Ik weet niet, ik zeg meestal 'nee dankje' wanneer ze weer van die flyers en aanverwante zaken op straat uitdelen. Wist ik veel dat er ook mbo-titels tussen zatenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb je er geen gekregen? Dat is zuur.. Ik heb er al een paar liggen.
Was een tijdje geleden in het nieuws. Mensen in de bijstand zonder titel moesten maar een titel krijgen, want anders hadden ze geen kans op werk.quote:
Want alsof, als ze een titel voor de naam hebben, werkgevers niet kunnen zien of dat het wel mbo'ers zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden in het nieuws. Mensen in de bijstand zonder titel moesten maar een titel krijgen, want anders hadden ze geen kans op werk.
Wat mij betreft geven we iedereen vanaf de geboorte MSc of science. Kunnen we gelijk het gehele onderwijssysteem afschaffen :& (is ook alleen maar bedoeld als real life e-penis las ik hierboven)
Master of science of science?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden in het nieuws. Mensen in de bijstand zonder titel moesten maar een titel krijgen, want anders hadden ze geen kans op werk.
Wat mij betreft geven we iedereen vanaf de geboorte MSc of science. Kunnen we gelijk het gehele onderwijssysteem afschaffen. Is namelijk alleen maar bedoeld als real life e-penis las ik hierboven.
Nooit iets van meegekregen en het lijkt me eigenlijk ook best sterk. Heb je een link naar het nieuwsbericht? Want iets zegt me dat je het nieuwsbericht niet helemaal correct reproduceert...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Whateverquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Master of science of science?
ir. Puntenjager is vandaag snel verontwaardigdquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Whatever
gr. gr. ir. Puntenjager
Puntenjager snapt er geen kont vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ir. Puntenjager is vandaag snel verontwaardigd![]()
gr. gr. Dr. Drs. Mr. MPhil housesoftheholy
Wat is het nou!?quote:A Master of Science (Latin: Magister Scientiae; abbreviated M.Sc., MSc, M.Sci., M.Si., Sc.M., M.S., MSHS, MS, Mag., Mg., Mgr, S.M., or SM)
Kies wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Puntenjager snapt er geen kont van
[..]
Wat is het nou!?
Drs. Ryon M.Sc?quote:
Was al aan het zoeken. Kon het zo snel niet vinden ('werklozen' + 'titel' was te algemeen). Ze wilden een nieuw soort titel maken als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nooit iets van meegekregen en het lijkt me eigenlijk ook best sterk. Heb je een link naar het nieuwsbericht? Want iets zegt me dat je het nieuwsbericht niet helemaal correct reproduceert...
Nee, dat is dubbel. Als ik me niet vergis. Ik vind zelf de klassieke titels mooier, maar vanuit internationaal perspectief is dat minder handig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Drs. Ryon M.Sc?
Oh nee dat mag dan weer niet.
Veel buitenlanders denken dat een drs iemand met meerdere doctortitels is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is dubbel. Als ik me niet vergis. Ik vind zelf de klassieke titels mooier, maar vanuit internationaal perspectief is dat minder handig.
Ach, alles minder dan dr. of PhD is niet de moeite waard om te vermelden vind ik altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is dubbel. Als ik me niet vergis. Ik vind zelf de klassieke titels mooier, maar vanuit internationaal perspectief is dat minder handig.
http://www.powned.tv/nieu(...)t_lager_diploma.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken. Kon het zo snel niet vinden ('werklozen' + 'titel' was te algemeen). Ze wilden een nieuw soort titel maken als ik het me goed herinner.
Als je drs. titel in de Franse poezie is mag dat best hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Drs. Ryon M.Sc?
Oh nee dat mag dan weer niet.
Volgens mij mogen zij niet door elkaar gebruikt worden. Als je er voor kiest om de nationale of internationale standaard aan te houden moet je daar ook consequent in blijven. mr Ryon M.Sc is bijvoorbeeld niet mogelijk, ook al heb je twee diploma's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als je drs. titel in de Franse poezie is mag dat best hoor.
Al zou ik dan gewoon 2 mastertitels voeren.
Is dan dan M.Sc. M.Sc. of M.Sc2quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als je drs. titel in de Franse poezie is mag dat best hoor.
Al zou ik dan gewoon 2 mastertitels voeren.
Frans is of Artsquote:
Ik heb ooit iemand geïnterviewd die zichzelf in het telefoonboek had laten zetten als Dr. drs. drs. Geen grapjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die "titelatuur" schrijven zouden geen enkele titel mogen dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |