Huh... Staat daar nu mijn naam bij die quote?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het wel als je ziet wat er allemaal speelt, dat cammoufleren terwijl je het eigenlijk zou moeten verhelpen lijkt mij niet handig.
Ok, duidelijker geformuleerd. Als ik gedronken heb voelen afwijzingen minder hard aan en kan ik ze dus beter hebben. Dan ben ik ook sneller geneigd iets te proberen omdat dan dat duiveltje zelf aan de fles lurkt in plaats van mij steeds in te fluisteren dat ik niet goed genoeg ben.quote:
Nog altijd geen antwoord op de vraag....quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, duidelijker geformuleerd. Als ik gedronken heb voelen afwijzingen minder hard aan en kan ik ze dus beter hebben. Dan ben ik ook sneller geneigd iets te proberen omdat dan dat duiveltje zelf aan de fles lurkt in plaats van mij steeds in te fluisteren dat ik niet goed genoeg ben.
Dan is mijn antwoord ja. Zonder drank spreek ik wel vrouwen aan, maar blijft het sowieso bij ouwehoeren omdat ik dan het 'risico' niet durf te nemen om verdere stappen te zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog altijd geen antwoord op de vraag....
Ik vroeg of t zo erg is dat je daar (momenteel nog) drank voor nodig hebt.
Niet wat de voordelen/nadelen zijn.
En met drank lukt het wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is mijn antwoord ja. Zonder drank spreek ik wel vrouwen aan, maar blijft het sowieso bij ouwehoeren omdat ik dan het 'risico' niet durf te nemen om verdere stappen te zetten.
Met drank is het resultaat tot nu toe ook 0, maar dan durf ik inderdaad soms iets meer te proberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En met drank lukt het wel?
Of durf je dan enkel meer maar blijft t resultaat ook nog uit?
dan is t gebruik van drank toch niet erg, maar juist handig? Want dan durf je in iedergeval meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Met drank is het resultaat tot nu toe ook 0, maar dan durf ik inderdaad soms iets meer te proberen.
Behalve als je met de auto bent. Wat ik meestal ben als ik in de dichtsbijzijnde studentenstad ga stappen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan is t gebruik van drank toch niet erg, maar juist handig? Want dan durf je in iedergeval meer
Maar goed zoals je wel gemerkt hebt is alles wat je durft met drank op best oke en word je er niet raar op aan gekeken dus kan je t ook doen zonder drank opquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Behalve als je met de auto bent. Wat ik meestal ben als ik in de dichtsbijzijnde studentenstad ga stappen.
Tja, ik weet dat het kan en ik ken de theorie. Het is ook eerder een soort psychologische drempel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed zoals je wel gemerkt hebt is alles wat je durft met drank op best oke en word je er niet raar op aan gekeken dus kan je t ook doen zonder drank op
Dat doet Fok soms automatisch bij mij, hebben jullie dat niet dan? Mijn vorige PC deed hetzelfdequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huh... Staat daar nu mijn naam bij die quote?![]()
Hoi Yats, heb je eigenlijk een gewone vrouwelijke platonische vriendin?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat het kan en ik ken de theorie. Het is ook eerder een soort psychologische drempel.
Dan laat je je sociale leven niet versloffen? Dan ga je je sociale leven verbreden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef JiggyJ het volgende:
Misschien past het hier niet helemaal, maar ik vind een heel topic er voor openen ook weer zo wat en ben toch benieuwd naar jullie mening:
Sinds een paar weken ben ik aan het daten met een meisje waarmee ik een paar jaar terug bij de AH werkte. Ik vond haar meteen leuk toen ik haar voor het eerst zag, maar ze kreeg toen iets met mijn collega.
Ik ging weg bij AH, zij ook, en elkaar heel lang niet gesproken. Tot ik haar tegenkwam op de universiteit. Op de een of andere manier heb ik maar met weinig meisjes een click, maar met haar wel.
Gezellig zitten praten een tijdje, en ondertussen liepen we naar buiten, ik naar mijn auto en zij naar de tram. Toen ik bij mijn auto stond wilde ik (lompe hork dat ik ben) het gesprek beëindigen, maar zij wilde duidelijk nog doorpraten. Daarop vroeg ze of ik anders even zin had om bij haar thuis wat te drinken, en zo gezegd zo gedaan.
Was erg gezellig, en toen ook samen avondeten gekookt, en gezoend en daarna braaf naar huis gegaan.
Inmiddels hebben we vaker afgesproken, en het begint nu toch echt wel serieus te worden. Aan de ene kant vind ik het geweldig, want we passen goed bij elkaar, en ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag al leuk..
Aan de andere kant weet ik niet of wij wel goed voor elkaar zijn: Ik ben de laatste jaren wat introvert geworden, beetje saai, veel bezig met de studie en wilde juist mijn sociale kring weer wat gaan verbreden, wat meer investeren in nieuwe contacten etc.
Nu is zij ook heel erg op zichzelf, niet echt een outgoing typje. Geloof ook niet dat ze heel veel vriendinnen heeft, en als ik op haar Facebook kijk dan krijgt ze ook niet echt veel respons als ze eens wat erop zet. Gewoon een beetje een huismusje, net zoals ik eigenlijk ook ben.
Maar ergens vrees ik ervoor als wij samenkomen. Natuurlijk kun je nu zeggen dat je daar rekening mee zult houden, maar dat hou je in de praktijk vrijwel niet vol, en ik ben dan ook een beetje bang dat wij echt zo'n typisch tuttig stelletje zullen worden dat altijd op elkanders lip zit, en voor je het weet niet meer zonder elkaar kunnen maar ook het sociale leven een beetje laten versloffen..
Klinkt niet zo spannedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef JiggyJ het volgende:
Maar ergens vrees ik ervoor als wij samenkomen. Natuurlijk kun je nu zeggen dat je daar rekening mee zult houden, maar dat hou je in de praktijk vrijwel niet vol, en ik ben dan ook een beetje bang dat wij echt zo'n typisch tuttig stelletje zullen worden dat altijd op elkanders lip zit, en voor je het weet niet meer zonder elkaar kunnen maar ook het sociale leven een beetje laten versloffen..
Alleen daarom zou je het gewoon al moeten proberen. Als het niets blijkt te zijn daar kom je daar vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef JiggyJ het volgende:
want we passen goed bij elkaar, en ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag al leuk..
Ik heb een paar gewone vriendinnen ja. Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoi Yats, heb je eigenlijk een gewone vrouwelijke platonische vriendin?
Bovendien vind ik het wel ok, dat je vrouwen aanspreekt , maar 20 klinkt wat geforceerd, beter maak je gewoon lol met je vrienden en maak je je geen druk om al die poesjes die daar rondhuppelen. Want mensen die lol maken zijn veel aantrekkelijkerBovendien verdienen poesjes met een kater een emmer water in hun snoet.
Ik heb niet zo heel veel info eigenlijk. Ze is een nieuw contact en ik heb een eerste date geplanned.quote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb niet zo heel veel info eigenlijk. Ze is een nieuw contact en ik heb een eerste date geplanned.
Het is allemaal heel simpel. Ik ken haar van de vereniging en ik heb de date geregeld door even wat berichtjes naar haar te sturen. Daar is wel wat aan vooraf gegaan. Het komt niet out of nowhere en daarom wordt het misschien ook wel watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice
Maar je kan naturulijk wel meer informatie geven over hoe je haar hebt leren kennen, hoe je de date hebt geregeld enzo
Flirten op feestjes enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |