat doe je etc.) probeerde ik het gesprek wat meer richting intenties te sturen dus heb ik tussen neus en lippen door geīnformeerd of ze daar vaker kwam met haar vriendinnen, wat hun verdere plannen die avond waren etc.
Ik wist al dat ze vrijgezel was uit het algemenere praatje in het begin dus daar hoefde ik niet naar te vragen. Toen ik voor een zoen wilde gaan (de signalen waren er mijns inziens, lachen, af en toe fysiek contact van beide kanten) draaide ze echter haar hoofd op het laatste moment weg en kreeg ik het idee dat ze weg wilde. En inderdaad, niet veel later ging ze met een excuus met haar vriendinnen naar een andere kroeg zonder nummerwisseling of iets.
Het is geen stappenplan heh. Je moet haar aanvoelen, verleiden, haar vrouw laten voelen. Dit klinkt echt heel geforceerd.
pi_135098813
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja lijkt mij ook niet geweldig maarja...
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Leuk hoor om een relatie te hebben met een relatie die je op een feestje als 13e keus hebt versierd. :P
Alsof je iedereen versierd waarmee je een praatje maakt. :')
Rustig aan.
pi_135098851
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, ok? Zo zie ik mezelf eigenlijk niet aangezien ik juist niet zo 'smooth' ben qua vrouwen. Zij was 23 overigens.
Leuk babbeltje en gelijk proberen te zoenen? ... Dat valt voor mij wel onder die categorie hoor. Je bent te opdringerig.

Of je moet wachten tot ze meer dronken zijn.
pi_135098862
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het is geen stappenplan heh. Je moet haar aanvoelen, verleiden, haar vrouw laten voelen. Dit klinkt echt heel geforceerd.
Omdat hij het zo beschrijft hoeft het niet zo te zijn..
Ik zou zijn verhaal zo kunnen omschrijven dat het super smooth zou klinken. :')
Rustig aan.
pi_135098899
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:05 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb haar aangesproken toen ik aan de bar wat drankjes ging halen. Na gewoon een beetje algemeen gepraat (wat is je naam, wat doe je etc.) probeerde ik het gesprek wat meer richting intenties te sturen dus heb ik tussen neus en lippen door geīnformeerd of ze daar vaker kwam met haar vriendinnen, wat hun verdere plannen die avond waren etc.
Ik wist al dat ze vrijgezel was uit het algemenere praatje in het begin dus daar hoefde ik niet naar te vragen. Toen ik voor een zoen wilde gaan (de signalen waren er mijns inziens, lachen, af en toe fysiek contact van beide kanten) draaide ze echter haar hoofd op het laatste moment weg en kreeg ik het idee dat ze weg wilde. En inderdaad, niet veel later ging ze met een excuus met haar vriendinnen naar een andere kroeg zonder nummerwisseling of iets.
Ok dit is al wat duidelijker dan "ik heb 20 vrouwen aangesproken".

Dat was dus wel een afwijzing, maar kijk volgende keer als je een klik voel, communiceer het dan en neem actie als ze al onrechtsreeks respons geeft (zeker in jouw geval omdat je 'bang ben voor afwijzing')

Voorbeelden:
-Ik maak dat heel vaak me als ik uitga, zo heb ik dus ooit een jongen ontmoet die me rechtsreeks zei "zou je dat erg vinden als ik je nu zou zoenen, al lachend" En ik zei "nee , ik heb er eigenlij ook zin in" , toen was het even stil en we gingen zoenen :9 en oh ja dat was zijn eerste zoen O+ Ik durf wedden dat hij na mij nog veel heeft gezoend haha. Stel dat hij dat niet had gezegd ofzo, dan ging ik hem niet zoenen, dus ik vind mannen die direct zijn al is het al lachend met humor erg aantrekkelijk.

-Ander voobeeld: een man zei eens tegen me "ik vind je zo leuk en ik heb de indruk dat er een klik is, ik laat je mijn nummer en aan jouw de keuze voor me te bellen of niet", ik voegde hem steller toe in mijn whatsapp dan de man die gewoon mijn nummer had gevraagd :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135098956
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat was dus wel een afwijzing, maar kijk volgende keer als je een klik voel, communiceer het dan en neem actie als ze al onrechtsreeks respons geeft (zeker in jouw geval omdat je 'bang ben voor afwijzing')

Voorbeelden:
-Ik maak dat heel vaak me als ik uitga, zo heb ik dus ooit een jongen ontmoet die me rechtsreeks zei "zou je dat erg vinden als ik je nu zou zoenen, al lachend" En ik zei "nee , ik heb er eigenlij ook zin in" , toen was het even stil en we gingen zoenen :9 en oh ja dat was zijn eerste zoen O+ Ik durf wedden dat hij na mij nog veel heeft gezoend haha. Stel dat hij dat niet had gezegd ofzo, dan ging ik hem niet zoenen, dus ik vind mannen die direct zijn al is het al lachend met humor erg aantrekkelijk.

-Ander voobeeld: een man zei eens tegen me "ik vind je zo leuk en ik heb de indruk dat er een klik is, ik laat je mijn nummer en aan jouw de keuze voor me te bellen of niet", ik voegde hem steller toe in mijn whatsapp dan de man die gewoon mijn nummer had gevraagd :)
:')
pi_135098971
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Vertel ....
pi_135098977
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel ....
Nee
pi_135099060
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Het is geen stappenplan heh. Je moet haar aanvoelen, verleiden, haar vrouw laten voelen.
O+ :* ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 13:24:43 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135099158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Voorbeelden:

Dat zijn voorbeelden waar ik wat aan heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorbeeld twee regelmatig gebruikt heb, echter bij mij was de respons uiteindelijk vrijwel nihil en hoorde ik er dus niets meer van. Vandaar dat ik eerlijk gezegd meer een voorkeur heb voor het nummer vragen dan mijn nummer geven omdat (als het nummer klopt) ik zelf verder initiatief kan nemen i.p.v. afwachten of ik ooit nog wat hoor of niet. Maar misschien moet ik het toch nog een kans geven...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135099282
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zijn voorbeelden waar ik wat aan heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorbeeld twee regelmatig gebruikt heb, echter bij mij was de respons uiteindelijk vrijwel nihil en hoorde ik er dus niets meer van. Vandaar dat ik eerlijk gezegd meer een voorkeur heb voor het nummer vragen dan mijn nummer geven omdat (als het nummer klopt) ik zelf verder initiatief kan nemen i.p.v. afwachten of ik ooit nog wat hoor of niet. Maar misschien moet ik het toch nog een kans geven...
Als je met deze houding ook op stap gaat vind ik het niet zo vreemd dat je niet zoveel succes hebt, eigenlijk.

Kijk je überhaupt wel naar haar? Hoe ze een beetje is, wat ze tegen je zegt, spreek je haar aan om haar, omdat ze je leuk lijkt, of zie je haar enkel als een volgende potentieel? Je moet haar speciaal laten voelen, vrouw, zoals jij het stelt klinkt het alsof het niet zoveel uitmaakt welke dame er voor je neus paradeert.

Ik ga eens even een pot dampend hete koffie zetten, zodat de heerlijke geurige aroma door mijn huis trekt. c_/
pi_135099308
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mannen die onzeker zijn kunnen ook aantrekkelijk zijn zeker als ze dan wat humor hebben, zoals in voorbeeld 1 maar hangt af van de connectie en spanning enz. En die zat toen echt erg goed. Maar goed hij had een aangename geur die ik niet kon weerstaan toen hij dichter kwam _O-. Wat nummer betreft, kan je altijd beide proberen :)
pi_135099382
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik ga eens even een pot dampend hete koffie zetten, zodat de heerlijke geurige aroma door mijn huis trekt. c_/
Hmmmm tu me donnes un peu de café chéri? :@

P.S. Frans is niet per sé Waals :@
pi_135099438
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Hmmmm tu me donnes un peu de café chéri? :@

P.S. Frans is niet per sé Waals :@
Bier sûr, ma chérie. Quel café veux-tu?

[ Bericht 0% gewijzigd door Seriemoordenaar op 05-01-2014 16:15:09 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 13:38:14 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135099530
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als je met deze houding ook op stap gaat vind ik het niet zo vreemd dat je niet zoveel succes hebt, eigenlijk.

Kijk je überhaupt wel naar haar? Hoe ze een beetje is, wat ze tegen je zegt, spreek je haar aan om haar, omdat ze je leuk lijkt, of zie je haar enkel als een volgende potentieel? Je moet haar speciaal laten voelen, vrouw, zoals jij het stelt klinkt het alsof het niet zoveel uitmaakt welke dame er voor je neus paradeert.

Dat is niet mijn basishouding, maar is een beetje opgebouwd door een aantal recente teleurstellingen.

En nee, ik spreek niet zomaar random vrouwen aan. Een vrouw moet wel een leuke uitstraling hebben wil ik haar aanspreken en een open houding uitstralen. Ik heb niet een bepaald type vrouw waar ik op val, of die ik juist afwijs. Al moet ik wel zeggen dat ik vaker blonde vrouwen met bril aanspreek dan brunettes zonder bril.
Ik zie vrouwen sowieso niet als potentieel, juist omdat ik er meestal vanuit ga dat er geen wederzijdse interesse is. Ik vind het echter wel leuk om gewoon te ouwehoeren en mensen te leren kennen. Soms kom je er dan achter dat je echt 0,0 gemeen hebt om over te praten en is het gesprek snel afgelopen (dat zie ik niet als afwijzing overigens) en soms juist wel. Zo kwam ik laatst een meisje tegen die dezelfde studie doet als ik deed en daar hebben we heel uitgebreid en met passie over gesproken omdat we dat beiden leuk vonden. Achteraf gezien heb ik daar een kans laten liggen om op zijn minst gegevens uit te wisselen omdat er wel een soort 'klik' was en daar baal ik best van. Maargoed, dat is dus die 'onhandigheid' die ik bedoel...
pi_135099564
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Bier sûr, ma chérie. Quel café veux-tu?
I want you :9 Sorry we zijn nu offftopic :)

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 05-01-2014 16:18:28 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 13:41:06 #270
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135099635
Ik ga vanavond met iemand wat drinken, ken haar verder alleen 'digitaal'. Ik twijfel alleen een beetje hoe complimenteus ik moet zijn?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135099924
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is niet mijn basishouding, maar is een beetje opgebouwd door een aantal recente teleurstellingen.

En nee, ik spreek niet zomaar random vrouwen aan. Een vrouw moet wel een leuke uitstraling hebben wil ik haar aanspreken en een open houding uitstralen. Ik heb niet een bepaald type vrouw waar ik op val, of die ik juist afwijs. Al moet ik wel zeggen dat ik vaker blonde vrouwen met bril aanspreek dan brunettes zonder bril.
Ik zie vrouwen sowieso niet als potentieel, juist omdat ik er meestal vanuit ga dat er geen wederzijdse interesse is. Ik vind het echter wel leuk om gewoon te ouwehoeren en mensen te leren kennen. Soms kom je er dan achter dat je echt 0,0 gemeen hebt om over te praten en is het gesprek snel afgelopen (dat zie ik niet als afwijzing overigens) en soms juist wel. Zo kwam ik laatst een meisje tegen die dezelfde studie doet als ik deed en daar hebben we heel uitgebreid en met passie over gesproken omdat we dat beiden leuk vonden. Achteraf gezien heb ik daar een kans laten liggen om op zijn minst gegevens uit te wisselen omdat er wel een soort 'klik' was en daar baal ik best van. Maargoed, dat is dus die 'onhandigheid' die ik bedoel...
Waarom is het niet genoeg dat je een geanimeerd gesprek vol passie hebt gehad, waar verder niets uit voortvloeit? Nu haal je aan dat het onhandig was, kans gemist, blabla en meer bla. Zie het gewoon als een leuk vlot gesprek, meer niet. Als je dat los kunt laten, de drang om wat voor soort actie dan ook moet ondernemen en je focus eens te verleggen naar het positievere, denk ik dat dat al veel uit zal maken voor wat betreft hoe vrouwen hun blikken op je werpen en je percipiëren tijdens een babbel.
pi_135099937
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga vanavond met iemand wat drinken, ken haar verder alleen 'digitaal'. Ik twijfel alleen een beetje hoe complimenteus ik moet zijn?
Wat voor type-meisje is ze dan "digitaal"? Sensueel, seksueel, verlegen,...?
Praten jullie over alles? winden jullie elkaar op via telefoon? Gaan de gesprekken over het weer? Dit terzijde.

Ik zou persoonlijk zeggen : wees attent, je gsm uitzetten, op tijd komen, verwacht niet te veel en ja gewoon veel lachen en je amuseren en nodig haar niet uit mee naar huis na een eerste date.
Als een man dat bij mij doet , denk ik direct dat hij me in zijn bed wil krijgen en ja dan is dat een afknapper, maar niet alle vrouwen zien dit zo hoor. Dus volg jouw gevoel en moest zij het zelf vragen dan zeg je natuurlijk ja :P
pi_135099973
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef complicate het volgende:

[..]

I want you :9 Sorry we zijn nu offftopic :)
Je suis ici, jeune dame. :s)
pi_135100003
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Enkel wanneer je het meent. Gladde alen zijn er al genoeg.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:55:13 #275
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135100158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat voor type-meisje is ze dan "digitaal"? Sensueel, seksueel, verlegen,...?
Praten jullie over alles? winden jullie elkaar op via telefoon? Gaan de gesprekken over het weer? Dit terzijde.

Ik zou persoonlijk zeggen : wees attent, je gsm uitzetten, op tijd komen, verwacht niet te veel en ja gewoon veel lachen en je amuseren en nodig haar niet uit mee naar huis na een eerste date.
Als een man dat bij mij doet , denk ik direct dat hij me in zijn bed wil krijgen en ja dan is dat een afknapper, maar niet alle vrouwen zien dit zo hoor. Dus volg jouw gevoel en moest zij het zelf vragen dan zeg je natuurlijk ja :P
Ik wil sowieso niet te snel gaan, zo ben ik niet en ik hoop dat zij ook niet zo is. Gesprekken lopen wel dus ben benieuwd.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Enkel wanneer je het meent. Gladde alen zijn er al genoeg.
Dat sowieso.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:56:36 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135100225
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Waarom is het niet genoeg dat je een geanimeerd gesprek vol passie hebt gehad, waar verder niets uit voortvloeit? Nu haal je aan dat het onhandig was, kans gemist, blabla en meer bla. Zie het gewoon als een leuk vlot gesprek, meer niet. Als je dat los kunt laten, de drang om wat voor soort actie dan ook moet ondernemen en je focus eens te verleggen naar het positievere, denk ik dat dat al veel uit zal maken voor wat betreft hoe vrouwen hun, blikken op je werpen.
Volgens mij leg ik het wat onhandig uit aangezien ik het wel degelijk gewoon leuk vond om zo'n gesprek te hebben. Dat heb ik niet zo vaak qua 'klik'. En dat maakt het dan ook extra jammer dat er geen gegevens uitgewisseld zijn, dit was iemand waar ik best vaker gezellige gesprekken mee zou willen hebben. En dan hoeft het echt niet meteen op een relatie of iets uit te draaien, als het alleen op een vriendschap uit zou draaien zou ik dat ook prima vinden (wel jammer natuurlijk, dat wel).
pi_135100316
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef yats het volgende:

[..]

Volgens mij leg ik het wat onhandig uit aangezien ik het wel degelijk gewoon leuk vond om zo'n gesprek te hebben. Dat heb ik niet zo vaak qua 'klik'. En dat maakt het dan ook extra jammer dat er geen gegevens uitgewisseld zijn, dit was iemand waar ik best vaker gezellige gesprekken mee zou willen hebben. En dan hoeft het echt niet meteen op een relatie of iets uit te draaien, als het alleen op een vriendschap uit zou draaien zou ik dat ook prima vinden (wel jammer natuurlijk, dat wel).
Heb je dat ook tegen haar gezegd in dat gesprek? Dat je haar interessant vind, leuk om mee te converseren? Want dat kun je niet ruiken heh. :+

Misschien moet je eens wat directer zijn? Meer vanuit je hart/gevoel spreken?
pi_135100351
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik wil sowieso niet te snel gaan, zo ben ik niet en ik hoop dat zij ook niet zo is. Gesprekken lopen wel dus ben benieuwd.

[..]

Dat sowieso.
Ah ok , want mannen die graag vliegen vind ik ook maar niks oO< Dan wens ik je een aangename date ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 14:00:35 #279
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135100404
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok , want mannen die graag vliegen vind ik ook maar niets oO<
Dan wens ik je een aangename date ^O^
Nog los van het feit dat ik het niet wil kan ik het wss niet eens klaarspelen, zelfkennis heet dat.
Ja dankje, het zal mij benieuwen. Mijn hoofd zegt "we zien het wel", mijn buik zegt "OEJOEJ SPANNOND!".
pi_135100431
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:56 schreef yats het volgende:

[..]

Zoals Seriemoordenaar zegt, wat directer proberen te zijn :)
En als ik het goed begrijp zie je haar nooit meer? Kom je haar nooit meer tegen dan?
  zondag 5 januari 2014 @ 14:04:58 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135100621
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Heb je dat ook tegen haar gezegd in dat gesprek? Dat je haar interessant vind, leuk om mee te converseren? Want dat kun je niet ruiken heh. :+

Misschien moet je eens wat directer zijn? Meer vanuit je hart/gevoel spreken?
Ik heb dat niet direct zo gezegd. En daar heb ik nog steeds spijt van.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:06:59 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135100718
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Zoals Seriemoordenaar zegt, wat directer proberen te zijn :)
En als ik het goed begrijp zie je haar nooit meer? Kom je haar nooit meer tegen dan?
De kans dat ik haar tegen kom ik klein. Ze is niet bevriend met vrienden van mij zover ik weet en het was puur een random treffen in een kroeg.
pi_135100836
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:04 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb dat niet direct zo gezegd. En daar heb ik nog steeds spijt van.
Volgende keer beter. Spijt komt na de zonde en dit was toch geen zonde? Niet zo overdrijven. :s)
pi_135101933
In 2014 wil ik echt wat meer aan mijn liefdesleven gaan werken. In heel 2013 geen vrouw aangeraakt. Moet ook zeggen dat ik er weinig moeite in heb gestoken ; Koos 9 van de 10 keer voor het thuisblijversbiertje bij een vriend thuis, ipv. met mijn maten mee uit te gaan, maar dan nog.

Ben best wel een laatbloeier op seksgebied : op mijn 19e ontmaagd en mijn eerste relatie. Toen die uitging kwam ik in een stroomversnelling, en kwam in 2010/2011 alles in een keer: Zat echt soms wel met 4/5 meiden door elkaar af te spreken, en ik hoefde maar een vinger uit te steken en ze pakten de hele hand.

Maar op de een of andere manier gebeurt er het laatste anderhalf jaar helemaal niets meer. Ook geen idee hoe ik nu weer moet beginnen zeg maar -O-

Heb ook weinig tot geen vrouwelijke vrienden, en sowieso heb ik altijd heel weinig contacten gehad met vrouwen zoals bijvoorbeeld vrienden dat wel hebben : Gewoon even een praatje maken ofzo. Ik doe dat niet met hen, maar zij ook niet tegen mij..
pi_135102032
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef BenjaminLinus het volgende:
In 2014 wil ik echt wat meer aan mijn liefdesleven gaan werken. In heel 2013 geen vrouw aangeraakt. Moet ook zeggen dat ik er weinig moeite in heb gestoken ; Koos 9 van de 10 keer voor het thuisblijversbiertje bij een vriend thuis, ipv. met mijn maten mee uit te gaan, maar dan nog.

Ben best wel een laatbloeier op seksgebied : op mijn 19e ontmaagd en mijn eerste relatie. Toen die uitging kwam ik in een stroomversnelling, en kwam in 2010/2011 alles in een keer: Zat echt soms wel met 4/5 meiden door elkaar af te spreken, en ik hoefde maar een vinger uit te steken en ze pakten de hele hand.

Maar op de een of andere manier gebeurt er het laatste anderhalf jaar helemaal niets meer. Ook geen idee hoe ik nu weer moet beginnen zeg maar -O-

Heb ook weinig tot geen vrouwelijke vrienden, en sowieso heb ik altijd heel weinig contacten gehad met vrouwen zoals bijvoorbeeld vrienden dat wel hebben : Gewoon even een praatje maken ofzo. Ik doe dat niet met hen, maar zij ook niet tegen mij..
Ben je die ene jongen die niet erg lekker zit/zat in zijn vel? Want als ik me niet vergis, kon je inderdaad meisjes "krijgen" tot je het meer druk had en je liever je wou focussen opjezelf. Of vergis ik me van persoon?
  zondag 5 januari 2014 @ 16:01:06 #286
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135105524
Je gaat naar de pin en pint 150 euro en dat hou je in een kluisje voor als je een date hebt. Dan vervolgens pak je die 150 euro en ga je bowlen, poolen, eten e.d. En dan vindt ze je wel leuk als je een beetje leuk te vinden bent.
we dan
pi_135106562
¤150. :D :'(

Een duinwandeling met een spannende intense afsluiter tussen het immer groeiende sterke duingras kost niets. :s)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:10:01 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135108008
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
¤150. :D :'(

Een duinwandeling met een spannende intense afsluiter tussen het immer groeiende sterke duingras kost niets. :s)
De duinen zijn wat ver vanaf hier, maar de heide werkt ook lijkt me. Maar ja, dan moet je wel eerst een date hebben en die dan ook nog overtuigen... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')