Jerney heeft gelobbyd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom staat Earth & Fire trouwens zes keer in de lijst? Is dat niet wat overdreven?
Een paar is twee. En daar kan ik me in vinden. Weekend en één of twee anderen, vooruit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar goeie nummers gemaakt.
Op zich wel, maar de meeste muziek van nu is zo. Één druk op de knop en er rolt een lied uit de computer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het is toch wel knap hoe je een hit kunt scoren met een nummer dat grotendeels (zo niet volledig) op twee akkoorden drijft.
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de meeste muziek van nu is zo. Één druk op de knop en er rolt een lied uit de computer.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Het is juist erg knap en geraffineerd geproduceerd.
Mijn signature bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Waar heb je die uitspraak van arjan aan te danken?
Jaquote:
Die gast doet niks anders dan zeuren over roken. Dus ik maakte in een topic waar hij ook aanwezig was, bewust een opmerking over roken om hem uit de tent te lokken. En ja hoor, hij hapte meteen.quote:
Ik lees hem weleens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gast doet niks anders dan zeuren over roken. Dus ik maakte in een topic waar hij ook aanwezig was, bewust een opmerking over roken om hem uit de tent te lokken. En ja hoor, hij hapte meteen.
Ik had liever Earth Wind & Fire zes keer in de lijst gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom staat Earth & Fire trouwens zes keer in de lijst? Is dat niet wat overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |