Wel meer dan 6x. Hoeveel komen die voorbij trouwens?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had liever Earth Wind & Fire zes keer in de lijst gezien.
Is dat niet één keer geraffineerd produceren en de volgende 128 keer wat details veranderen zodat je dan 128 verschillende liedjes hebt ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.
Dat zou in theorie kunnen, maar dan gaat het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat niet één keer geraffineerd produceren en de volgende 128 keer wat details veranderen zodat je dan 128 verschillende liedjes hebt ?
Dit is juist één van de betere..quote:
ja, maar met één accoord zal dat wel minder werk zijn dan wanneer je 185 accoorden in een nummer drukt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen, maar dan gaat het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.
En je onderschat hoe veel werk er komt kijken bij het produceren van nummers. Wat je op de computer ook maakt, het is altijd menselijke input. Zowel wat je inspeelt als hoe je het afmixt.
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is juist één van de betere..
Klopt. Maar wat is het verschil met een conventionele band dan? (hint: geen)quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
ja, maar met één accoord zal dat wel minder werk zijn dan wanneer je 185 accoorden in een nummer drukt.
Ja zijn eerlijk gezegd de eerste 10 minuten die ik kijk dit jaar, vergeet het de hele tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is juist erg goed. Veel beter dan die gast hiervoor.
Kasper Kooijquote:
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ok, die hoor ik overdag nooit op radio 2 iig
Beetje Freelance-djquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.
Ah ok, niet mijn werktijdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kasper Kooij (Rotterdam, 15 maart 1983) is een Nederlands radiopresentator die werkzaam is bij Radio 2. Namens Omroep WNL presenteert hij iedere zondag het programma Hotel Kooij. Ook is hij iedere maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond te horen op Radio Decibel.
Heeft normaal op zondagmiddag een programma: http://www.radio2.nl/dj/id-449-Kasper%20Kooij.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ok, die hoor ik overdag nooit op radio 2 iig
Beidequote:
Dat laatste heeft ze zelf nooit in de mond genomen, maar dat wordt heel vaak over haar gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beide![]()
'ik ben zo lekker gewoon Twents gebleven'
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beide![]()
'ik ben zooooooo lekker gewoon Twents gebleven'
Moar ik kom owk gewo'n uut Almeloowwquote:
Jij denkt dat je haar als haarzelf kent?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:42 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind Ilse als zichzelf leuk. Als ze echter een jurylid speelt vind ik r geen donder aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |