abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134778002

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:21:22 #2
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134778740
Nog een belangrijke tip is denk ik dat je vooral jezelf moet blijven.
En als je op iemand afstapt die je erg leuk lijkt, gewoon erop af stappen met het idee van ik zie wel, zo van gaat het goed, dan gaat het goed en anders maar niet. kan een groot verschil maken.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134788159
Mensen, ik heb een date doordat een meisje mij heeft gevraagd (los van het uitgaan, ik ken haar van mijn vorige werk).

Nu voel ik eigenlijk niets voor haar, maar heb toch een date geregeld in de zin van "je weet maar nooit". Maar veel verwacht ik er niet van. Was dit wel goed van me? Ik heb nog nooit een vriendin gehad zei ik al in het vorige topic, maar daarom wil ik elke kans nemen die ik heb. Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niets bijznders voor haar voel, maar dat een date dat misschien kan veranderen...

Wat als het inderdaad niet klikt? Meteen zeggen na de date?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_134788452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen, ik heb een date doordat een meisje mij heeft gevraagd (los van het uitgaan, ik ken haar van mijn vorige werk).

Nu voel ik eigenlijk niets voor haar, maar heb toch een date geregeld in de zin van "je weet maar nooit". Maar veel verwacht ik er niet van. Was dit wel goed van me? Ik heb nog nooit een vriendin gehad zei ik al in het vorige topic, maar daarom wil ik elke kans nemen die ik heb. Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik niets bijznders voor haar voel, maar dat een date dat misschien kan veranderen...

Je bent nu al duidelijk naar haar toe hé, dus inderdaad als het niet klikt direct zeggen.
Ik zou persoonlijk niet naar een date gaan als ik geen interesse in iemand zou hebben, misschien als hij grappig is/lijkt voor de lol ofzo. Maar wie weet vind je haar leuk, Suc6 ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134788742
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent nu al duidelijk naar haar toe hé, dus inderdaad als het niet klikt direct zeggen.
Ik zou persoonlijk niet naar een date gaan als ik geen interesse in iemand zou hebben, misschien als hij grappig is/lijkt voor de lol ofzo. Maar wie weet vind je haar leuk, Suc6 ^O^
Ik heb haar wel goed laten weten dat er een kans is dat het niet klikt, inderdaad. Dankjewel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134791815
Vervelende mededeling hier:
Flirten gaat prima, maar het versieren niet :D
23 jaar, nog nooit een relatie gehad... ben er eigenlijk wel aan toe.
Ik kleed me opzich wel leuk (vind ik) en verzorg me ook wel aardig :) Maar toch wil het niet echt vlotten.
pi_134791983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:
Ik kleed me opzich wel leuk (vind ik) en verzorg me ook wel aardig :) Maar toch wil het niet echt vlotten.
Wat vervelend! :( Tot waar gaat het flirten goed en waar gaat het versieren fout?
pi_134792017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:
Join the club, haha. Over een paar maanden hebben we er allemaal een dankzij dit topic. ^^
pi_134792511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Niet zoveel over nadenken en gewoon plezier maken kerel. De rest merk je na afloop wel.
pi_134793311
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Wat vervelend! :( Tot waar gaat het flirten goed en waar gaat het versieren fout?
Het flirten gaat altijd goed tot het complimentjes geven etc, we raken dan gewoon goed aan de praat

Als ik dan een arm om d`r heen wil doen en d`r een drankje wil aanbieden word meestal de arm weggeslagen :') En het drankje word dan ook niet aangenomen..
pi_134793384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het flirten gaat altijd goed tot het complimentjes geven etc, we raken dan gewoon goed aan de praat

Als ik dan een arm om d`r heen wil doen en d`r een drankje wil aanbieden word meestal de arm weggeslagen :') En het drankje word dan ook niet aangenomen..
Je moet dan ook niet als je klaar bent met praten direct een arm om haar heen doen.

Leer elkaar beter kennen.
pi_134793565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Timing is essentieel. Een bitch, maar daarom ook des te belangrijker. Iets wat je moet aanvoelen en alleen met de tijd en ervaring leert. Ook afhankelijk van de signalen die ze je geeft. Verschilt per vrouw.

Is lastig, doe het zelf ook lang niet altijd goed. :')
pi_134793752
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Timing is essentieel. Een bitch, maar daarom ook des te belangrijker. Iets wat je moet aanvoelen en alleen met de tijd en ervaring leert. Ook afhankelijk van de signalen die ze je geeft. Verschilt per vrouw.

Is lastig, doe het zelf ook lang niet altijd goed. :')
Met de signalen zit ik heel vaak nog in de knoop.
Als ik merk dat ze heel erg vaak naar me lacht of vaak oogcontact zoekt dan heb ik wel zoiets van, ok.. *Doet arm om d`r heen* Meestal word dat dan niet in dank afgenomen... Vind ik vreemd, want het is puur een vriendelijk gebaar en het is niet zo alsof ik meteen met haar ga zitten tongworstelen :')
pi_134795168
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik merk dat ze heel erg vaak naar me lacht of vaak oogcontact zoekt dan heb ik wel zoiets van, ok.. *Doet arm om d`r heen* Meestal word dat dan niet in dank afgenomen... Vind ik vreemd, want het is puur een vriendelijk gebaar en het is niet zo alsof ik meteen met haar ga zitten tongworstelen :')
Volgens mij is de eerste voorwaarde om te versieren of zelfs om gelukkig te zijn ,het geloof in jezelf en zelfvertrouwen. En als versieren niet makkelijk gaat, dan is het soms ook questie van mensen die sowieso al weinig zelfvertrouwen hebben en té onzeker zijn. Of hopeloos iets te hard willen. Dus voor zulke mensen is het denk ik belangrijk om eerst hun zelfvertrouwen aan te pakken. Want een vrouw voelt het echt wel wanneer ze te maken heeft met iemand die hopeloos is en dat is niet aantrekkelijk.

Versieren/verleiden hoort leuk te zijn, gewoon genieten , lachen en plezier maken. Dus niet veel achter een date zoeken, maar genieten van de moment etc.

Verder zijn er ook dingen waar je geen invloed op hebt bijvoorbeeld "geur" en "stemgeluid". Soms is het echt heel simpel, als een vrouw aangetrokken is tot jouw "geur" of zelfs jouw "stemgeluid" dan maakt het soms niet uit wat je zegt of doet. Soms wil ze jou gewoon zoenen omdat jouw "geur" of "stem" haar aantrekt. Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar soms kan een meisje je heel leuk vinden, maar gewoon niet aangetrokken zijn tot jouw "geur" of "stemgeluid" en andersom. Maar goed. Dit is geen versiertip, maar meer verklaring waarom je o.a. niet met iedere vrouw kan matchen en afwijzing niet te veel persoonlijk moet vatten. Dus als een vrouw jou afwijst moet je soms niet te ver gaan zoeken, sommige dingen hebben geen verklaring. Zeker als we over aantrekkingskracht spreken. Dit verklaart ook waarom de ene vrouw een man met sixpack niet aantrekkelijk kan vinden, omdat hij bijvoorbeeld een vrouwenstem (lees: geen zware diepe stem) heeft, terwijl het voor de ander vrouw geen issue zou zijn. Ik kan soms bijvoorbeeld stemgeluid en lichaamsgeur van een man heel erg aantrekkelijk vinden dan wat hij zegt en hoe hij eruit ziet.

Het ding bij versieren is, dat je eigenlijk niet veel moet doen, maar gewoon echt genieten en het zien als iets leuks en niet als een programma waarin je al dan niet wordt goedgekeurd. Gewoon niet te veel verwachten als je iemand gaat versieren of als je op een date ga. Fun hebben en niet te veel nadenken. :)

OMG wat kan ik zagen seg ! _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 28-12-2013 18:49:15 ]
pi_134795398
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij is de eerste voorwaarde om te versieren of zelfs om gelukkig te zijn ,het geloof in jezelf en zelfvertrouwen. En als versieren niet makkelijk gaat, dan is het soms ook questie van mensen die sowieso al weinig zelfvertrouwen hebben en té onzeker zijn. Of hopeloos iets te hard willen. Dus voor zulke mensen is het denk ik belangrijk om eerst hun zelfvertrouwen aan te pakken. Want een vrouw voelt het echt wel wanneer ze te maken heeft met iemand die hopeloos is en dat is niet aantrekkelijk.

Versieren/verleiden hoort leuk te zijn, gewoon genieten , lachen en plezier maken. Dus niet veel achter een date zoeken, maar genieten van de moment etc.

Verder zijn er ook dingen waar je geen invloed op hebt bijvoorbeeld "geur" en "stemgeluid". Soms is het echt heel simpel, als een vrouw aangetrokken is tot jouw "geur" of zelfs jouw "stemgeluid" dan maakt het soms niet uit wat je zegt of doet. Soms wil ze jou gewoon zoenen omdat jouw "geur" of "stem" haar aantrekt. Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar soms kan een meisje je heel leuk vinden, maar gewoon niet aangetrokken zijn tot jouw "geur" of "stemgeluid" en andersom. Maar goed. Dit is geen versiertip, maar meer verklaring waarom je o.a. niet met iedere vrouw kan matchen en afwijzing niet te veel persoonlijk moet vatten. Dus als een vrouw jou afwijst moet je soms niet te ver gaan zoeken, sommige dingen hebben geen verklaring. Zeker als we over aantrekkingskracht spreken. Dit verklaart ook waarom de ene vrouw een man met sixpack niet aantrekkelijk kan vinden, omdat hij bijvoorbeeld een vrouwenstem (lees geen zware diepe stem) heeft, terwijl het voor de ander vrouw geen issue zou zijn. Ik kan soms bijvoorbeeld stemgeluid en lichaamsgeur van een man heel erg aantrekkelijk vinden dan wat hij zegt en hoe hij eruit ziet.

Het ding bij versieren is, dat je eigenlijk niet veel moet doen, maar gewoon echt genieten en het zien als iets leuks en niet als een programma waarin je al dan niet wordt goedgekeurd. Gewoon niet te veel verwachten als je iemand gaat versieren of als je op een date ga. Fun hebben en niet te veel nadenken. :)

OMG wat kan ik zagen seg ! _O-
Inderdaad stem en geur zijn zeer belangrijk :) Eén van de eerste dingen die ik doe na eerst keer bellen/eerste date, vragen of ik lekker rook en of mijn stem goed klinkt.
pi_134795431
Dat niet teveel nadenken en niet teveel analyseren is een van de belangrijkste tips inderdaad. Al wordt dat nog best lastig wanneer je verliefd wordt of bent, toch proberen niet zo veel te doen.
pi_134795476
Nou ja, feromonen kun je niet bij de parfumerie kopen heh. :s)
pi_134795520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Daarom vraag ik het. Kan ik gelijk mijn conclusie trekken.
pi_134795556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Klopt, daarom dus soms niet te veel nadenken hé. Zo heb je mensen die hun tanden bleken, maar dat is ook nog geen garantie voor een betoverende glimlach. Maar een leuke parfum kan ook wel aantrekelijk zijn bij een man :). Zolang het niet té is, want lichaamsgeur van een man vind ik soms aantrekkelijker dan zijn parfum :9
pi_134795619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef rolklem het volgende:

[..]

Je weet toch wel enigszins of ze je leuk vindt na een date?

Als ze lekker ruikt zoen ik haar gewoon meteen. Dan is het meteen duidelijk. Daarna naar een park wat wandelen en nog eens aan haar 'snuffelen' ter plekke. :s)
pi_134795652
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef rolklem het volgende:

[..]

Als een man echt lekker ruikt dan is dat onweerstaanbaar en hoef je het haar niet te vragen. Als je haar een kus geeft in haar nek dan zeg ze dat wel van "oh wat ruik je lekker".
pi_134795689
:D

Binnenpretje excuus. :P
pi_134795691
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Als ze lekker ruikt zoen ik haar gewoon meteen. Dan is het meteen duidelijk. Daarna naar een park wat wandelen en nog eens aan haar 'snuffelen' ter plekke. :s)
Ik zoen hem ook direct als hij zo een aangename geur heeft en een sexy mannelijke stem :9
pi_134795714
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik zoen hem ook direct als hij zo een aangename geur heeft en een sexy mannelijke stem :9
Ik heb een vanille luchtje op meestal :@
pi_134795809
quote:

[..]

Even de telefoon pakken. :Y)
Oh wacht. Dit is offtopic.
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:00:28 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134795817
quote:

[..]

Altijd al gedacht dat jij uitzonderlijk bent. Veel vrouwen zijn toch erg terughoudend op dit vlak heb ik gemerkt...

p.s. Heb je nu al een date geregeld met die ene gozer?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134797482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb een vanille luchtje op meestal :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Even de telefoon pakken. :Y)
Oh wacht. Dit is offtopic.
XoXoXo

P.S. inderdaad offtopic :)
pi_134797659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat jij uitzonderlijk bent. Veel vrouwen zijn toch erg terughoudend op dit vlak heb ik gemerkt...

Yatsie toch, ik ben gewoon gezond hoor, meer niet :) Ik zie niet in waarom zoenen een issue hoort te zijn, iemand zoenen betekent nog niet dat je ermee gaat trouwen toch?. Maar goed, sommige dingen zijn niet complicated hé. Allez, op dat vlak dan toch :P

P.S. nee nog niet, binnenkort :o
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:52:42 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134798034
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Yatsie toch, ik ben gewoon gezond hoor, meer niet :) Ik zie niet in waarom zoenen een issue hoort te zijn, iemand zoenen betekent nog niet dat je ermee gaat trouwen toch?. Maar goed, sommige dingen zijn niet complicated hé. Allez, op dat vlak dan toch :P

P.S. nee nog niet, binnenkort :o
Blijkbaar is het toch een issue. Een paar dagen terug sprak ik een meisje wat ik nu een maand of twee ken en waarvan ik dacht dat ze geen interesse in mij had, en hadden we het hier voor de grap een beetje over. Ze vertelde me dat ze me een paar weken terug met uitgaan wilde zoenen maar dit niet deed omdat ze dacht dat ik dat niet wilde en het een issue zou vinden. Nu ben ik verder niet heel erg tot haar aangetrokken maar ik vond het toch wel typerend om te horen dat dit toch een issue was voor haar. Wie weet doe ik hier nog iets mee in de toekomst, al denk ik dat die kans niet zo groot is...

p.s. Wel al gevraagd? Weet hij van de interesse?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134798278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik moet ook geen arm om me heen hebben. Vind ik zo'n joviaal en boers iets. Is gewoon niet fijn.
pi_134808196
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik had het nu inderdaad over dates waar ik het niet weet of niet aanvoelde (en dus niet zoende o.i.d.).

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Als een man echt lekker ruikt dan is dat onweerstaanbaar en hoef je het haar niet te vragen. Als je haar een kus geeft in haar nek dan zeg ze dat wel van "oh wat ruik je lekker".
Niet elke vrouw spreekt zo makkelijk haar gevoelens altijd uit :P helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef yats het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik was laatst gewoon van m'n apropos omdat een vrouw mij een kusje gaf voordat ik het kon doen :')
pi_134809954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef yats het volgende:

[..]

Blijkbaar is het toch een issue. Een paar dagen terug sprak ik een meisje wat ik nu een maand of twee ken en waarvan ik dacht dat ze geen interesse in mij had, en hadden we het hier voor de grap een beetje over. Ze vertelde me dat ze me een paar weken terug met uitgaan wilde zoenen maar dit niet deed omdat ze dacht dat ik dat niet wilde en het een issue zou vinden. Nu ben ik verder niet heel erg tot haar aangetrokken maar ik vond het toch wel typerend om te horen dat dit toch een issue was voor haar. Wie weet doe ik hier nog iets mee in de toekomst, al denk ik dat die kans niet zo groot is...

p.s. Wel al gevraagd? Weet hij van de interesse?
OMG, wat een verhaal, gelukkig was je niet erg aangetrokken tot haar en had je niet veel zin om haar te zoenen dan. Wat een vrouw :')

P.S. ja hoor hij weet het van de interesse en we gaan binnenkort afspreken. Spannend :)
  zondag 29 december 2013 @ 02:56:48 #33
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134815965
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

OMG, wat een verhaal, gelukkig was je niet erg aangetrokken tot haar en had je niet veel zin om haar te zoenen dan. Wat een vrouw :')

P.S. ja hoor hij weet het van de interesse en we gaan binnenkort afspreken. Spannend :)
Ik trek blijkbaar aparte types aan. Net bij het uitgaan ook weer, dan is een best ok meisje eerst een minuut of 10 naar me aan het lonken, dan kom ik haar kant op en begint ze een minuut of 5 tegen me op te rijden waar ik natuurlijk op reageer, vervolgens raken we een beetje aan de praat blijkt ze een vriend te hebben. Ja, dan haak ik af natuurlijk. Ik ga nooit in relaties zitten omdat ik de 'andere kant' daarvan ken. Verder ook een weinig geslaagde avond dus ik vermoed dat ik de adviezen hier nog wel even nodig ga hebben...
pi_134822761
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik trek blijkbaar aparte types aan. Net bij het uitgaan ook weer, dan is een best ok meisje eerst een minuut of 10 naar me aan het lonken, dan kom ik haar kant op en begint ze een minuut of 5 tegen me op te rijden waar ik natuurlijk op reageer, vervolgens raken we een beetje aan de praat blijkt ze een vriend te hebben. Ja, dan haak ik af natuurlijk. Ik ga nooit in relaties zitten omdat ik de 'andere kant' daarvan ken. Verder ook een weinig geslaagde avond dus ik vermoed dat ik de adviezen hier nog wel even nodig ga hebben...
Ook al gaat versieren niet zo makkelijk, je bent tenminste een goed mens :)
pi_134823663
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:56 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry Yatsiee,maar versta jouw post niet goed. Wat betekent: "aan het lonken", is dat in de zin van "avances maken"? En als dat zo is, is dat toch ook weer een rare vrouw, als die een vriendje heeft waarom gaat die met jou versieren dan? Ik bedoel, wat zegt ze dan?
Allez, het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp want, versta ook niet wat "tegen me op te rijden" betekent. Is "aan het lonken" en "tegen me op rijden"= versieren dan?
pi_134823895
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Sorry Yatsiee,maar versta jouw post niet goed. Wat betekent: "aan het lonken", is dat in de zin van "avances maken"? En als dat zo is, is dat toch ook weer een rare vrouw, als die een vriendje heeft waarom gaat die met jou versieren dan? Ik bedoel, wat zegt ze dan?
Allez, het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp want, versta ook niet wat "tegen me op te rijden" betekent. Is "aan het lonken" en "tegen me op rijden"= versieren dan?

Lonken is loeren, kijken, oogcontact zoeken.
Tegen iemand oprijden is droogneuken op de dansvloer. Zeg maar.
pi_134824016
quote:

[..]

Vlamingen ;(
Vlamingen :D
  zondag 29 december 2013 @ 13:37:36 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824017
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ook al gaat versieren niet zo makkelijk, je bent tenminste een goed mens :)
Dank je, dat zie ik maar als compliment. Ik probeer me in mijn leven ook zo te gedragen zoals ik ook graag door anderen behandeld word. Waarschijnlijk is dat ook deels het probleem, en ben ik teveel een 'nice guy'. Maar ja, om mezelf nu tot klootzak om te vormen zie ik ook niet zitten.
pi_134824081
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef yats het volgende:

[..]

Dank je, dat zie ik maar als compliment. Ik probeer me in mijn leven ook zo te gedragen zoals ik ook graag door anderen behandeld word. Waarschijnlijk is dat ook deels het probleem, en ben ik teveel een 'nice guy'. Maar ja, om mezelf nu tot klootzak om te vormen zie ik ook niet zitten.
Heb ik ook hoor :) Vind het ook een beetje gevoelloos om iemand te laten vreemdgaan en dan te zeggen: "ja, daar heb ik niets mee te maken". Nee, dat heb je inderdaad niet, maar zonder jou zou de ander in ieder geval niet zijn vreemdgegaan met jou (misschien wel met iemand anders... maar dát is jouw verantwoordelijkheid niet. Al probeer ik wel nog mee te geven dat vreemdgaan nergens goed voor is als het mij overkomt).
pi_134824084
quote:

[..]

Ik zie niet zo goed hoe jij dan problemen hebt? Je stapt tenminste op vrouwen af, je hebt dates. Je bent enkel nog niet een leuke dame tegengekomen zo lijkt het?
pi_134824140
quote:

[..]

Je bent een goede jongen en verdient daarvoor een kusje :* Als een vrouw dat
niet kan waarderen dan is dat haar verlies :+
  zondag 29 december 2013 @ 13:41:35 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824189
quote:

[..]

Met lonken bedoel ik dat ik bij een tafeltje met een vriend van me in gesprek was en in de tussentijd de hele tijd een meisje dat een meter of twee verderop aan de bar stond me de hele tijd aan het bekijken was en mijn aandacht probeerde te trekken. Ik ben daar natuurlijk op af gestapt waarna ze tegen me aan begon te dansen op een enigszins opwindende manier.
Normaliter zou ik zeggen, prima, eens zien of ik hier een leuke nacht uit kan halen. Maar na een kort gesprekje kwam ik er achter dat ze dus een vriend heeft, en ja, dan haak ik af. Ik zei al, ik trek blijkbaar vooral rare types aan...
pi_134824196
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent een goede jongen en verdient daarvoor een kusje :* Als een vrouw dat
niet kan waarderen dan is dat haar verlies :+
Daar koopt een goede jongen echter niets van, helaas.
pi_134824198
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Lonken is loeren, kijken, oogcontact zoeken.
Tegen iemand oprijden is droogneuken op de dansvloer. Zeg maar.
Oh op die manier, maar , omg waarom doet ze dat dan :{
pi_134824248
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef rolklem het volgende:

[..]

Vlamingen ;(
Vlamingen :D
Problemen? :o Iets tegen Vlamingen? :7
pi_134824304
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Problemen? :o Iets tegen Vlamingen? :7
Nee, ik vind ze juist leuk :D maar af en toe zijn ze een beetje wereldvreemd.
pi_134824310
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh op die manier, maar , omg waarom doet ze dat dan :{

Breezerjeugd. Of is dat alweer voorbij, die mooie zomer tijd? ;(
  zondag 29 december 2013 @ 13:44:47 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824313
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zie niet zo goed hoe jij dan problemen hebt? Je stapt tenminste op vrouwen af, je hebt dates. Je bent enkel nog niet een leuke dame tegengekomen zo lijkt het?
Het is maar wat je dates noemt. In dat jaar dat ik nu vrijgezel ben heb ik welgeteld 1 echte date gehad en ben ik een keer naar een speeddate-avond geweest om dat ook eens mee te maken. Beiden leverden me uiteindelijk 0,0 op. Geen vervolgdate of ook maar een afscheidszoen.

Het probleem wat ik heb zit inderdaad niet zozeer in het op vrouwen af stappen, maar vooral op een soort 'afronding'. Ik word erg snel in het hokje 'aardige jongen, goede vriend' gestopt en dat frustreert een beetje. Ik bedoel, een man heeft ook zo zijn behoeftes, en dat komt er totaal niet uit.
pi_134824333
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef yats het volgende:

[..]

Met lonken bedoel ik dat ik bij een tafeltje met een vriend van me in gesprek was en in de tussentijd de hele tijd een meisje dat een meter of twee verderop aan de bar stond me de hele tijd aan het bekijken was en mijn aandacht probeerde te trekken. Ik ben daar natuurlijk op af gestapt waarna ze tegen me aan begon te dansen op een enigszins opwindende manier.
Normaliter zou ik zeggen, prima, eens zien of ik hier een leuke nacht uit kan halen. Maar na een kort gesprekje kwam ik er achter dat ze dus een vriend heeft, en ja, dan haak ik af. Ik zei al, ik trek blijkbaar vooral rare types aan...
Oei oei oei, inderdaad rare types, de meeste mannen zouden inderdaad haar toch neuken denk ik. Maar goed, je bent een goede jongen als ik het zo hoor.
  zondag 29 december 2013 @ 13:45:43 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824341
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Breezerjeugd. Of is dat alweer voorbij, die mooie zomer tijd? ;(
Ik schat dat dit meisje een jaar of 22/23 was. Dan heb je de breezertijd toch al even achter je lijkt me.
pi_134824380
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef rolklem het volgende:

[..]

Daar koopt een goede jongen echter niets van, helaas.
En dus.....
  zondag 29 december 2013 @ 13:47:03 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824392
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Oei oei oei, inderdaad rare types, de meeste mannen zouden inderdaad haar toch neuken denk ik. Maar goed, je bent een goede jongen als ik het zo hoor.
Dat laatste hoor ik dus te vaak. Maar dat levert je geen leuke dates/relaties of zelfs een ONS op. En ja, dat frustreert...
pi_134824394
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef yats het volgende:

[..]

Het is maar wat je dates noemt. In dat jaar dat ik nu vrijgezel ben heb ik welgeteld 1 echte date gehad en ben ik een keer naar een speeddate-avond geweest om dat ook eens mee te maken. Beiden leverden me uiteindelijk 0,0 op. Geen vervolgdate of ook maar een afscheidszoen.

Het probleem wat ik heb zit inderdaad niet zozeer in het op vrouwen af stappen, maar vooral op een soort 'afronding'. Ik word erg snel in het hokje 'aardige jongen, goede vriend' gestopt en dat frustreert een beetje. Ik bedoel, een man heeft ook zo zijn behoeftes, en dat komt er totaal niet uit.
Een jaar is nog niet zo heel lang heh?

Daarnaast, afgaande op hetgeen je schrijft zou ik zeggen, brutaler. Dat heb ik geloof ik al eens gezegd? :P

Geldt voor meer posters hier. Durf eens wat brutaals te zeggen, te doen. Toon je zelfverzekerdheid, en in het begin kun je best een keer een beetje blufpoker spelen. Toch kunnen er ook veel posters een voorbeeld aan je nemen qua actie ondernemen, vind ik.
pi_134824417
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef rolklem het volgende:

[..]

Nee, ik vind ze juist leuk :D maar af en toe zijn ze een beetje wereldvreemd.
Hahaha wereldvreemd is toch spannend.

P.S. Vlamingen is wat offtopic. :)
pi_134824439
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef complicate het volgende:

[..]

En dus.....
Dat de leukste jongens altijd achter blijven omdat ze niet de neiging hebben een vrouw zo snel mogelijk in bed te praten. Al zal dit wel iets té stereotyperend zijn.
pi_134824539
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef rolklem het volgende:

[..]

Dat de leukste jongens altijd achter blijven omdat ze niet de neiging hebben een vrouw zo snel mogelijk in bed te praten. Al zal dit wel iets té stereotyperend zijn.
Stel jezelf de vraag: zou ik een vrouw sexy en aantrekkelijk vinden als haar gedrag van een orde is dat je al weet dat ze je wilt, nog voordat ze een woord ook maar uitgesproken heeft? Die om elke grap van je overdreven lacht, heel handtastelijk is, etc?

Of een vrouw die extreem lief voor je is, die voor je kookt, naar je luistert, onthoudt wanneer voetbal op tv is, en alles leuk en geweldig vindt wat jij geweldig vindt? Zoals je moeder vroeger wellicht ook deed?

Bijvoorbeeld. :P
  zondag 29 december 2013 @ 13:51:12 #57
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824573
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Een jaar is nog niet zo heel lang heh?

Daarnaast, afgaande op hetgeen je schrijft zou ik zeggen, brutaler. Dat heb ik geloof ik al eens gezegd? :P

Geldt voor meer posters hier. Durf eens wat brutaals te zeggen, te doen. Toon je zelfverzekerdheid, en in het begin kun je best een keer een beetje blufpoker spelen. Toch kunnen er ook veel posters een voorbeeld aan je nemen qua actie ondernemen, vind ik.
Een jaar zonder seks of enige andere intimiteit niet lang? Ik vind het anders verdomd lang en zie voorlopig ook geen licht aan het einde van de tunnel.

Wat bedoel je precies met brutaler? Ik heb af en toe best van dat soort gevatte opmerkingen, maar ofwel ze zijn verkeerd getimed, ofwel bij de verkeerde vrouw (want bezet of geen interesse) ofwel ze zijn nog niet brutaal genoeg. Vergeet niet, voor 'nice guys' is het lastig om te brutaal te zijn omdat we dan denken dat we het verprutsen.
pi_134824599
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Stel jezelf de vraag: zou ik een vrouw sexy en aantrekkelijk vinden als haar gedrag van een orde is dat je al weet dat ze je wilt, nog voordat ze een woord ook maar uitgesproken heeft? Die om elke grap van je overdreven lacht, heel handtastelijk is, etc?

Of een vrouw die extreem lief voor je is, die voor je kookt, naar je luistert, onthoudt wanneer voetbal op tv is, en alles leuk en geweldig vindt wat jij geweldig vindt? Zoals je moeder vroeger wellicht ook deed?

Bijvoorbeeld. :P
Dat tweede. Maar vrouwen lijken dat niet met mij eens te zijn :')
pi_134824681
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Een jaar zonder seks of enige andere intimiteit niet lang? Ik vind het anders verdomd lang en zie voorlopig ook geen licht aan het einde van de tunnel.

Wat bedoel je precies met brutaler? Ik heb af en toe best van dat soort gevatte opmerkingen, maar ofwel ze zijn verkeerd getimed, ofwel bij de verkeerde vrouw (want bezet of geen interesse) ofwel ze zijn nog niet brutaal genoeg. Vergeet niet, voor 'nice guys' is het lastig om te brutaal te zijn omdat we dan denken dat we het verprutsen.
Ik denk dat de meesten minder seks en intimiteit hebben dan ze zouden willen of durven toe te geven nochtans.

Ja, gevat. Of suggestief. Plagerig. Uitdagend. En als je het verprutst jammer dan. NEXT, zoals complicate zo mooi zei, nog niet zo lang geleden. Maar als je een beetje zelfverzekerd bent en haar aankijkt met een wat ondeugende blik terwijl je iets uitdagends zegt, hoef je niet zo bang te zijn dat je het verneukt. Vinden ze waarschijnlijk alleen maar leuk.
pi_134824725
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Hahaha wereldvreemd is toch spannend.

P.S. Vlamingen is wat offtopic. :)
Een beetje wereldvreemd, maar wel lekker. :9
pi_134824846
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef rolklem het volgende:

[..]

Dat tweede. Maar vrouwen lijken dat niet met mij eens te zijn :')
Nee. Je bent dan ook een man. Die gaat jagen, verdedigt zijn huis en vrouw met zijn grote knuppel, komt dagelijks thuis met vers gevangen buffels, en sleurt na de maaltijd zijn vrouw aan haar haren verder zijn grot in. :7
  zondag 29 december 2013 @ 13:59:33 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134824925
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten minder seks en intimiteit hebben dan ze zouden willen of durven toe te geven nochtans.

Ja, gevat. Of suggestief. Plagerig. Uitdagend. En als je het verprutst jammer dan. NEXT, zoals complicate zo mooi zei, nog niet zo lang geleden. Maar als je een beetje zelfverzekerd bent en haar aankijkt met een wat ondeugende blik terwijl je iets uitdagends zegt, hoef je niet zo bang te zijn dat je het verneukt. Vinden ze waarschijnlijk alleen maar leuk.
Die hele 'schaamcultuur' heb ik niets mee. Ik doe er nooit zo moeilijk over om toe te geven dat ik seks/intimiteit het meeste mis van mijn relatie. Het is toch anders thuis komen na werk in een leeg huis, dan in een huis met een leuke partner. Vrijwel mijn hele omgeving weet dit ook omdat ik daar niet zo moeilijk over doe. En ja, dan ben je soms het pispaaltje qua grappen. Gelukkig heb ik veel zelfspot en kan ik veel hebben, alhoewel ik soms ook even flink pissig reageer als ik geen zin meer heb in flauwe grappen.

Noem eens wat voorbeelden qua opmerkingen die zouden kunnen werken? Dan kan ik vergelijken of ik dezelfde soort opmerkingen plaats.
pi_134824967
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef yats het volgende:

[..]

Geen vervolgdate of ook maar een afscheidszoen.
Ok ok , Je hebt geen probleem met babbelen dat is al een pluspunt. Dus heb ik een tip voor je dat je misschien eens kan proberen. Dus als je tijdens jouw date genoeg praat , zorgt ervoor dat je naar het einde van de date bijna helemaal stil wordt en haar gewoon aankijken zonder iets te zeggen. Op dat moment kan ze jou vragen waarom je zo plots niets meer zegt en dan kijk je haar aan, neem je een stukje van haar haar uit haar gezicht terwijl je haar aankijkt en op dat moment gewoon zoenen, ofwel een kusje in haar nek ofwel gewoon heel passioneel op haar wang. Ik durf wedden dat ze dan meer zal willen :P.

Maar goed, normaal gezien voel je zo iets aan en als er genoeg aantrekkingskracht is en jullie niet verlegen zijn komt het wel goed. Dus echt minder proberen te praten en tijdens jouw afscheid zorgt je ervoor dat je haar passioneel zoent, allez, als je tot haar aangetrokken bent hé. :)
pi_134825071
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef rolklem het volgende:

[..]

"Probleem" met "leukste" jongens is dat ze niet durven zoenen hoor, voor de rest zijn ze wel ok. Als je al een vrouw niet durft zoenen dan kan je haar toch niet in je bed krijgen hé.
pi_134825138
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef complicate het volgende:

[..]

"Probleem" met "leukste" jongens is dat ze niet durven zoenen hoor, voor de rest zijn ze wel ok. Als je al een vrouw niet durft zoenen dan kan je haar toch niet in je bed krijgen hé.
Dat durf ik wel ;)
  zondag 29 december 2013 @ 14:05:37 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134825179
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok ok , Je hebt geen probleem met babbelen dat is al een pluspunt. Dus heb ik een tip voor je dat je misschien eens kan proberen. Dus als je tijdens jouw date genoeg praat , zorgt ervoor dat je naar het einde van de date bijna helemaal stil wordt en haar gewoon aankijken zonder iets te zeggen. Op dat moment kan ze jou vragen waarom je zo plots niets meer zegt en dan kijk je haar aan, neem je een stukje van haar haar uit haar gezicht terwijl je haar aankijkt en op dat moment gewoon zoenen, ofwel een kusje in haar nek ofwel gewoon heel passioneel op haar wang. Ik durf wedden dat ze dan meer zal willen :P.

Maar goed, normaal gezien voel je zo iets aan en als er genoeg aantrekkingskracht is en jullie niet verlegen zijn komt het wel goed. Dus echt minder proberen te praten en tijdens jouw afscheid zorgt je ervoor dat je haar passioneel zoent, allez, als je tot haar aangetrokken bent hé. :)
Het gekke is, tijdens een date praat ik eigenlijk niet eens zo heel veel. Ik luister meer dan dat ik praat. Het kan zijn dat ik het verkeerd inschat en dat ze wel meer willen, maar aan de andere kant, je mag dan toch ook wel wat initiatief vanuit de vrouw verwachten?

p.s. Heb je nog tips om uberhaupt het aantal dates uit te breiden? En dan bedoel ik niet willekeurig vrouwen aanspreken en uit vragen...
pi_134825184
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:59 schreef yats het volgende:

[..]

Die hele 'schaamcultuur' heb ik niets mee. Ik doe er nooit zo moeilijk over om toe te geven dat ik seks/intimiteit het meeste mis van mijn relatie. Het is toch anders thuis komen na werk in een leeg huis, dan in een huis met een leuke partner. Vrijwel mijn hele omgeving weet dit ook omdat ik daar niet zo moeilijk over doe. En ja, dan ben je soms het pispaaltje qua grappen. Gelukkig heb ik veel zelfspot en kan ik veel hebben, alhoewel ik soms ook even flink pissig reageer als ik geen zin meer heb in flauwe grappen.

Noem eens wat voorbeelden qua opmerkingen die zouden kunnen werken? Dan kan ik vergelijken of ik dezelfde soort opmerkingen plaats.
Dat kan. Maar ik bedoelde enkel dat je dus zeer zeker niet de enige bent die al enige tijd droog staat. Dat je omgeving grappen maakt zal denk ik vooral zijn om de aandacht van hen zelf af te leiden. Ze zullen zelf ook al wel de nodige tijd niet geneukt hebben.

Voorbeeld. Dat is lastig, dat is bij mij nogal situatiegebonden. Met de vrouw met wie ik contact heb momenteel heb ik gewoon gezegd dat ik haar wel diep wil nemen in het park of achteraan in de parkeergarage. Maar wat je wel en niet kunt zeggen moet je wel aan kunnen voelen. Hoe 'ver' je kunt gaan.
  zondag 29 december 2013 @ 14:08:17 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134825301
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat kan. Maar ik bedoelde enkel dat je dus zeer zeker niet de enige bent die al enige tijd droog staat. Dat je omgeving grappen maakt zal denk ik vooral zijn om de aandacht van hen zelf af te leiden. Ze zullen zelf ook al wel de nodige tijd niet geneukt hebben.

Voorbeeld. Dat is lastig, dat is bij mij nogal situatiegebonden. Met de vrouw met wie ik contact heb momenteel heb ik gewoon gezegd dat ik haar wel diep wil nemen in het park of achteraan in de parkeergarage. Maar wat je wel en niet kunt zeggen moet je wel aan kunnen voelen. Hoe 'ver' je kunt gaan.
Ik ben er vrij zeker van dat de personen waar de opmerkingen van komen niet droog staan. De ene is een rasechte player en de ander heeft al langere tijd een relatie. Dat maakt het soms wel extra pijnlijk, dat zij niet beseffen hoeveel moeite ik er soms mee heb.
pi_134825383
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat de personen waar de opmerkingen van komen niet droog staan. De ene is een rasechte player en de ander heeft al langere tijd een relatie. Dat maakt het soms wel extra pijnlijk, dat zij niet beseffen hoeveel moeite ik er soms mee heb.
Dan zeg dat tegen ze. Dat je er niet van gediend bent. Kom voor jezelf op, misschien helpt dat daarna meteen om ook wat assertiever richting vrouwen te zijn.
pi_134825645
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef yats het volgende:

[..]

Het gekke is, tijdens een date praat ik eigenlijk niet eens zo heel veel. Ik luister meer dan dat ik praat. Het kan zijn dat ik het verkeerd inschat en dat ze wel meer willen, maar aan de andere kant, je mag dan toch ook wel wat initiatief vanuit de vrouw verwachten?

p.s. Heb je nog tips om uberhaupt het aantal dates uit te breiden? En dan bedoel ik niet willekeurig vrouwen aanspreken en uit vragen...
Haha als ik jouw verhalen hoor, dan denk ik niet dat je te maken hebt met vrouwen die initiatief nemen, vandaar dat als je wat wil , dat het van jou zal moeten komen denk ik.
Ga je dan volgende keer proberen om een afscheidzoen te geven? Meer seksueel omgaan met een vrouw (zeker omdat je een ONS wil). Onthoud ook dat vrouwen ook van seks houden, als je haar genoeg prikkelt komt het wel goed. Maar als je haar zelfs geen afscheidzoen geeft dan is de passie al ver te zoeken, zeker als je te maken hebt met een vrouw die niet veel initiatief neemt.

P.S. Ik zou je aanraden om te stoppen met online dating, want volgens mij zijn de vrouwen die daar zitten echt niet veel sociaal aangelegd en meer onzeker e.d.. Ik respeceer ieder zijn manier, maar ik geloof echt niet dat jij daar een spontane vrouw zal tegenkomen. Pas op, het kan, maar als ik al je verhalen hoor, heb ik meer het idee, dat je meer irl zou moeten gaan versieren. Niet alleen versieren maar je wordt daardoor ook meer sociaal en krijgt meer ervaring dan zo via een site. Dat is mijn mening. :)
Maar als je toch tips nodig hebt over online dating dan heb ik er geen, ik weet meer van hoe mannen in het echt me versieren en wat lukt en niet lukt e.d. :)
  zondag 29 december 2013 @ 15:38:41 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134829722
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha als ik jouw verhalen hoor, dan denk ik niet dat je te maken hebt met vrouwen die initiatief nemen, vandaar dat als je wat wil , dat het van jou zal moeten komen denk ik.
Ga je dan volgende keer proberen om een afscheidzoen te geven? Meer seksueel omgaan met een vrouw (zeker omdat je een ONS wil). Onthoud ook dat vrouwen ook van seks houden, als je haar genoeg prikkelt komt het wel goed. Maar als je haar zelfs geen afscheidszoen geeft dan is de passie al ver te zoeken, zeker als je te maken hebt met een vrouw die niet veel initiatief neemt.

P.S. Ik zou je aanraden om te stoppen met online dating, want volgens mij zijn de vrouwen die daar zitten echt niet veel sociaal aangelegd en meer onzeker e.d.. Ik respeceer ieder zijn manier, maar ik geloof echt niet dat jij daar een spontane vrouw zal tegenkomen. Pas op, het kan, maar als ik al je verhalen hoor, heb ik meer het idee, dat je meer irl zou moeten gaan versieren. Niet alleen versieren maar je wordt daardoor ook meer sociaal en krijgt meer ervaring dan zo via een site. Dat is mijn mening. :)
Maar als je toch tips nodig hebt over online dating dan heb ik er geen, ik weet meer van hoe mannen in het echt me versieren en wat lukt en niet lukt e.d. :)
Ik sta nog wel ingeschreven bij een datingsite, maar ik doe er eigenlijk niets meer mee. Het leverde me gewoon te weinig op om het lidmaatschapsgeld te verantwoorden voor mezelf. Kortom, online daten doe/deed ik sowieso al niet echt.

Ik weet dat ik beter irl kan gaan versieren, maar zoals ik al zei blijft ergens toch zo'n naar duiveltje aanwezig als ik dat probeer. Ik zie mezelf overigens niet als zijnde 'niet sociaal' maar meer als 'sociaal onbeholpen bij single vrouwen'. Het begin is meestal wel ok, maar het volgende stapje is lastig. Het punt waarop je je interesse blootgeeft zeg maar, en dat is ook het punt waarop je de grootste kans op afwijzing loopt. Iemand die geen problemen met versieren heeft zal bij een afwijzing denken, ok, dan niet, next. Maar daar heb ik dus (nog steeds) moeite mee. Ik zie het toch nog te persoonlijk terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen...

Ik bedoelde qua tips overigens versieren irl en niet via internet. Alle tips zijn welkom!
pi_134830811
Ik begin nogal zwaar de behoefte te krijgen aan een vriendin de laatste tijd. Het probleem is echter een beetje dat ik niet zo snel op meisjes afstap of een gesprek start, daar stokt het regelmatig. Heb ook nog nooit een relatie gehad, maar daar had ik nooit echt de behoefte voor. Daarnaast ben ik ook niet iemand die snel verliefd wordt, ben dat tot op heden maar een keer echt geweest, en dan nog enkele meiden waar soms wat meer was, maar daar is het mee gezegd.

Verder ook weer niet te klagen van vrouwelijke aandacht en zijn er al wel enkele meiden, bijvoorbeeld op het werk, die mij dan wel weer leuk vonden. Nu nog eentje, die veel langere tijd bezig is, maar daar heb ik niet echt wat mee, geen goed gevoel bij. En de ene keer dat ik echt verliefd ben geweest was ook dan een collega, die is echter nu bezet en heb ik toendertijd in het begin veel te afwachtend gedaan. Zijn nu vier jaar verder ofzo, maar nog hebben wij bijvoorbeeld een soort klik, heel erg gezellig op het werk en heb ik ook nog altijd wat speciaals met haar qua gevoelens ook. Als ze dan weer zegt 'Ik hou nog wel van je hoor, het is dat ik een vriend heb.' Kan je uiteraard zien als opzoek naar aandacht, maar goed, dat krijgt ze al genoeg als ze wil.

In elk geval heb ik die hoop al laten varen, gewoon goede vrienden nu. Probleem blijft wel dat ik nu dus zeer zwaar de behoefte heb voor een vriendin, maar niet echt weet hoe ik dit nu mag gaan aanpakken, zit een beetje in een soort spagaat waarin ik niet echt weet hoe ik het mag gaan aanpakken..
pi_134830936
Online daten vind ik ook niet prettig, ik vind het veel te geforceerd. Het heeft me wel geholpen om een realistischer beeld van mezelf te krijgen en om te 'oefenen' met daten. Het is online namelijk wel redelijk makkelijk om als verlegen persoon binnen een korte tijd een date te hebben.
pi_134830965
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin nogal zwaar de behoefte te krijgen aan een vriendin de laatste tijd. Het probleem is echter een beetje dat ik niet zo snel op meisjes afstap of een gesprek start, daar stokt het regelmatig. Heb ook nog nooit een relatie gehad, maar daar had ik nooit echt de behoefte voor. Daarnaast ben ik ook niet iemand die snel verliefd wordt, ben dat tot op heden maar een keer echt geweest, en dan nog enkele meiden waar soms wat meer was, maar daar is het mee gezegd.

Verder ook weer niet te klagen van vrouwelijke aandacht en zijn er al wel enkele meiden, bijvoorbeeld op het werk, die mij dan wel weer leuk vonden. Nu nog eentje, die veel langere tijd bezig is, maar daar heb ik niet echt wat mee, geen goed gevoel bij. En de ene keer dat ik echt verliefd ben geweest was ook dan een collega, die is echter nu bezet en heb ik toendertijd in het begin veel te afwachtend gedaan. Zijn nu vier jaar verder ofzo, maar nog hebben wij bijvoorbeeld een soort klik, heel erg gezellig op het werk en heb ik ook nog altijd wat speciaals met haar qua gevoelens ook. Als ze dan weer zegt 'Ik hou nog wel van je hoor, het is dat ik een vriend heb.' Kan je uiteraard zien als opzoek naar aandacht, maar goed, dat krijgt ze al genoeg als ze wil.

In elk geval heb ik die hoop al laten varen, gewoon goede vrienden nu. Probleem blijft wel dat ik nu dus zeer zwaar de behoefte heb voor een vriendin, maar niet echt weet hoe ik dit nu mag gaan aanpakken, zit een beetje in een soort spagaat waarin ik niet echt weet hoe ik het mag gaan aanpakken..
Klinkt alsof ze bijna wacht tot je actie onderneemt. Mocht je dat doen, dan zou ik wel wachten met zoenen en dergelijke tot ze het heeft uitgemaakt met haar huidige vriend.
pi_134831332
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze bijna wacht tot je actie onderneemt. Mocht je dat doen, dan zou ik wel wachten met zoenen en dergelijke tot ze het heeft uitgemaakt met haar huidige vriend.
Ahja, zo zijn er wel 1000 andere dingen op te noemen wat ze deed in de afgelopen jaartjes en waar ik wat achter kan zoeken. Gewoon zeggen ik hou nog wel van je hoor of dat ze een beetje verliefd is op mij. Op mij wachten als we pauze hebben(maar dan ook echt, ze mocht al op pauze en ik nog niet, half uur later mocht ik dan en was zij ook nog niet op pauze gegaan. Moet ik nog iets doen voordat ik op pauze mag wat vijf tot tien minuten duurt en zij mag ook dan op pauze gaat ze mij eerst helpen en gaat dan mee, roept tegen iemand die eenmalig bij ons komt werken van een ander filiaal en zegt ze als ik vraag of ze mee op pauze gaat dat we een soort stelletje zijn. Veel recente dingen ook wel.

En ach, zo is er genoeg gebeurd. En heb dat ook vaak genoeg gedacht, maar soms denk ik ook wel dat ik dat gewoon wil zien en dat wel niet zo zijn. Ze hebben het ook al over samenwonen, doen nog gewoon dingen en al die shit. Dusja, weet het niet. Stiekem hoop ik er zwaar op, maar dat heb ik gelukkig al van mij afkunnen zetten. Zie het maar als een goede vriendschap/collega waarmee je gewoon veel lol kan hebben en een flinke lading gezelligheid.
pi_134831430
Waarom onderneem je niet eens actie? Trek je stoute en stoerste schoenen aan en vraag of ze iets met je wil gaan drinken of eten of zo.

Zegt ze ja, geweldig! Zegt ze nee, kun je het wellicht eens loslaten en verder kijken. Win-win.
pi_134831880
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Waarom onderneem je niet eens actie? Trek je stoute en stoerste schoenen aan en vraag of ze iets met je wil gaan drinken of eten of zo.

Zegt ze ja, geweldig! Zegt ze nee, kun je het wellicht eens loslaten en verder kijken. Win-win.
Waarom niet, tjah goeie vraag. Vooral ook wel omdat ze een vriend heeft, plannen liggen om samen te gaan wonen, en natuurlijk een collega is waarmee ik het gewoon gezellig heb. Ook weer lullig als dat plots omslaat, aan de andere kant natuurlijk heb je wel een punt.. Ergens ook wel een beetje angstschoentjes aan voor een noodscenario ofzo.
pi_134831991
Ik vraag me eerlijk gezegd af of haar vriend weet wat er toch wel enigszins tussen jullie gaande is.

En als je het niet wilt vragen, dan zou ik op zijn minst vragen of ze haar geflirt en avances wat zou kunnen temperen, zodat je haar uit je hoofd kunt zetten.

Maar serieus. Vraag haar gewoon mee uit. Duidelijker kan bijna niet.
pi_134832592
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd af of haar vriend weet wat er toch wel enigszins tussen jullie gaande is.

En als je het niet wilt vragen, dan zou ik op zijn minst vragen of ze haar geflirt en avances wat zou kunnen temperen, zodat je haar uit je hoofd kunt zetten.

Maar serieus. Vraag haar gewoon mee uit. Duidelijker kan bijna niet.
Geen idee eigenlijk, ene kant zou ik ergens wel niets liever willen, aan de andere kant zit ik met de gedachte dat ze een vriend heeft, ze plannen hebben over samenwonen en al die shit. Daarnaast studeer ik nu ook nog eens aan de andere kant van het land dus dat zijn nog wat drempeltjes..
pi_134833403
Je zoekt excuses. Maar dit werkt volgens mij ook niet goed voor je?
  zondag 29 december 2013 @ 17:01:59 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134833462
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, ene kant zou ik ergens wel niets liever willen, aan de andere kant zit ik met de gedachte dat ze een vriend heeft, ze plannen hebben over samenwonen en al die shit. Daarnaast studeer ik nu ook nog eens aan de andere kant van het land dus dat zijn nog wat drempeltjes..
Zet der dan uit je hoofd (enkel deze post gelezen).

maar als je zoveel beren ziet moet je er of voor gaan (wat seriemoordenaar zegt) of gewoon vergeten.
Niet ertussenin blijven hangen want daar wordt je zelf enkel maar ongelukkig van.
pi_134833583
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Je zoekt excuses. Maar dit werkt volgens mij ook niet goed voor je?
Klopt wel een beetje ja dat ik het zoek misschien, was ook heel de insteek niet van die eerste post van mij. Weet het niet echt, ik twijfel er nog zwaar over hoe en wat en hoe ze het nu precies dan zal bedoelen. Uiteraard maar één manier om daar achter te komen..

quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zet der dan uit je hoofd (enkel deze post gelezen).

maar als je zoveel beren ziet moet je er of voor gaan (wat seriemoordenaar zegt) of gewoon vergeten.
Niet ertussenin blijven hangen want daar wordt je zelf enkel maar ongelukkig van.
Daar was ik mee bezig, gaat al en een stuk beter, blijft wel iets speciaals natuurlijk, maar we hebben het gewoon gezellig en leuk met elkaar. Ik wou juist, nu zeker met de extra behoefte naar een vriendin opzoek naar iemand waardoor ik mede dat makkelijker uit mijn hoofd zou kunnen krijgen.
pi_134836726
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Klopt wel een beetje ja dat ik het zoek misschien, was ook heel de insteek niet van die eerste post van mij. Weet het niet echt, ik twijfel er nog zwaar over hoe en wat en hoe ze het nu precies dan zal bedoelen. Uiteraard maar één manier om daar achter te komen..

[..]

Daar was ik mee bezig, gaat al en een stuk beter, blijft wel iets speciaals natuurlijk, maar we hebben het gewoon gezellig en leuk met elkaar. Ik wou juist, nu zeker met de extra behoefte naar een vriendin opzoek naar iemand waardoor ik mede dat makkelijker uit mijn hoofd zou kunnen krijgen.
In tegenstelling tot wat de anderen zeggen (vraag haar mee uit óf zet haar uit je hoofd), zou ik tegen haar zeggen dat jullie eens moeten praten over wat er tussen jullie is. Ga erheen met de insteek: "ik wil niet dat ik tussen hun relatie insta als ze samenwonen, misschien kinderen krijgen, misschien trouwen, ..." en misschien kom je er wel uit met een hele andere insteek. Ik denk dat praten heel erg kan helpen.
pi_134837115
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]
Met de vrouw met wie ik contact heb momenteel heb ik gewoon gezegd dat ik haar wel diep wil nemen in het park.
Amai, dit had ik niet gelezen, maar diep worden genomen in een park O+ Nice :@ !
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef yats het volgende:

[..]
Ik zie mezelf overigens niet als zijnde 'niet sociaal' maar meer als 'sociaal onbeholpen bij single vrouwen'. Het begin is meestal wel ok, maar het volgende stapje is lastig. Het punt waarop je je interesse blootgeeft zeg maar, en dat is ook het punt waarop je de grootste kans op afwijzing loopt. Iemand die geen problemen met versieren heeft zal bij een afwijzing denken, ok, dan niet, next. Maar daar heb ik dus (nog steeds) moeite mee. Ik zie het toch nog te persoonlijk terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen...

Ik bedoelde qua tips overigens versieren irl en niet via internet. Alle tips zijn welkom!
Ik denk dat dat duiveltje inderdaad het grootste probleem blijkt te zijn bij jou, maar het is al goed dat je inziet dat het je remt, maar nu moet je het confonteren en de enige manier is helaas om toch te vallen en opstaan. En ook rekening mee houden dat je tot nu toe echt de "foute" vrouwen aantrekt en dat het dus niet aan jou ligt, zeker als ik al je verhaal hoor.

IRL versieren: in jouw geval fysiek contact zoeken. Wat jij moet leren is echt jouw gevoel te volgen en dus jouw gedachten niet jouw gevoel laten domineren. Je staat jezelf in de weg denk ik. Volgens mij is dat jouw grootste probleem, je luistert meer naar jou gedachten dan naar jouw gevoel. Ik geloof niet echt in signalen op vlak van versieren maar meer in directe communicatie.
Probeer sws meer fysiek te zijn dan een "vriend" als je haar versiert. En helaas ik kan je dat niet laten zien achter mijn scherm :P

Verder kan je ook te maken hebben met aseksuele vrouwen e.d., wat je ook doet die worden niet geprikkeld, dus heeft het geen zin om je afgewezen te voelen door zo een vrouw bijvoorbeeld. Zo heb je ook mannen die niet aanvoelen als een vrouw interesse heeft, daar kunnen ze ook weinig aandoen -denk ik- tenzij ze wél een vrouw tegenkomen die duidelijk aangeeft interesse te hebben.

Hoe je "aanvoelen" kunt stimuleren weet ik ook niet. Je hebt volgens mij mensen die meer aanvoelen dan anderen. Ik voel bijvoorbeeld heel snel aan wanneer ik te maken heb met een man die me in zijn bed probeert te krijgen of een man die mij leuk vindt of een man die een vrouw zoekt voor mee te trouwen :'). Zo voel ik ook mannen aan die gewoon graag verleiden, die zijn meestal relaxed in omgang met vrouwen en dat is echt super sexy :P Maar goed, je zal meer uit de praktijk leren dan via internet. En toch...
pi_134837493
Complicate, wil je ook? ~O>

En eens met je goede post.
pi_134837560
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Complicate, wil je ook? ~O>

En eens met je goede post.
In park of in de tuin onder de sterren? *)

Damn, zo moeilijk om niet offtopic te gaan hé :P
pi_134837934
Diep nemen :9
pi_134837961
quote:
12s.gif Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef complicate het volgende:

[..]

In park of in de tuin onder de sterren? *)

Damn, zo moeilijk om niet offtopic te gaan hé :P
En nog veel meer plekken.
  zondag 29 december 2013 @ 18:46:07 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134838090
Buiten is altijd leuk. Wel alleen even goed kijken of je niet ergens bent waar koeien/paarden vrij rondlopen, dat komt nog weleens op de onhandigste momenten storend over. En natuurlijk ook in de gaten houden of de 'flik' niet in de buurt is (helaas ooit kennis mee gemaakt).
pi_134838160
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:46 schreef yats het volgende:
Buiten is altijd leuk. Wel alleen even goed kijken of je niet ergens bent waar koeien/paarden vrij rondlopen, dat komt nog weleens op de onhandigste momenten storend over. En natuurlijk ook in de gaten houden of de 'flik' niet in de buurt is (helaas ooit kennis mee gemaakt).
Ik ook. Is wel een moodkiller inderdaad.
pi_134838488
Nou ken ik een jongedame, die in een kroeg werkt waar ik wel met enige regelmaat kom. Lacht altijd op zo'n manier naar me maakt uit haar iniatief praatjes en lacht om mijn stomme grapjes. Maar ik zou dus zweren dat ze me wel ziet zitten dat merk je op een of andere manier meestal wel.

Voor de rest gelaten wat het was maar ineens begon ze contact te zoeken met mij. dus ik regel haar nummer dit dat. Ten eerste is ze redelijk kortaf en ten tweede begint zei nooit eens het gesprek. Maar als ik haar dan weer zie zit ze stiekem wel weer naar mijn idee signalen te sturen. Snap het niet meer, beetje dubbele signalen dit weet nu ook niet precies wat ik ermee aanmoet :p
  zondag 29 december 2013 @ 18:55:52 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134838503
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 18:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai, dit had ik niet gelezen, maar diep worden genomen in een park O+ Nice :@ !

[..]

Ik denk dat dat duiveltje inderdaad het grootste probleem blijkt te zijn bij jou, maar het is al goed dat je inziet dat het je remt, maar nu moet je het confonteren en de enige manier is helaas om toch te vallen en opstaan. En ook rekening mee houden dat je tot nu toe echt de "foute" vrouwen aantrekt en dat het dus niet aan jou ligt, zeker als ik al je verhaal hoor.

IRL versieren: in jouw geval fysiek contact zoeken. Wat jij moet leren is echt jouw gevoel te volgen en dus jouw gedachten niet jouw gevoel laten domineren. Je staat jezelf in de weg denk ik. Volgens mij is dat jouw grootste probleem, je luistert meer naar jou gedachten dan naar jouw gevoel. Ik geloof niet echt in signalen op vlak van versieren maar meer in directe communicatie.
Probeer sws meer fysiek te zijn dan een "vriend" als je haar versiert. En helaas ik kan je dat niet laten zien achter mijn scherm :P

Verder kan je ook te maken hebben met aseksuele vrouwen e.d., wat je ook doet die worden niet geprikkeld, dus heeft het geen zin om je afgewezen te voelen door zo een vrouw bijvoorbeeld. Zo heb je ook mannen die niet aanvoelen als een vrouw interesse heeft, daar kunnen ze ook weinig aandoen -denk ik- tenzij ze wél een vrouw tegenkomen die duidelijk aangeeft interesse te hebben.

Hoe je "aanvoelen" kunt stimuleren weet ik ook niet. Je hebt volgens mij mensen die meer aanvoelen dan anderen. Ik voel bijvoorbeeld heel snel aan wanneer ik te maken heb met een man die me in zijn bed probeert te krijgen of een man die mij leuk vindt of een man die een vrouw zoekt voor mee te trouwen :'). Zo voel ik ook mannen aan die gewoon graag verleiden, die zijn meestal relaxed in omgang met vrouwen en dat is echt super sexy :P Maar goed, je zal meer uit de praktijk leren dan via internet. En toch...
Als ik je goed begrijp moet ik dus gewoon het blijven proberen ook al ga ik dan waarschijnlijk een aantal keer flink op mijn muil? Ik denk verder dat je wel gelijk hebt, ik heb wel vaker gehoord dat ik vrij rationeel ben (weinig mensen hebben mij echt ooit heel emotioneel gezien omdat ik mijn ware gevoel vaak niet wil uitten omdat ik dan waarschijnlijk bang ben voor de reacties van anderen).

Wat bedoel je met directe communicatie? Gewoon ronduit vragen 'he, ga je mee naar mijn casa'? Of gewoon vol op de mond zoenen en maar hopen dat je geen klap krijgt? Ik probeer sowieso wat fysieker te zijn door een arm in de (onder)rug of in het oor te fluisteren, maar daar krijg ik toch vaak weinig reactie op terug. Het zou leuk zijn om concrete voorbeelden van je te zien, maar dat is inderdaad lastig. Of ik moet je toevallig een keer in Leuven tegen gaan komen.

Ik denk overigens dat ik best eens in de categorie kan vallen die je aanhaalde : mannen die niet aanvoelen als een vrouw interesse heeft. Dat kan door dat duiveltje komen, maar kan ook gewoon een tekort in mijn opvoeding zijn natuurlijk aangezien ik dat soort dingen nooit van mijn vader geleerd heb en ik ook geen broers heb. Ik moet zeggen, de laatste tijd begin ik er lol in te krijgen om af en toe eens wat te testen/wat te plagen. Ik zit dan ook zeker niet stil in een hoekje, alleen levert het dus nog steeds weinig op...
  zondag 29 december 2013 @ 18:57:29 #93
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134838577
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik ook. Is wel een moodkiller inderdaad.
Geen boete gehad? Ik kon me er gelukkig onderuit kletsen (altijd handig die opleiding) alleen kom ik de bewuste agente nog weleens tegen wat nogal awkward kan zijn.
pi_134838708
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Wotte het volgende:
Nou ken ik een jongedame, die in een kroeg werkt waar ik wel met enige regelmaat kom. Lacht altijd op zo'n manier naar me maakt uit haar iniatief praatjes en lacht om mijn stomme grapjes. Maar ik zou dus zweren dat ze me wel ziet zitten dat merk je op een of andere manier meestal wel.

Voor de rest gelaten wat het was maar ineens begon ze contact te zoeken met mij. dus ik regel haar nummer dit dat. Ten eerste is ze redelijk kortaf en ten tweede begint zei nooit eens het gesprek. Maar als ik haar dan weer zie zit ze stiekem wel weer naar mijn idee signalen te sturen. Snap het niet meer, beetje dubbele signalen dit weet nu ook niet precies wat ik ermee aanmoet :p
Vraag haar :
"Vind je me leuk"?
"Wil je me"?
pi_134839137
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Vraag haar :
"Vind je me leuk"?
"Wil je me"?
Jah ik weet dat het vaak zo simpel is werkt dat zo met de deur in huis vallen ? Maar toch ik vind het maar vaag het eerste iniatief komt bij haar weg niet bij mij dus dan zou je denken dat je enigzins interresse kan tonen met shit vragen lijkt me. Maar jn principe zeg je van nee heb je ja kun je krijgen. Ik over analyseer dit weer ik weet het, niet denken maar doen :D
pi_134839194
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef yats het volgende:

[..]

Als ik je goed begrijp moet ik dus gewoon het blijven proberen ook al ga ik dan waarschijnlijk een aantal keer flink op mijn muil?
Dat ja.
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef yats het volgende:

[..]
Wat bedoel je met directe communicatie? Gewoon ronduit vragen 'he, ga je mee naar mijn casa'? Of gewoon vol op de mond zoenen en maar hopen dat je geen klap krijgt?
En dat.

Dus duidelijk zijn: haar onverwacht zoenen bijvoorbeeld wanneer ze bijna in haar auto gaat stappen, terwijl ze denkt dat je weg bent net op dat moment haar hand vastnemen en zoenen, of kusje in haar nek terwijl ze jouw onweerstaanbare geur ruikt haha :P

Hehe Ik bedoel dus inderdaad meer concreet zijn, wil je haar nummer dan zeg je :
mag ik je nummer?
Vertelt ze vage shit, dan zeg je : kan je wat duidelijker zijn met wat je wil?
Dus zoveel mogelijk direct communiceren en niet onrechtsreeks signalen zoeken.
Twijfel je aan iets vraag het haar dan, maar al lachend of gewoon relaxed. Snap je?
pi_134839321
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 19:10 schreef Wotte het volgende:

[..]

Jah ik weet dat het vaak zo simpel is werkt dat zo met de deur in huis vallen ? Maar toch ik vind het maar vaag het eerste iniatief komt bij haar weg niet bij mij dus dan zou je denken dat je enigzins interresse kan tonen met shit vragen lijkt me. Maar jn principe zeg je van nee heb je ja kun je krijgen. Ik over analyseer dit weer ik weet het, niet denken maar doen :D
Dus zeg je haar volgende keer: "kan je ook wat initiatief nemen, het komt teveel van mijn kant." ^O^
  zondag 29 december 2013 @ 19:15:14 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134839386
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef Wotte het volgende:

twee opties.. Of ze vind je echt leuk, of ze is gewoon goed in klantenbinding ;)

Als het t eerste is, dan kan het zijn dat ze gewoon erg verlegen is in het echt.
pi_134839431
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

We heten niet met z'n allen Hugh Grant... 8)7
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134839462
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Buffell het volgende:

[..]

We heten niet met z'n allen Hugh Grant... 8)7
Wat dan wel ? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo