Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van sprekenquote:
Stuur me die scene is door ? ik wil het zienquote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik niet, maar wat je daar omschreef was echt een replica van elke willekeurige zoenscène van Hugh Grant, bij wijze van spreken
Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken.
Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leukquote:Op zondag 29 december 2013 19:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus zeg je haar volgende keer: "kan je ook wat initiatief nemen, het komt teveel van mijn kant."
Ja nou je begrijpt wat ik bedoel, het was wel een heel cliché aanzet tot zoenen, haha.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Stuur me die scene is door ? ik wil het zien![]()
Haha wat ik omschreef heeft een date bij mij gedaan en dat werkte heel goed
Weet ik niet, maar je hoeft geen vage shit te accepteren, je bent de man, dus neem je de leiding, en vraag je haar wat ze wil. En volgens me vindt ze jou leuk, maar ze stuurt signalen in plaats van het te zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarom komt er nou nooit eens een chick naar me toe die zegt hey ik vind je leuk
Is wel een optie, misschien dat ik dit eens in een pauze er tussen kan gooien. Voorzichtig, blijf er wat weifelend tegenover staan, vooral ook omdat dit heel niet de bedoeling was, meer om te kijken wat ik zou kunnen ondernemen om een vriendin te kunnen vinden omdat ik nu wel eens een vaste relatie wil, althans die behoefte zwaar heb. Al vind ik het met de collega op deze manier ook wel puike gezellig, geeft ook een goed gevoel op de een of andere manier wel. Er is wel een klik, zit misschien een leuke vriendschap in, misschien meer, maar daar heb ik nog altijd mijn twijfels over.quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de anderen zeggen (vraag haar mee uit óf zet haar uit je hoofd), zou ik tegen haar zeggen dat jullie eens moeten praten over wat er tussen jullie is. Ga erheen met de insteek: "ik wil niet dat ik tussen hun relatie insta als ze samenwonen, misschien kinderen krijgen, misschien trouwen, ..." en misschien kom je er wel uit met een hele andere insteek. Ik denk dat praten heel erg kan helpen.
Zou best kunnen, werkelijk geen idee hoe ik het mag inschatten. Dat ze mij in het verleden leuk vond weet ik wel zeker, want toen heb ik het zelf verknald, maar nu, tjah. Koffiedik kijken, heb er wel vrede mee hoe het nu is, in zoverre dat we het gewoon gezellig hebben en ik ook haar aandacht wel leuk vind uiteraard.quote:Op zondag 29 december 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Vind het vooral klinken als dat ze je aandacht leuk vindt. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg om bij der vriend weg te gaan, want blijkbaar nog steeds samenwoon plannen.
Zolang dat het geval is, zou het weinig uit moeten maken wat ze wel of niet doet of lijkt te doen, want je hebt er geen reet aan.
Dit klinkt zo plastisch "ik neem een vriendin"quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen,
Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel de behoefte houd om eindelijk eens aan een vriendin te beginnen, maar geen idee hoe ik het mag aanpakken omdat de kern van het topic mij ook wel raakt zeg maar.
In een park nabij het werk.quote:Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Neem haar gewoon diep dan word ze jouw vriendin.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
In een park nabij het werk.
En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo.quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Als t iemand van het werk is .. doe het dan gewoon op het werk. Moeilijk gedoe met een park enzo
De directeurquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En toen kwam de directeur binnen. Handig gedoe met op het werk enzo.
SEX / [SEX SC #1802] Zondag fundagquote:Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
De directeurdan zeggen we: oeps
sws zijn we nu offtopic, kunnen we beter een sekstopic starten
Neen dank je ik start wel mijn eigen topic " am hot like an oven"quote:
Als je ze daarna maar weer uittrekt dan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
De directeurdan zeggen we: oeps
en trek ik snel mijn kleren aan, spannend!
sws zijn we nu offtopic, kunnen we beter een sekstopic starten
Meen je dat?quote:Op zondag 29 december 2013 19:18 schreef Buffell het volgende:
Aan de andere kant, het is al ruim 5 jaar geleden dat ik iemand voor 't eerst zoende dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat straks zal gaan aanpakken.
Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen. M'n laatste date was ruim 5 jaar geleden, en dat was met m'n ex en toen was ik zelf ook pas 17. Er is toch wel wat veranderd in die tussentijd.quote:
Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6quote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar ik ben het gewoon niet meer gewend om te doen.
I go my best doen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Tijd om te daten én zoenen dan hé. Sus6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |