abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135097610
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:11 schreef yats het volgende:

[..]

Volgens mij woon ik echt in het verkeerde land. In Nederland zijn de vrouwen toch een stuk kritischer en is 'jezelf zijn' helaas niet genoeg. Laat staan dat vrouwen duidelijk zijn.
Hey Yats, je hebt me weer gequoot zonder naam haha

Maar zoals ik je al eerder zei, je uit je niet genoeg naar vrouwen toe. Je zou directer leren communiceren en in principe als je wat duidelijker bent zal een vrouw - over het algemeen- dat ook zijn. En verder dus jezelf zijn houdt in dat je gewoon durft zeggen wat je denkt op dat moment en echt jouw gevoel volgen :). Snap je? dus jouw communicatie skills verbeteren :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135097665
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef yats het volgende:
Ik merk er weinig van. Gisteren met stappen een leuke vrouw ontmoet waarbij ik gewoon mezelf was, gezellig een beetje gekletst, maar zodra ik wat duidelijker werd qua intenties haakte ze met een smoes af. Dat hele daten/uitgaan etc begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk mede doordat mijn hele vriendengroep inmiddels bezet is. Ik kom eerder teleurgesteld thuis dan dat ik denk 'morgen weer'.
Tjah... Vrouwen...
Ik ben nooit ''duidelijk'' geweest, ik liet het altijd lopen... Aantrekkingskracht / spanning zit ook heel erg veel in oogcontact dus daaruit maakte ik de balans op...

Ik heb zelf heel erg het gevoel dat je pas iets moet zeggen als een vrouw daar onbewust toestemming voor geeft... Dus dat jij je intenties liet zien daar was zij dan niet aan toe. (logisch wel want ze reageerde er niet leuk op) de vraag is dus meer hoe dat komt dat zij daar niet aan toe was.
Misschien was er helemaal geen spanning... en ontwijk je dat een beetje.
Rustig aan.
pi_135097666
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef yats het volgende:

[..]

Ik merk er weinig van. Gisteren met stappen een leuke vrouw ontmoet waarbij ik gewoon mezelf was, gezellig een beetje gekletst, maar zodra ik wat duidelijker werd qua intenties haakte ze met een smoes af. Dat hele daten/uitgaan etc begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk mede doordat mijn hele vriendengroep inmiddels bezet is. Ik kom eerder teleurgesteld thuis dan dat ik denk 'morgen weer'.
Je wordt telleurgesteld omdat je het gewoon te hard wil, laat dat los en amuseer je toch eens zonder veel te verwachten. ofzo.
pi_135097715
[cliche1]Je moet het natuurlijk niet teveel willen nee[/cliche1]
pi_135097794
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:36 schreef Faxie het volgende:
[cliche1]Je moet het natuurlijk niet teveel willen nee[/cliche1]
Naja als je jezelf leert vermaken door contact te zoeken met vrouwen.. Wat voor mij eigenlijk stiekem toch wel heeft gegolden (is dat goed nederlands? WTF? :o) dan denk je een stuk minder na over de resultaten.

Alleen bij gebrek aan resultaat is dat ook niet houdbaar _O- Beter ben je als man er gewoon bewust op dat je een nummer vraagt en een date regelt als iemand daar leuk genoeg voor lijkt.
Rustig aan.
pi_135097823
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn vrienden merken het niet eens, dus blijkbaar valt dat wel mee.Maar dat het een beetje frustrerend word ga ik zeker niet ontkennen.
Vermaak jij jezelf als je contact zoekt met vrouwen? Ga je wel sociaal doen met een meisje omdat je het gewoon leuk vindt om zo te doen?

Ik moet zeggen dat ik zonder die motivatie een natte dweil ben, schiet er niks mee op.
Rustig aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:41:27 #232
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135097839
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey Yats, je hebt me weer gequoot zonder naam haha

Maar zoals ik je al eerder zei, je uit je niet genoeg naar vrouwen toe. Je zou directer leren communiceren en in principe als je wat duidelijker bent zal een vrouw - over het algemeen- dat ook zijn. En verder dus jezelf zijn houdt in dat je gewoon durft zeggen wat je denkt op dat moment en echt jouw gevoel volgen :). Snap je? dus jouw communicatie skills verbeteren :Y
Mijn excuus. Ik merk dat fok dat af en toe doet.

Is het raar dat ik het ook even niet meer weet?Aan de ene kant uitte ik soms te weinig mijn intenties, maar nu ik op het advies van mensen hier dat wel doe kom ik ook geen stap verder. Tot nu toe eigenlijk vooral een aantal keer een soort 'slap in the face' (figuurlijk dan he) gehad zodra ik wat meer duidelijk was. Dus ofwel ik begrijp signalen qua interesse nog teveel verkeerd (al is het dan wel raar dat ik toch gewoon gezellige gesprekken kan hebben), ofwel ik ben gewoon echt niet aantrekkelijk genoeg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135097845
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef kingtoppie het volgende:

Beter ben je als man er gewoon bewust op dat je een nummer vraagt en een date regelt als iemand daar leuk genoeg voor lijkt.
Je hoeft niet altijd een nummer te vragen, je kan ook gewoon jouw nummer achterlaten. Zo kom je zelfzeker over.
pi_135097871
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef yats het volgende:
Dus ofwel ik begrijp signalen qua interesse nog teveel verkeerd (al is het dan wel raar dat ik toch gewoon gezellige gesprekken kan hebben), ofwel ik ben gewoon echt niet aantrekkelijk genoeg.
Gezellig gesprek kan ook met een man he... Die hebben ook niet allemaal gelijk zin in een vrijpartij met je... Een gezellig gesprek is iets anders dan seksuele spanning.
Rustig aan.
pi_135097895
quote:
3s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hoeft niet altijd een nummer te vragen, je kan ook gewoon jouw nummer achterlaten. Zo kom je zelfzeker over.
_O-
Ja ook wel eens gedaan hoor, boeie... Tgaat erom dat je die shit heel bewust moet doen als man, anders houdt het verhaal daar gewoon vaak op.
Rustig aan.
pi_135097949
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn excuus. Ik merk dat fok dat af en toe doet.

Is het raar dat ik het ook even niet meer weet?Aan de ene kant uitte ik soms te weinig mijn intenties, maar nu ik op het advies van mensen hier dat wel doe kom ik ook geen stap verder. Tot nu toe eigenlijk vooral een aantal keer een soort 'slap in the face' (figuurlijk dan he) gehad zodra ik wat meer duidelijk was. Dus ofwel ik begrijp signalen qua interesse nog teveel verkeerd (al is het dan wel raar dat ik toch gewoon gezellige gesprekken kan hebben), ofwel ik ben gewoon echt niet aantrekkelijk genoeg.
Kijk, je hebt knappe mensen en je hebt aantrekkelijke mensen!
Aantrekkelijk zijn zit in "the attitude", je zou verbaasd zijn hoeveel mannen -die niet per sé knap zijn- wel een vrouw een :9 gevoel kunnen geven. En jammer kan ik jouw "attitude" hier niet zien. :+
  zondag 5 januari 2014 @ 12:45:38 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135097953
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vermaak jij jezelf als je contact zoekt met vrouwen? Ga je wel sociaal doen met een meisje omdat je het gewoon leuk vindt om zo te doen?

Ik moet zeggen dat ik zonder die motivatie een natte dweil ben, schiet er niks mee op.
Ik vind het hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en gesprekken te voeren. Daar heeft ook nooit mijn 'probleem' gelegen. Het ligt echt puur in het moment dat je van 'gezellig kletsen' verder moet gaan naar ofwel elkaars nummer uitwisselen, ofwel een date regelen, ofwel een ONS. Daar gaat het bij mij mis en voel ik ofwel het juiste moment niet aan, ofwel twijfel ik teveel aan mezelf om bepaalde opmerkingen te maken die je eigenlijk wel moet maken om 'resultaat' te halen, ofwel 'vergeet' ik de juiste dingen op het juiste moment te zeggen (daar kom ik achteraf vaak achter).
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135097964
Ik las laatst dat jij of iemand anders 20 meiden in een nacht had aangesproken. Het zal wel aan mij liggen hoor, maar je kan in een nacht oprecht geïnteresseerd zijn in zoveel meiden. Dat is gewoon wanhoop. :X

Na iedere afwijzing kom je bij de volgende meid steeds wanhopiger over met als gevolg weer een afwijzing.

Of ben ik een veel te nette man? :')
pi_135097987
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:45 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vind het hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en gesprekken te voeren. Daar heeft ook nooit mijn 'probleem' gelegen. Het ligt echt puur in het moment dat je van 'gezellig kletsen' verder moet gaan naar ofwel elkaars nummer uitwisselen, ofwel een date regelen, ofwel een ONS. Daar gaat het bij mij mis en voel ik ofwel het juiste moment niet aan, ofwel twijfel ik teveel aan mezelf om bepaalde opmerkingen te maken die je eigenlijk wel moet maken om 'resultaat' te halen, ofwel 'vergeet' ik de juiste dingen op het juiste moment te zeggen (daar kom ik achteraf vaak achter).
Tgaat niet om je woorden.. Meer om aantrekkingskracht / spanning.
Rustig aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:47:48 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135098020
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik las laatst dat jij of iemand anders 20 meiden in een nacht had aangesproken. Het zal wel aan mij liggen hoor, maar je kan in een nacht oprecht geïnteresseerd zijn in zoveel meiden. Dat is gewoon wanhoop. :X

Na iedere afwijzing kom je bij de volgende meid steeds wanhopiger over met als gevolg weer een afwijzing.

Of ben ik een veel te nette man? :')
Het waren er sowieso geen 20, maar tussen de 10 en de 15 (ik heb ze niet precies geteld). Op een hele avond/nacht in een tent met ongeveer 1000 mannen en 1200 vrouwen is dat toch niet veel?
pi_135098058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:45 schreef yats het volgende:

[..]

Weet je wat je ook kan doen Yats, gewoon echt volgende keer jouw verhaal hier posten, in plaats van "ik heb 20 vrouwen aangesproken", zeggen wat je precies zegt, hoe ze daarop reageert. Een beetje meer details enz. Want ik heb soms de indruk dat je je snel afgewezen voelt terwijl het misschien echt niet zo is in realitiet, probeer details te geven next time :Y
pi_135098082
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef yats het volgende:

[..]

Het waren er sowieso geen 20, maar tussen de 10 en de 15 (ik heb ze niet precies geteld). Op een hele avond/nacht in een tent met ongeveer 1000 mannen en 1200 vrouwen is dat toch niet veel?
Dat klinkt gewoon alsof je wanhopig op zoek was naar iets.

Dat komt bij mij over als "Als het niet met jou lukt, dan vast wel met een ander. Zó bijzonder ben je ook weer niet. "

Maar goed, ik ben ook niet echt iemand die op een ONS aast.
pi_135098113
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef yats het volgende:

[..]

Kan prima jongen... Als je zou zeggen 10-15 man dan kijkt ook niemand raar op.
Rustig aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 12:51:06 #244
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135098124
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah... Vrouwen...
Ik ben nooit ''duidelijk'' geweest, ik liet het altijd lopen... Aantrekkingskracht / spanning zit ook heel erg veel in oogcontact dus daaruit maakte ik de balans op...

Ik heb zelf heel erg het gevoel dat je pas iets moet zeggen als een vrouw daar onbewust toestemming voor geeft... Dus dat jij je intenties liet zien daar was zij dan niet aan toe. (logisch wel want ze reageerde er niet leuk op) de vraag is dus meer hoe dat komt dat zij daar niet aan toe was.
Misschien was er helemaal geen spanning... en ontwijk je dat een beetje.
Dat gevoel herken ik, dat heb ik ook. Ik spreek nooit random vrouwen aan, maar kijk wel eerst of ze uberhaupt een open houding hebben t.o.v. mij. Ik ben handig genoeg om te zien dat als die houding er niet is je het beter ook niet kunt proberen.

Ik dacht overigens op dat moment dat die spanning er wel was (achteraf gezien was ik niet de enige, mijn vrienden vonden dat ook). Dan probeer je dus iets, maar blijkbaar was het toch verkeerd ingeschat...
pi_135098150
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klinkt gewoon alsof je wanhopig op zoek was naar iets.

Dat komt bij mij over als "Als het niet met jou lukt, dan vast wel met een ander. Zó bijzonder ben je ook weer niet. "

Maar goed, ik ben ook niet echt iemand die op een ONS aast.
Ach een heel groot deel van de mensen komt zo anders wel aan een relatie...
pi_135098152
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik, dat heb ik ook. Ik spreek nooit random vrouwen aan, maar kijk wel eerst of ze uberhaupt een open houding hebben t.o.v. mij. Ik ben handig genoeg om te zien dat als die houding er niet is je het beter ook niet kunt proberen.

Ik dacht overigens op dat moment dat die spanning er wel was (achteraf gezien was ik niet de enige, mijn vrienden vonden dat ook). Dan probeer je dus iets, maar blijkbaar was het toch verkeerd ingeschat...
Ja of niet en had je het goed ingeschat. :+
Maar heb je haar een beetje laten schrikken met je ''intenties''.

Vertrouw je eigen gevoel, als jij spanning voelt dan is dat er echt wel..
Rustig aan.
pi_135098241
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dan probeer je dus iets, maar blijkbaar was het toch verkeerd ingeschat...
Kijk dat bedoel ik hé, je "moet" meer vertellen wat je dan precies probeert, want proberen kan ook zijn "ik zeg hoi". Dus beetje meer details kan geen kwaad :) Tot nu toe vertel je verhalen zonder echt details.
pi_135098447
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach een heel groot deel van de mensen komt zo anders wel aan een relatie...
Leuk hoor om een relatie te hebben met een relatie die je op een feestje als 13e keus hebt versierd. :P
  zondag 5 januari 2014 @ 13:01:34 #249
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135098471
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Leuk hoor om een relatie te hebben met een relatie die je op een feestje als 13e keus hebt versierd. :P
Wat niet wil zeggen dat die keuze minder geschikt is als de eerste keuze.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135098481
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tja lijkt mij ook niet geweldig maarja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')