SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef zarGon het volgende:
Vond het overigens tof dat er nieuwe gezichten aanwezig waren op de meet.
doe er wat aanquote:
quote:
Hoeveel bied je voor die foto's?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien van vallende fokkers op de ijsbaan?
Een frap?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor die foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Frap krijg ik sowieso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft je spoiler...![]()
![]()
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.quote:
"al 23"quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.
En dat noem jij conservatief? Voor mij zijn zij dan behoorlijk modern.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nou zelfs voor mijn uber conservatieve ouders (wat betreft daten/relaties dan) is dat wel een leeftijd om minder krampachtig te doen over jongens/relaties.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Episch verhaal XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mathemaat op 28-12-2013 15:10:08 ]Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Omdat moslims geen oud&nieuw vieren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cadeau voor oud&nieuw? Waarom doen mijn ouders dat niet..
Blijkbaar velen wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat moslims geen oud&nieuw vieren?
Nee.quote:
Dat kun je ook zonder het te vieren.quote:Wij vieren het soms wel, sons niet. Maksat beraberlik.
Ah okquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat kun je ook zonder het te vieren.
Dacht dat dat normaal wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cadeau voor oud&nieuw? Waarom doen mijn ouders dat niet..
Allah Rahmet Eylesin, nur icinde yatirsin InsAllah. Basin Saolsun, TM. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had gisteren helaas een minder leuke dag. Gistermiddag is mijn oma, mijn laatste grootouder, plotseling overleden. Meteen tickets geregeld en moeder en zusje afgezet op Schiphol.
In mei is mijn andere oma ook al overleden, dus je kunt wel zeggen dat 2013 niet zo'n beste jaar was voor mij.
Allah rahmet eylesin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had gisteren helaas een minder leuke dag. Gistermiddag is mijn oma, mijn laatste grootouder, plotseling overleden. Meteen tickets geregeld en moeder en zusje afgezet op Schiphol.
In mei is mijn andere oma ook al overleden, dus je kunt wel zeggen dat 2013 niet zo'n beste jaar was voor mij.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allah Rahmet Eylesin, nur icinde yatirsin InsAllah. Basin Saolsun, TM. Veel sterkte.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef xminator het volgende:
Allah rahmet eylesin, basin sagolsun.
Sizde sagolun. Dostlar sagolsun.quote:
Gecondoleerd TheMagnificent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
allah rahmet eylesin, mekanlarini cennet eylesinquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Basiniz sagolsun.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
allah rahmet eylesin, mekanlarini cennet eylesin
quote:
Sizde sagolun.quote:
Amin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
Inna Lillahi wa inna ilayhi raji'un.
quote:
Sagolun.quote:
Ik heb het gemist. Wat was het? XDquote:
Waarom begrijp jij niet hoe het hoort?quote:
AYCAAAAAAAAAAAA Of de Turks-sprekende ADD ME .........?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Hij/zij heeft bortes site gedeeld, oké..
Bortes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Ayca het volgende:
Hij/zij heeft bortes site gedeeld, oké..
Opzij Ambipur, laat dit aan mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omtad jaj silecht nederlants siprekt?
Wij alleen Nederlands mogen sprekken. Wat jouw probleem?quote:
OKquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
Google translate zal dat niet kunnen vertalen
Ya bu adam bizi nerden buldu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef expans het volgende:
Turist kizlarina sulanacam diye diye bizimi buldun ya
(toerist meisjes watergeven zeg zeg ons vinden ja smiley)
Kaşar peyniri?quote:
Cause you speak Turkish my friend. Speak Englishhhhh or Dutch. Canim benim.quote:
Goede vertaling expansquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef expans het volgende:
Turist kizlarina sulanacam diye diye bizimi buldun ya
(toerist meisjes watergeven zeg zeg ons vinden ja smiley)
Sen yavsakmisinquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef felemenk het volgende:
[..]
SANA YAZMADIM KARDEŞİM,ÜSTÜNE ALINMA
Dat is volgens mij duidelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sen yavsakmisin![]()
Ik vraag of ie homo is mods.
Nee joh, deze gast wil echt Nederlands leren en ik help hem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef Arcadia het volgende:
Stimo heeft een troll groter dan haarzelf ontmoet
Wij vloeken niet op dit forum.quote:
Waarom betwijfel ik dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee joh, deze gast wil echt Nederlands leren en ik help hem.
Ya echt serieus. ik heb je toegevoegd. Ik heet Ismet.quote:
Ga ervoor en vertel ons hoe lang het duurt voordat hij zijn hand in je broek probeert te steken.quote:
Adnan oktar aanhangerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef felemenk het volgende:
Stimorol-EKLEMEMİŞSİN İSMET??? https://www.facebook.com/parlement.mavi.9
BU LİNKTEN EKLİCEN
Ik, maar dit keer ben ik het niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef Che_ het volgende:
Wie is zo levenloos om zoveel moeite in zo'n kloon te steken?
Ik hak zijn hand eraf. Niemand zit aan mij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga ervoor en vertel ons hoe lang het duurt voordat hij zijn hand in je broek probeert te steken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Arcadia het volgende:
Vinnie, ik heb je gisteren nog gezien.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mijn huis!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat gaan we doen op oud en nieuw is er een meet?
"Your wish is my command!" ~ Maakt het wel heel ongeloofwaardig, learn the art of trolling.quote:
Wat is een Turk? Kun je het eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:57 schreef Arcadia het volgende:
Hele tijd typen in caps. Is wel geloofwaardig dat het een turk is iig.
Nee dat zijn Koerdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is een Turk? Kun je het eten?
Felemenk ik snap jouw pm niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef felemenk het volgende:
Alles wat je weet is dat niet? U weet niets ..! ''Arcadia''
Ja meet voor de ekte ekte fokdaslar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat gaan we doen op oud en nieuw is er een meet?
Ik doe mee. Dit jaar ben ik forever alone.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef xminator het volgende:
T
[..]
Ja meet voor de ekte ekte fokdaslar.
la olgum su Capslocku kapat.quote:
Pannetje met dolma ruilen voor Assad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb zo'n zin in Sarma.....Ik zou er serieus nu een moord voor plegen.
Of Dolma.
Geen Turkse dolma. Sinds ik die bij Bazaar heb gegeten ben ik zo zoekende naar dat recept.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pannetje met dolma ruilen voor Assad?
Wat lul jij nou?quote:
Bazaar? Ik ben nu benieuwdquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen Turkse dolma. Sinds ik die bij Bazaar heb gegeten ben ik zo zoekende naar dat recept.....
Nee, ik heb Indiase eten gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
Ik geen PM![]()
Heb je nog eet suggesties? Weet niet wat te eten.
Oh. Succes met je buikgriep straks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb Indiase eten gehaald.
Sws.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als het beter dan Turks is, moet het wel Koerdisch te zijn he.
Onze dolma vind ik lekkerder ja. Je bent een beetje geïrriteerd laatste tijd lijkt het.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als het beter dan Turks is, moet het wel Koerdisch te zijn he.
Gedroogde mango met curry?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik heb Indiase eten gehaald.
Ik vergeet emoticons denk ik, maar je kan gelijk hebben. Is niet slecht bedoeld natuurlijk, wilde net een post maken wat ik zo goed vind aan de oude garde van Koerden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onze dolma vind ik lekkerder ja. Je bent een beetje geïrriteerd laatste tijd lijkt het.
Vertel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vergeet emoticons denk ik, maar je kan gelijk hebben. Is niet slecht bedoeld natuurlijk, wilde net een post maken wat ik zo goed vind aan de oude garde van Koerden.
Ik heb zlfgemaakte chocolade chip cookies. Laten we die ruilen voor gewoon avondeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Stimerol, ik heb een twix en een kitkat. Kies er maar eentje uit. Het zijn van die extra grooooote.
Ya bitanesini alsana, anders ga ik ze allemaal opeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb zlfgemaakte chocolade chip cookies. Laten we die ruilen voor gewoon avondeten.
I CAN'T. ZE ZIJN BEIDEN LEKKER!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ya bitanesini alsana, anders ga ik ze allemaal opeten.
Oke. Ik stuur ze op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I CAN'T. ZE ZIJN BEIDEN LEKKER!!
Doe die twix maar
Yav er is verschil in smaak. Serieus. Die Arabische/Koerdische is iets zuurder, maar plakkeriger.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef Arcadia het volgende:
En er was eens een Irakeze Koerd die dolma had meegenomen voor spreekbeurt, geweldige knul, minder geweldige dolma. Turkse dolma > koerdische
Mening gebaseerd op 1 ervaring. Wordt niet opgenomen in onze database.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef Arcadia het volgende:
En er was eens een Irakeze Koerd die dolma had meegenomen voor spreekbeurt, geweldige knul, minder geweldige dolma. Turkse dolma > koerdische
Lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Smaak, bereiding, ingrediënten etc.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef MaidensTower het volgende:
Antep dolma is lekkerder. Jullie bakken niks van dolma maken.
Kruidloze onzin wat jullie altijd eten
Zoveel Koerden ken ik niet. Weinig dolma die ik zo kan eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mening gebaseerd op 1 ervaring. Wordt niet opgenomen in onze database.
Valla dit. Mijn vader noemt het eten van bv. het Zwarte-Zee gebied 'bulasik suyu'.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef MaidensTower het volgende:
Antep dolma is lekkerder. Jullie bakken niks van dolma maken.
Kruidloze onzin wat jullie altijd eten
Sout zelf op. Wij hebben de beste keuken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Antep.. Serieus. Scheer je weg.
Mini-fokmeet, dan fix ik dolma.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoveel Koerden ken ik niet. Weinig dolma die ik zo kan eten.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla dit. Mijn vader noemt het eten van bv. het Zwarte-Zee gebied 'bulasik suyu'.
Ja ok. Maak en laat proeven dan. Gierige Turk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sout zelf op. Wij hebben de beste keuken.
Bzzzt, wakker worden, bzzztttquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sout zelf op. Wij hebben de beste keuken.
Nohquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav er is verschil in smaak. Serieus. Die Arabische/Koerdische is iets zuurder, maar plakkeriger.
Turkse is ook lekker. maar ALLEEN als mama ze maakt.
Ik ben Antepli zei ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ok. Maak en laat proeven dan. Gierige Turk.
Beste koks zijn mannen. Ha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik win toch van jeDon't even try.
Je zegt wij hebben beste keuken. Tamam, maak dan iets ipv zo te bleren dat jullie de beste keuken hebben. Sws vind ik keuken van Adana/Tarsus winning.quote:
100%.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Ayca het volgende:
Dolma van de bazaar, weet je zeker dat het niet uit een potje komt?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zegt wij hebben beste keuken. Tamam, maak dan iets ipv zo te bleren dat jullie de beste keuken hebben. Sws vind ik keuken van Adana/Tarsus winning.
Adana keuken doet me veel denken aan Arabische/Koerdischequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zegt wij hebben beste keuken. Tamam, maak dan iets ipv zo te bleren dat jullie de beste keuken hebben. Sws vind ik keuken van Adana/Tarsus winning.
Als jij een keer komt opdagen op de meets wil ik wel een grote pan meenemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was gisteren op hun verloving. Weyoooooowwww wat een fattiesquote:
Oke. Als jij eten maakt, kom ik volgende meet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Als jij een keer komt opdagen op de meets wil ik wel een grote pan meenemen.
Geen meet, je mag dolma komen proeven. Die ekte ekte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij op meet verschijnen? Jij bent grappiger dan chicity
Dat klopt ook hahaha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was gisteren op hun verloving. Weyoooooowwww wat een fatties
Is het vast ook op geinspireerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Adana keuken doet me veel denken aan Arabische/Koerdische
Deal. Met of zonder gehakt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was gisteren op hun verloving. Weyoooooowwww wat een fatties
[..]
Oke. Als jij eten maakt, kom ik volgende meet.
Annen yanina cigkofte de yapsin ik pak eerste trein :pquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen meet, je mag dolma komen proeven. Die ekte ekte.
Met. Maar alleen Rund.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deal. Met of zonder gehakt?
Is het ook sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is het vast ook op geinspireerd.
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Annen yanina cigkofte de yapsin ik pak eerste trein :p
cigkofte kennen wij niet, rauw vleesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kent cigkofte vast wel, als je moeder dat ook komt pak ik eerste beste trein
Dit lijkt mij meer bladibla...... Ik ken ook iemand die altijd zei: ik maak dit/dat/zus/zo voor je. En wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
cigkofte kennen wij niet, rauw vlees
Koop maar alvast kaartje, maak ik ook nog ekte ekte kabab voor je. Die ze in Adana ook hebben genakt
Hit em.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:52 schreef Arcadia het volgende:
Echt he. Grote praters die Koerden. Vooral Che met zijn lengte. Dubbelzinnigheid jwz
Ik ben niet supergoed in koken en shit, maar kabab kan ik wel goed fixenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:52 schreef Arcadia het volgende:
Echt he. Grote praters die Koerden. Vooral Che met zijn lengte. Dubbelzinnigheid jwz
Elke man met beetje zelfrespect kan grillen en barbecuenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet supergoed in koken en shit, maar kabab kan ik wel goed fixenop die platte spiezen
Noo dit is niet zomaar bbq'en mi mang, structuur van het vlees, juiste verdeling van vuur, vetpercentage in vlees, en zorgen dat het niet uit elkaar valt, windsnelheid..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke man met beetje zelfrespect kan grillen en barbecuen
Tis vlees. Wat kan er mis gaan mattie? Kom maar stoer praten als je echt gekookt hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noo dit is niet zomaar bbq'en mi mang, structuur van het vlees, juiste verdeling van vuur, vetpercentage in vlees, en zorgen dat het niet uit elkaar valt, windsnelheid..
Je mag ook komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis vlees. Wat kan er mis gaan mattie? Kom maar stoer praten als je echt gekookt hebt.
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik stoer praten dan als ik echt gekookt heb?
Die wenkiesquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als ik niet uit Adana kwam, TM.
En wauw zo'n mooi lied dit.
Holy shit....quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is hip daar, Stimerol. Ne cahilsin bea, moda'dan anlamiyorsun. Eigenlijk hoort het zo:
[ afbeelding ]
No man. Fasli. Echt lelijk vond ik het altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Was ze ook een Tajik (of Uyghur/Uzbek)?
Bedoel je gewoon tekenen of echt zo'n unibrow? Want unibrow doen ze alleen in Tajik-Uzbek-Uyghurstan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No man. Fasli. Echt lelijk vond ik het altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beeld me Borte zo in![]()
Tekenen trouwens. Met zwarte glanzende shit. En flippen dat ze deed als tijdens het uitgaan haar wenkies aan het vervagen warenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon tekenen of echt zo'n unibrow? Want unibrow doen ze alleen in Tajik-Uzbek-Uyghurstan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn blanke ik. Aferin. Heb je goed ingeschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beeld me Borte zo in
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tekenen trouwens. Met zwarte glanzende shit. En flippen dat ze deed als tijdens het uitgaan haar wenkies aan het vervagen waren
Hé, was die sneer nou nodig?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als ik niet uit Adana kwam, TM.
En wauw zo'n mooi lied dit.
Jouw resultaten komen ook nog binnen. Niet vergeten, bey efendi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:37 schreef Arcadia het volgende:
Insanlarla dalga geciyorsunuz, carpilcaksiniz. Met je ear wax.
Boeie. Doen mensen ook met mij IRL.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:37 schreef Arcadia het volgende:
Insanlarla dalga geciyorsunuz, carpilcaksiniz. Met je ear wax.
"Hun doen het ook dus dan mag ik het ook.. "quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie. Doen mensen ook met mij IRL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Borte ze had zoiets, maar dan een stuk dikker.
Wie is de man in jouw UI?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Hun doen het ook dus dan mag ik het ook.. "![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Borte ze had zoiets, maar dan een stuk dikker.
Sarcasmmm..quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw?Dude.... Getekend. Gercek olsa okey.
Ik sla even al jouw gegevens op en verlaag daarna de info dat ik laat zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw resultaten komen ook nog binnen. Niet vergeten, bey efendi.
Bitchquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik sla even al jouw gegevens op en verlaag daarna de info dat ik laat zien
Ja wat andere mensen doen maakt jouw gedrag excuseerbaar. Ik ga mezelf even verdrinken in een emmer water na deze postquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie. Doen mensen ook met mij IRL.
Is je ancestry deel al klaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw resultaten komen ook nog binnen. Niet vergeten, bey efendi.
Pics!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
Stimo. Leden van de meet zeggen dat jij mooi bentIk denk dat ik voor vrouwen ga. Maak ik kans bij je?
Ja, waarom laat jij ze niet voller? Je hebt hele mooie ogen en een lief gezicht. Door je wenkbrauwen lijk je strenger/bitchy.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lelijk. Ik epileer driekwart.
Echt, waarom verminken meisjes zichzelf zo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Maar dat was zeker voor ik stopte met roken en zo dik als een zuig werdquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
Stimo. Leden van de meet zeggen dat jij mooi bentIk denk dat ik voor vrouwen ga. Maak ik kans bij je?
Ruhuna el Fatiha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja wat andere mensen doen maakt jouw gedrag excuseerbaar. Ik ga mezelf even verdrinken in een emmer water na deze post
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jullie hebben over stimo gesproken op de meet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
Met dikkere wenkbrauwen lijk ik nog bitchierrr. En mensen zeggen mijn hele leven al dat ik bitchy lijk. Heb dat al geaccepteerd haha.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, waarom laat jij ze niet voller? Je hebt hele mooie ogen en een lief gezicht. Door je wenkbrauwen lijk je strenger/bitchy.
Het ziet er niet zo erg uit, hoor. Yani het ziet er niet 'nep' uit imo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt, waarom verminken meisjes zichzelf zo?
Volle wenkbrauwen...
Oh please. Ik zou het niet erg vinden, want zou er net zo hard aan mee doen. Jij ging jezelf verdrinken, ben je nog niet dood?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jullie hebben over stimo gesproken op de meet?
Komen mensen van internet bij elkaar om over internet te praten
Is een mythe, stiekem zit er een man achter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik wil pics van schaapje
of nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jullie hebben over stimo gesproken op de meet?
Komen mensen van internet bij elkaar om over internet te praten
Ik wil jou ook zien daaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Borte........ Bana fotorafini sturen doen yap.Wallah ik doe er niets mee. Hoogstens uitprinten en naast mij op bed leggen.
Ga je die dingen verspreiden als we weer elkaar afmaken op internet? Ik stuur niet door. Aan niemand iig.quote:
Nee, jou irriteren geeft mijn leven zinquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh please. Ik zou het niet erg vinden, want zou er net zo hard aan mee doen. Jij ging jezelf verdrinken, ben je nog niet dood?
Eerst bewerken. Daarna verspreiden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je die dingen verspreiden als we weer elkaar afmaken op internet? Ik stuur niet door. Aan niemand iig.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerst bewerken. Daarna verspreiden.
Nah, ik wil geen foto delen. We zien elkaar wel een keer op de miettt.
Bunu nerden cikardin simdi?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:54 schreef Arcadia het volgende:
Met elkaar meeten zodat je elkaar kan beoordelen op uiterlijk
Kadinlar
Dat ik een bitch ben dus. Like that. Thanks all.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef MaidensTower het volgende:
Onze overeenkomsten en verschillen: dat ik een lievere variant van jou ben. Dat jij ooit als ik was ofzo. Dat je scheldt. Dat je mooi bent. Zoiets.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef MaidensTower het volgende:
Onze overeenkomsten en verschillen: dat ik een lievere variant van jou ben. Dat jij ooit als ik was ofzo. Dat je scheldt. Dat je mooi bent. Zoiets.
Dna Gek en Geschiedenis fantasist?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mag ik raden wat er over mij is gezegd (als er over mij is gepraat)?
Ze neemt alles zo serieus, heeft een kort lontje. Cok gicik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dna Gek en Geschiedenis fantasist?
Oh ja en labiel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze neemt alles zo serieus, heeft een kort lontje. Cok gicik.
jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik een bitch ben dus. Like that. Thanks all.
Was Dima er nou gisteren?
Niks...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Mag ik raden wat er over mij is gezegd (als er over mij is gepraat)?
Ik ben minder labielquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
Zo All you need is Love kijken. Ben al labiel, nog labieler worden.
Ook iets voor jou MT?
Sen zaten kari gibisin. Daliyorsun herseye.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Als ik daar was had ik vast iets over jou gezegd. Niet getreurd Borte
Gelukkig maar. Voel me al een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Als ik daar was had ik vast iets over jou gezegd. Niet getreurd Borte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Voel me al een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sagolquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sen zaten kari gibisin. Daliyorsun herseye.
(jij net vrouw, bemoeit zich overal mee.)
shiiiiiit, dit weer..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef MaidensTower het volgende:
Waarom denken mensen op mijn werk dat ik er altijd op en top uitzie? Buiten werk en uitgaan heb ik amper make-up op en kleed ik me heel chill. Vaak adidas enzo
eerste x dat ik hierover heb. doei.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
shiiiiiit, dit weer..
Tijd om te slapen
Rustig aan fokkers
Che_ is vandaag wat gepikeerd.. Arcadia wtf hebben jullie samen gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
eerste x dat ik hierover heb. doei.
Het had zomaar een reactie van jou kunnen zijn eigenlijk. Over labiliteit gesproken...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is vandaag wat gepikeerd.. Arcadia wtf hebben jullie samen gedaan?
Alsof ik op mijn zaterdagavond vroeg ga slapen. No life styl.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het had zomaar een reactie van jou kunnen zijn eigenlijk.
Bedoelde de eerste zin uiteraard.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik op mijn zaterdagavond vroeg ga slapen. No life styl.
(Zei ik forever alone achter mijn lappie...)
High on lifequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is vandaag wat gepikeerd.. Arcadia wtf hebben jullie samen gedaan?
Zomaar je post editen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoelde de eerste zin uiteraard.
Ik kom mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Arcadia het volgende:
TM wanneer spreken wij eens af, samen naar een lezing gaan. Helaas dat islamcongres er niet is voor 2014. :-(
Laat me weten wanneer er iets interessants op de agenda staat en ik zal kijken of ik kan komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Arcadia het volgende:
TM wanneer spreken wij eens af, samen naar een lezing gaan. Helaas dat islamcongres er niet is voor 2014. :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |