abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:00:28 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134795817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zoen hem ook direct als hij zo een aangename geur heeft en een sexy mannelijke stem :9
Altijd al gedacht dat jij uitzonderlijk bent. Veel vrouwen zijn toch erg terughoudend op dit vlak heb ik gemerkt...

p.s. Heb je nu al een date geregeld met die ene gozer?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134797482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb een vanille luchtje op meestal :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Even de telefoon pakken. :Y)
Oh wacht. Dit is offtopic.
XoXoXo

P.S. inderdaad offtopic :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134797659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat jij uitzonderlijk bent. Veel vrouwen zijn toch erg terughoudend op dit vlak heb ik gemerkt...

Yatsie toch, ik ben gewoon gezond hoor, meer niet :) Ik zie niet in waarom zoenen een issue hoort te zijn, iemand zoenen betekent nog niet dat je ermee gaat trouwen toch?. Maar goed, sommige dingen zijn niet complicated hé. Allez, op dat vlak dan toch :P

P.S. nee nog niet, binnenkort :o
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:52:42 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134798034
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Yatsie toch, ik ben gewoon gezond hoor, meer niet :) Ik zie niet in waarom zoenen een issue hoort te zijn, iemand zoenen betekent nog niet dat je ermee gaat trouwen toch?. Maar goed, sommige dingen zijn niet complicated hé. Allez, op dat vlak dan toch :P

P.S. nee nog niet, binnenkort :o
Blijkbaar is het toch een issue. Een paar dagen terug sprak ik een meisje wat ik nu een maand of twee ken en waarvan ik dacht dat ze geen interesse in mij had, en hadden we het hier voor de grap een beetje over. Ze vertelde me dat ze me een paar weken terug met uitgaan wilde zoenen maar dit niet deed omdat ze dacht dat ik dat niet wilde en het een issue zou vinden. Nu ben ik verder niet heel erg tot haar aangetrokken maar ik vond het toch wel typerend om te horen dat dit toch een issue was voor haar. Wie weet doe ik hier nog iets mee in de toekomst, al denk ik dat die kans niet zo groot is...

p.s. Wel al gevraagd? Weet hij van de interesse?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134798278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Met de signalen zit ik heel vaak nog in de knoop.
Als ik merk dat ze heel erg vaak naar me lacht of vaak oogcontact zoekt dan heb ik wel zoiets van, ok.. *Doet arm om d`r heen* Meestal word dat dan niet in dank afgenomen... Vind ik vreemd, want het is puur een vriendelijk gebaar en het is niet zo alsof ik meteen met haar ga zitten tongworstelen :')
Ik moet ook geen arm om me heen hebben. Vind ik zo'n joviaal en boers iets. Is gewoon niet fijn.
pi_134808196
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je weet toch wel enigszins of ze je leuk vindt na een date?

Als ze lekker ruikt zoen ik haar gewoon meteen. Dan is het meteen duidelijk. Daarna naar een park wat wandelen en nog eens aan haar 'snuffelen' ter plekke. :s)
Ik had het nu inderdaad over dates waar ik het niet weet of niet aanvoelde (en dus niet zoende o.i.d.).

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Als een man echt lekker ruikt dan is dat onweerstaanbaar en hoef je het haar niet te vragen. Als je haar een kus geeft in haar nek dan zeg ze dat wel van "oh wat ruik je lekker".
Niet elke vrouw spreekt zo makkelijk haar gevoelens altijd uit :P helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef yats het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik was laatst gewoon van m'n apropos omdat een vrouw mij een kusje gaf voordat ik het kon doen :')
pi_134809954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef yats het volgende:

[..]

Blijkbaar is het toch een issue. Een paar dagen terug sprak ik een meisje wat ik nu een maand of twee ken en waarvan ik dacht dat ze geen interesse in mij had, en hadden we het hier voor de grap een beetje over. Ze vertelde me dat ze me een paar weken terug met uitgaan wilde zoenen maar dit niet deed omdat ze dacht dat ik dat niet wilde en het een issue zou vinden. Nu ben ik verder niet heel erg tot haar aangetrokken maar ik vond het toch wel typerend om te horen dat dit toch een issue was voor haar. Wie weet doe ik hier nog iets mee in de toekomst, al denk ik dat die kans niet zo groot is...

p.s. Wel al gevraagd? Weet hij van de interesse?
OMG, wat een verhaal, gelukkig was je niet erg aangetrokken tot haar en had je niet veel zin om haar te zoenen dan. Wat een vrouw :')

P.S. ja hoor hij weet het van de interesse en we gaan binnenkort afspreken. Spannend :)
  zondag 29 december 2013 @ 02:56:48 #33
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134815965
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

OMG, wat een verhaal, gelukkig was je niet erg aangetrokken tot haar en had je niet veel zin om haar te zoenen dan. Wat een vrouw :')

P.S. ja hoor hij weet het van de interesse en we gaan binnenkort afspreken. Spannend :)
Ik trek blijkbaar aparte types aan. Net bij het uitgaan ook weer, dan is een best ok meisje eerst een minuut of 10 naar me aan het lonken, dan kom ik haar kant op en begint ze een minuut of 5 tegen me op te rijden waar ik natuurlijk op reageer, vervolgens raken we een beetje aan de praat blijkt ze een vriend te hebben. Ja, dan haak ik af natuurlijk. Ik ga nooit in relaties zitten omdat ik de 'andere kant' daarvan ken. Verder ook een weinig geslaagde avond dus ik vermoed dat ik de adviezen hier nog wel even nodig ga hebben...
pi_134822761
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik trek blijkbaar aparte types aan. Net bij het uitgaan ook weer, dan is een best ok meisje eerst een minuut of 10 naar me aan het lonken, dan kom ik haar kant op en begint ze een minuut of 5 tegen me op te rijden waar ik natuurlijk op reageer, vervolgens raken we een beetje aan de praat blijkt ze een vriend te hebben. Ja, dan haak ik af natuurlijk. Ik ga nooit in relaties zitten omdat ik de 'andere kant' daarvan ken. Verder ook een weinig geslaagde avond dus ik vermoed dat ik de adviezen hier nog wel even nodig ga hebben...
Ook al gaat versieren niet zo makkelijk, je bent tenminste een goed mens :)
pi_134823663
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:56 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry Yatsiee,maar versta jouw post niet goed. Wat betekent: "aan het lonken", is dat in de zin van "avances maken"? En als dat zo is, is dat toch ook weer een rare vrouw, als die een vriendje heeft waarom gaat die met jou versieren dan? Ik bedoel, wat zegt ze dan?
Allez, het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp want, versta ook niet wat "tegen me op te rijden" betekent. Is "aan het lonken" en "tegen me op rijden"= versieren dan?
pi_134823895
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Sorry Yatsiee,maar versta jouw post niet goed. Wat betekent: "aan het lonken", is dat in de zin van "avances maken"? En als dat zo is, is dat toch ook weer een rare vrouw, als die een vriendje heeft waarom gaat die met jou versieren dan? Ik bedoel, wat zegt ze dan?
Allez, het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp want, versta ook niet wat "tegen me op te rijden" betekent. Is "aan het lonken" en "tegen me op rijden"= versieren dan?
:D

Lonken is loeren, kijken, oogcontact zoeken.
Tegen iemand oprijden is droogneuken op de dansvloer. Zeg maar.
pi_134824016
quote:

[..]

Vlamingen ;(
Vlamingen :D
  zondag 29 december 2013 @ 13:37:36 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824017
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ook al gaat versieren niet zo makkelijk, je bent tenminste een goed mens :)
Dank je, dat zie ik maar als compliment. Ik probeer me in mijn leven ook zo te gedragen zoals ik ook graag door anderen behandeld word. Waarschijnlijk is dat ook deels het probleem, en ben ik teveel een 'nice guy'. Maar ja, om mezelf nu tot klootzak om te vormen zie ik ook niet zitten.
pi_134824081
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef yats het volgende:

[..]

Dank je, dat zie ik maar als compliment. Ik probeer me in mijn leven ook zo te gedragen zoals ik ook graag door anderen behandeld word. Waarschijnlijk is dat ook deels het probleem, en ben ik teveel een 'nice guy'. Maar ja, om mezelf nu tot klootzak om te vormen zie ik ook niet zitten.
Heb ik ook hoor :) Vind het ook een beetje gevoelloos om iemand te laten vreemdgaan en dan te zeggen: "ja, daar heb ik niets mee te maken". Nee, dat heb je inderdaad niet, maar zonder jou zou de ander in ieder geval niet zijn vreemdgegaan met jou (misschien wel met iemand anders... maar dát is jouw verantwoordelijkheid niet. Al probeer ik wel nog mee te geven dat vreemdgaan nergens goed voor is als het mij overkomt).
pi_134824084
quote:

[..]

Ik zie niet zo goed hoe jij dan problemen hebt? Je stapt tenminste op vrouwen af, je hebt dates. Je bent enkel nog niet een leuke dame tegengekomen zo lijkt het?
pi_134824140
quote:

[..]

Je bent een goede jongen en verdient daarvoor een kusje :* Als een vrouw dat
niet kan waarderen dan is dat haar verlies :+
  zondag 29 december 2013 @ 13:41:35 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824189
quote:

[..]

Met lonken bedoel ik dat ik bij een tafeltje met een vriend van me in gesprek was en in de tussentijd de hele tijd een meisje dat een meter of twee verderop aan de bar stond me de hele tijd aan het bekijken was en mijn aandacht probeerde te trekken. Ik ben daar natuurlijk op af gestapt waarna ze tegen me aan begon te dansen op een enigszins opwindende manier.
Normaliter zou ik zeggen, prima, eens zien of ik hier een leuke nacht uit kan halen. Maar na een kort gesprekje kwam ik er achter dat ze dus een vriend heeft, en ja, dan haak ik af. Ik zei al, ik trek blijkbaar vooral rare types aan...
pi_134824196
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent een goede jongen en verdient daarvoor een kusje :* Als een vrouw dat
niet kan waarderen dan is dat haar verlies :+
Daar koopt een goede jongen echter niets van, helaas.
pi_134824198
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D

Lonken is loeren, kijken, oogcontact zoeken.
Tegen iemand oprijden is droogneuken op de dansvloer. Zeg maar.
Oh op die manier, maar , omg waarom doet ze dat dan :{
pi_134824248
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef rolklem het volgende:

[..]

Vlamingen ;(
Vlamingen :D
Problemen? :o Iets tegen Vlamingen? :7
pi_134824304
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Problemen? :o Iets tegen Vlamingen? :7
Nee, ik vind ze juist leuk :D maar af en toe zijn ze een beetje wereldvreemd.
pi_134824310
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh op die manier, maar , omg waarom doet ze dat dan :{

Breezerjeugd. Of is dat alweer voorbij, die mooie zomer tijd? ;(
  zondag 29 december 2013 @ 13:44:47 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824313
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zie niet zo goed hoe jij dan problemen hebt? Je stapt tenminste op vrouwen af, je hebt dates. Je bent enkel nog niet een leuke dame tegengekomen zo lijkt het?
Het is maar wat je dates noemt. In dat jaar dat ik nu vrijgezel ben heb ik welgeteld 1 echte date gehad en ben ik een keer naar een speeddate-avond geweest om dat ook eens mee te maken. Beiden leverden me uiteindelijk 0,0 op. Geen vervolgdate of ook maar een afscheidszoen.

Het probleem wat ik heb zit inderdaad niet zozeer in het op vrouwen af stappen, maar vooral op een soort 'afronding'. Ik word erg snel in het hokje 'aardige jongen, goede vriend' gestopt en dat frustreert een beetje. Ik bedoel, een man heeft ook zo zijn behoeftes, en dat komt er totaal niet uit.
pi_134824333
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef yats het volgende:

[..]

Met lonken bedoel ik dat ik bij een tafeltje met een vriend van me in gesprek was en in de tussentijd de hele tijd een meisje dat een meter of twee verderop aan de bar stond me de hele tijd aan het bekijken was en mijn aandacht probeerde te trekken. Ik ben daar natuurlijk op af gestapt waarna ze tegen me aan begon te dansen op een enigszins opwindende manier.
Normaliter zou ik zeggen, prima, eens zien of ik hier een leuke nacht uit kan halen. Maar na een kort gesprekje kwam ik er achter dat ze dus een vriend heeft, en ja, dan haak ik af. Ik zei al, ik trek blijkbaar vooral rare types aan...
Oei oei oei, inderdaad rare types, de meeste mannen zouden inderdaad haar toch neuken denk ik. Maar goed, je bent een goede jongen als ik het zo hoor.
  zondag 29 december 2013 @ 13:45:43 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824341
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Breezerjeugd. Of is dat alweer voorbij, die mooie zomer tijd? ;(
Ik schat dat dit meisje een jaar of 22/23 was. Dan heb je de breezertijd toch al even achter je lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')